| [		1
		] | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-06-29 10:21:03 | 

| Became a member: 2015-05-15
 Forum posts: 578

|  | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 07:43:56 | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:00:00 Answer to: "Mm, vore fett att hämta in lite ockerpriser på hästar som saknar poäng " Mm, vore fett att hämta in lite ockerpriser på hästar som saknar poäng och verkar sakna skalle. 
Lagom ödmjukt och skön stil från herren på täppan. | 

| Är ju som jag sagt flertalet gånger tidigare upp till var och en om man vill köpa eller ej när jag har hästar till försäljning. Tydligen fanns det intresse för en häst i varje fall så ockerpriser var kanske att ta i. Eller du kanske kallar den som budat jubelidiot istället? | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:13:07 Answer to: "Är ju som jag sagt flertalet gånger tidigare upp till var och en om man v" Är ju som jag sagt flertalet gånger tidigare upp till var och en om man vill köpa eller ej när jag har hästar till försäljning. Tydligen fanns det intresse för en häst i varje fall så ockerpriser var kanske att ta i. Eller du kanske kallar den som budat jubelidiot istället? | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:15:59 Answer to: "Undskyllande oförstående luffarattityden strikes again." Undskyllande oförstående luffarattityden strikes again. | 

| Japp du brukar ha rätt så bara att hålla med. | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:24:07 Answer to: "Japp du brukar ha rätt så bara att hålla med." Japp du brukar ha rätt så bara att hålla med. | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:26:56 Answer to: "Eller så kommenterar du med någon form att substans och lite intelligens " Eller så kommenterar du med någon form att substans och lite intelligens på min första kommentar istället för att återigen inten kunna stå för hur du beter dig. 
Simple as that. | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:28:59 | 

| Säger du det så. Orkar seriöst ej diskutera med dig mer. | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:34:38 Answer to: "Säger du det så. Orkar seriöst ej diskutera med dig mer." Säger du det så. Orkar seriöst ej diskutera med dig mer. | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:38:48 Answer to: "Nä,
Handlar inre om ork.
Du är oförmögen att texta fram någon form a" Nä, 
Handlar inre om ork. 
Du är oförmögen att texta fram någon form av hållbar argumentation och sanningahållbar linje då du är så full av dynga och slentrianlögner. | 

| Yes, helt rätt. | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:41:45 Answer to: "Yes, helt rätt." Yes, helt rätt. | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:43:58 Answer to: "Synd om dina vilseledda dagisbarn som har en så vek personlighet som dig s" Synd om dina vilseledda dagisbarn som har en så vek personlighet som dig som förebild/målsnöret. | 

| Alltså vad är det med dig? Du drar en slutsats om hela livet för man gör på ett sätt på ett spel? Låter sunt.
 Svider det så jävla mycket att det går så bra för mig så du bara var tvungen att dra igång något igen?
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

| Post removed | Posted: 2025-07-01 09:47:49 Answer to: "Alltså vad är det med dig? 
Du drar en slutsats om hela livet för man g" Alltså vad är det med dig?  
Du drar en slutsats om hela livet för man gör på ett sätt på ett spel? Låter sunt.  
Svider det så jävla mycket att det går så bra för mig så du bara var tvungen att dra igång något igen? | 
				|  | 

| hampusenglund90 | Posted: 2025-07-01 09:49:09 Answer to: "Nä,
Jag skiter i hur det går för dig.
Handlar om hur du hycklar och lj" Nä, 
Jag skiter i hur det går för dig. 
Handlar om hur du hycklar och ljuger om att du inte egentligen inte ens bryr dig om hur det går i tävlingar och etc. Samtidigt som du ska pressa ut mesta möjliga summa för hästar som inte duger för dig. 
Du är liksom så långt ifrån rakryggad i ditt spelande, ditt sätt och dina lögner man bara kan bli. | 

| Jisses. | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |