Lite personliga tankar och reflektioner som jag gärna delar med mig av.
V86-1: Vilket jävla kamel lopp! Omöjligt att hitta vinnaren. Tar alla för att överleva.
V86-2: 71%, 2140 och märklig galopp senast. Nja den vill jag försöka fälla i alla fall. Tror att Jormas styrning blir livsfarlig med rätt resa. Flög ju fram sista biten senast till enkel vinst. Bra känsla så jag spikar den 3%. Må lycka stå den djärve vid. Bra kapacitet finns också i Pasithea Face men där aviseras de ett lugnt upplägg.
V86-3: Dernier Viking känns som ett fynd. Tror det är dax nu för en lite mera offensiv styrning. Får jag den till 8% så bankar jag in en Spik! Observera att Bartender In kommer köras lite på chans idag så den känns överstreckad som favorit.
V86-4: Blir väl lite körning i början mellan Faye Bros och Marta Chip. Jorma kanske också sänder iväg Speedy Goldina?. RP får säkert en fin resa och till 1% så varför inte. Gubben i lådan är också given om man har svårt att enas där framme.
V86-5: Miss prelong skulle kunnat vara en spik om man bara visste den kunde hålla ut Silpinge Igor från start. Sedan är jag rädd för vad alla Dansk Djävlar skall hitta på......
V86-6: Detta vinner Usain Henna med 100 meter.
V86-7: Conrad lär ladda framåt för att få överta. Tillman kör fram i dödens och sedan lär det bli åka av. Går det för fort så tar vi en Harry och dricker lite gott Vin på fina druvor.
V86-8: Här tog liksom strecken slut .... så det fick bli en spik till. Tror Jorma kör i ledningen runt om med Victory Pilot. Jorma är inte känd för att släppa ledningen så kör för seger jag menar Victory. Valeur var ju direkt kass senast och favorit idag med känns ju märkligt. Research med min "favorit kusk" var ju galet bra senast. Jag hoppas det var en engångsföreteelse

/Perra@Trav365