Ok B_Good... 1 rätt är kasst, men tyvärr var jag usel då jag lyckades med bedriften att ha
0 rätt på ett system för 380kronor.... Men sen spelar jag ju ganska mycket på chans också, vilket är lite av min strategi...
Behåll din strategi, vilken det nu är, för går du ifrån den en vecka, kanske det är just den veckan som allt händer...
Jag har spelat på "chans" sedan jag började, då med små system för 90-150kronor och vunnit en del på det, inga stora vinster ännu... Men den dagen det skräller ordentligt och det är mina hästar som springer in, då är jag förmodligen ensam om det...
Tex. denna veckans V75a... Hade raden sett ut såhär så är det inte många som hade varit kvar...
Avd1: 9. Kings Lucky
Odds: 136,4/Streck 1%
Avd2: 10. Quadrico Du Chene
Odds: 1,4/Streck 80%
Avd3: 10. King Kobra
Odds: 58,7/Streck 1%
Avd4: 9. Decarone
Odds: 12,9/Streck 8%
Avd5: 2. Atlet Sund
Odds: 11,2/Streck 15%
Avd6: 6. Master Växus
Odds: 10,2/Streck 7%
Avd7: 4. Paul November
Odds: 13,2/Streck 14%
Spik i andra och sjätte avdelningen... Den raden måste jag varit ensam om, det är så jag spelar, för att vara ensam på sju rätt...!
Men mitt tips är, så gör jag i alla fall, Nöt på i samma stil som innan...
Lyssna på experterna, men VÄDERA vad de har att säga, lyssna inte på alla, håll dig till en och samma så du lär dig att vädera det han säger på rätt sätt... Bli din egen expert, jag spenderar mycket tid framför Lopparkivet på ATG...
Men nästa vecka skiter jag nog i det...