[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2007-11-18 22:31:35
|
|
V75-7 | Silverdivisionen, försök 3. 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A 1. EARL TILLY Svanstedt Åke 2. G.MOLL Untersteiner Johan 3. EURO STARO CROWN Sjunnesson Jörgen 4. CROWNS DIAMOND Goop Björn 5. KANONIS LOBELL Nielsen Kenneth 6. OLLY LANE Lugauer Conrad 7. BARON ROLS Takter Johnny 8. BEIJING MAN Söderkvist Stefan 9. HERR FAUST Adielsson Erik 10. AUSA T.Y.C. Eklundh André 11. WISS NIGHT HAWK Uhrberg Thomas 12. ORCHIDEE D´AUNOU Kihlström Örjan
Turordning: 1-11-7-3-9-8-4-5-2-10-6-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 09:56:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mycket fint lopp. Earl Tilly blir bara bättre och bättre, han kan absolut vinna. Euro Staro Crown eller Crowns Diamond tar spets och därifrån ska båda ses med bra chans. Euro Staro ska räknas oavsett position. Kanonis Lobell kan absolut vinna men Baron Rols känns lite bortlottad. G.Moll, Beijing Man, Herr Faust och Ausa T.Y.C. känns stenhårt inne och vinner någon av dessa har iaf inte jag sju rätt... :P
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-19 13:07:15
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
g.moll!!!! NU JÄVLAR!
har haft usla spår och max otur i flera lopp, äntligen dags nu för seger.
starkla motbud i form av earl tilly, euro staro crown, crowns diamond och kanonis lobell.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 18:47:01 Edited(1): 2007-11-19 18:48:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Farligt bra lopp. Snudd på att helgardera? Kul att Euro Star Crwon verkar som smått bortglömd så här på förhand, han har ju varit äckligt bra på slutet.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-19 19:16:01
|
|
har jag missat något? euro staro crown har varit ganska usel i de 2 senaste loppen, vikit ner sig totalt.
såvidare inget konstigt händer så lär han inte vinna detta om han då inte får bestämma i mycket låg fart i spets.
han blir bortglömd med all rätt då han varit just dålig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 20:13:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om de kör Euro Staro barfota runt om så är det intressant. Han har som sagt inte varit så jättebra på slutet, men kapacitet finns och blir över.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-20 18:27:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
1, 5, 11
det räcker för mej
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-20 20:31:49 Edited(2): 2007-11-20 20:41:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Senast var Euro Staro inte på topp, nej. Men i starten innan det spurtade han fint, nu känns han jättefin enligt tränarna. Han är ju trots allt som mäktigast när han får gå i tät och visst är 17 % lite för lite för en sådan häst. Fast det är ju bara tisdag än så länge...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-21 23:40:08  Senast var Euro Staro inte på topp, nej. Men i starten innan det spurtade han fint, nu känns han jättefin enligt tränarna. Han är ju trots allt som mäktigast när han får gå i tät och visst är 17 % lite för lite för en sådan häst. Fast det är ju bara tisdag än så länge...
Answer to: "Senast var Euro Staro inte på topp, nej. Men i starten innan det spurtade "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanonis Lobell. Jaa-vet att jag sa det för 3 veckor sedan också då Korvet K krossade men nu är det lättare emot och förhoppningsvis slipper han dödens denna gång. Hoppas på tempo i loppet vilket det säkerligen blir med såna som Goop o Svanen som kör om spets, sedan kommer Kanonen o spurtar hem miljonerna till mig...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-21 23:55:35  Kanonis Lobell. Jaa-vet att jag sa det för 3 veckor sedan också då Korvet K krossade men nu är det lättare emot och förhoppningsvis slipper han dödens denna gång. Hoppas på tempo i loppet vilket det säkerligen blir med såna som Goop o Svanen som kör om spets, sedan kommer Kanonen o spurtar hem miljonerna till mig...
