Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> V86 170315
 

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Perra10 Posted: 2017-03-15 19:36:58

Became a member: 2017-01-31
Forum posts: 288
V86-1: 70%.Trist att behöva säga det. Bara att spika och gå vidare.

V86-2: Jörgen leder väl detta länge. Snubblar han från start så kanske Naomi shift sitter i spets och sedan ev släpper till reden. Hur offensiv är Condrad? Chansar bort de på bakspår i detta kortlopp. Ni som vill vara säkra tar givetvis med Pointillist men för mig så faller den bort som överstreckad till 20% från spår 12.

V86-3: Takter ledar länge. Kanske runt om men 60% på en häst som aldrig vunnit på lång distans => Nja syn! Frozen om barfota kanske bara att spik? Litar man inte å¨denna duon så går det att hitta fynd där bakom. Jag streckar på och hoppas på en skräll.

V86-4: Favoriten lär inte kunna försvara innerspår. Det lär laddas från många håll här. 2,3,4,5 lär kör om det. Dock skor på 4:an så den går bort. Schatzi Face visade ju senast i årsdebuten att Veijo är en topp tränare. Kanske är så enkelt att det bara smäller till igen om det gått lite för fort där framme. Chansar bort Örjan till 16% och slänger med formstallet/kusken Mattias Djuse.

V86-5: Banans kanske kan leda runt om men risken är att PU gör livet surt för ledaren från dödens så jag känner mig inte säker. men va fan då jag kan ju gå bananas så varför inte. SPIK! 16%. 1:an lär väl hamna långt bak och var tvungen att kliva runt hela fältet för att vinna => tveksamt. Stickittothem lär ocskå hamna punchigt på det då den inte är startsnabb. Ecce lär få svar från PU när han kommer i tredje spår.

V86-6: De måste vara bra för att plocka 20 meter. Jag chansar på röda skor på springspår till trevliga %. Hoppas någon rinner undan. Kim och Erik känns tryggt Nubben gör ju ändå årsdebut. Valuer lär komma taskigt på det från innerspår. Det är väl örjan då som kan ställa till det.

V86-7: Fan va det börjar blir svår mot slutet då. Jag hoppas röd pappa leder länge och det blir en hård körning. Då kommer draget snart före midnatt dvs soonaftermidnight. Intressanta förändringar och Johan i kalas form. 4% Mummadraget i omgången. Blir nog lite körning i början 1,2 och sedan någom kamazassi pilot kanske från stall Ludde? Julia håleryd 31% spår 7. Vunnit bara 30"lopp så upp till bevis och syn säger jag.

V86-8: Nämner några då tiden börjar ta slut. Perfect Dynamite BFRO!! Krossa!, Gareth Boko BFRO!! Krossa!!
Reply
dujorha Posted: 2017-03-15 19:45:59 Edited(3): 2017-03-15 19:53:12 Answer to: "V86-1: 70%.Trist att behöva säga det. Bara att spika och gå vidare. V"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Bra Perra....nu skriver Vi på 2 ställen tyvärr....garderar nog i första tyvärr....Conrad i andra har inget o förlora....kör på ganska hårt o är han de minsta lika bra som förra starten så förlorar han inte....men hästen är lite ojämn tyvärr...! I sista skulle ja gärna vilja veta om Bergh svarar Adrian....då kan andra komma in...annars Adrian...hästen är ju bra....! Bergh rycker inte förvånad är ja...men bästa chans i stoloppet...! Positivt på Vivo i första...i spets är han bra o de är risk för dödens för Johnny Boy med favon som ja tyckte bara ok på...men de kanske är fel.....har ju inte sett hästen så ofta....!
Reply
dujorha Posted: 2017-03-15 20:28:09 Edited(6): 2017-03-15 20:46:43

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Rejäl chansning vart de....ja kör med Conrad i andra....bära eller brista...tror på bra genrep....Lycka till Alla ! Vivo tror ja lite på...om Christoffer får ta upp lite...! Johnnys bara bäst...när han tryckte på gasen...tja mycket bra debut...! Jim har en fin häst här i andra....om de kör för hårt där framme så sitter han nog där...! Räknade rätt där...Conrad var på...direkt...Den spiken hemma...men ja har fler....Jims gick strålande...!! Kan de va en ny Jackis på väg...Skrapis håller förståss tummarna för de...dryga 21.5 mille i omsättning bra där...!
Reply
Perra10 Posted: 2017-03-17 12:24:19 Answer to: "Bra Perra....nu skriver Vi på 2 ställen tyvärr....garderar nog i första"

Became a member: 2017-01-31
Forum posts: 288
Missade att du skapat en tråd redan
Reply
dujorha Posted: 2017-03-17 13:14:30 Answer to: "Missade att du skapat en tråd redan"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja...de gör inget....Vi kör på ändå...Ska du lira imorgon då ?
Reply
Perra10 Posted: 2017-03-17 15:00:17 Answer to: "Ja...de gör inget....Vi kör på ändå...Ska du lira imorgon då ?:)"

Became a member: 2017-01-31
Forum posts: 288
Ja , Har precis börjat kolla. Har bara kommit igenom första loppet! Min första tanke är att spika Västerbo Exakt. Kollat i lopparkivet och jag tycker det ser ut att formen är i stigande. Startsnabb och skall gå BFRO. Lockande att inleda med en 15%:are.
Reply
dujorha Posted: 2017-03-17 15:29:51 Edited(1): 2017-03-17 15:31:43 Answer to: "Ja , Har precis börjat kolla. Har bara kommit igenom första loppet! :) Mi"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Absolut...! Stämmer snacket om att innerspåret kan va lite lurigt så kan ju Adrian hamna i maskin...är ju en "tvär" kurva o börja med...!
Reply
[ 1 ]