Answer to: "Kanonis Lobell. Jaa-vet att jag sa det för 3 veckor sedan också då Korve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här är vi mer överens christer
Men Earl Tilly måste med på lappen också.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-22 11:21:53
|
|
Untersteiner+G.Moll=dunderslut
låt de andra köra ijhäl varandra och sedan kommer johan som vanligt och avgör.
earl tilly, crowns diamond och euro staro crown i spetskörning? synd att Goop kör stallets egna häst, annars hade man kunnat räkna med att han hade kört slut på sin egen häst totalt för att få ledningen. Kör fegt 9 av 10 lopp med stallets egna hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-22 13:47:31  Untersteiner+G.Moll=dunderslut
låt de andra köra ijhäl varandra och sedan kommer johan som vanligt och avgör.
earl tilly, crowns diamond och euro staro crown i spetskörning? synd att Goop kör stallets egna häst, annars hade man kunnat räkna med att han hade kört slut på sin egen häst totalt för att få ledningen. Kör fegt 9 av 10 lopp med stallets egna hästar.
Answer to: "Untersteiner+G.Moll=dunderslut
låt de andra köra ijhäl varandra och s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanonis Lobell eller Baron Rols vinner väl om de där framme kör ihjäl varandra?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-22 15:09:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
G.Moll är hyperintressant i denna start då han för en gångs skull fått ett vettigt spår. Måste med på lappen. Earl Tilly väljs bort?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 12:03:34  G.Moll är hyperintressant i denna start då han för en gångs skull fått ett vettigt spår. Måste med på lappen. Earl Tilly väljs bort?
Answer to: "G.Moll är hyperintressant i denna start då han för en gångs skull fått"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan inte tänka mig att Svanstedt missar spets med Earl Tilly.
Och därmed är loppet över.
Gjuten spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 14:10:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kan absolut tänka mig att Earl Tilly bommar spets när hypersnabba Euro Staro Crown kommer utifrån. Svanstedt kommer hoppa ur vagnen när Sjunesson bara löper förbi i skritt  . Om han, mot förmodan, når spets så ska det dock vara god chans.
Hade först tänkt mig att få med Baron Rols eller G.Moll men då Kari endast tror på Fortune Acces i denna omgång fick jag tänka om. Visserligen är inte Kari känd för att lovorda sin chanser, men det kändes mer rätt att få med Earl Tilly. Jag vill inte missa potten på en jättefavorit som jag gjorde med Rutger i förra omgången. Dock så träffade jag ju åtminstone rätt med Mary  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 14:13:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
gillar den här hästen jag tror han vinner eller hur åke. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 16:48:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Erik får luckan sista metrarna?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 18:13:06  Mycket fint lopp. Earl Tilly blir bara bättre och bättre, han kan absolut vinna. Euro Staro Crown eller Crowns Diamond tar spets och därifrån ska båda ses med bra chans. Euro Staro ska räknas oavsett position. Kanonis Lobell kan absolut vinna men Baron Rols känns lite bortlottad. G.Moll, Beijing Man, Herr Faust och Ausa T.Y.C. känns stenhårt inne och vinner någon av dessa har iaf inte jag sju rätt... :P
Answer to: "Mycket fint lopp. Earl Tilly blir bara bättre och bättre, han kan absolut"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åke kör för spets se upp. 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-23 19:18:32
|
|
Euro staro crown är mycket ojämnt startsnabb,,,,han brukar faktiskt inte öppna så väldigt snabbt, lite över normalt vilket inte räcker för spets här. Sedan ibland är han en kanon ut(som senast).
Kari tror väl mer på Baron Rols då Takter kör den hästen, därav åker den med på systemet, sedan G.Moll också. Att Kari inte tror på dem gör väl det hela bättre? Folk spelar inte hästarna+Kari har fel ganska ofta.
2 dåliga prestationer i rad av euro staro crown och här lär han få tryck på sig om han mot förmodan lyckas spetsa, vill se uppryckning innan jag lirar hästen. Kanske går bäst under sommaren och varmare väder?????
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 23:00:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
BEIJING MAN 4% står i 80ggr/12ggr V/P på Unibet.
AUSA T.Y.C. 2% som Uhrberg tror lite på står i 50ggr vinnare och ett bra platsodds med.
Det KAN skrälla...hehe...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|