Kan nog kosta på sig en liten galopp om han vill också. Nu har han ju sett hur säker ut som helst påslutet så inte ens galopp ska man behöva oroa sig över.
Så fin som Halsta var sist i Åbo...var de länge sedan ja såg(JOP säger visst något åt de hållet också )...men om han kan utmana Melanders vet då sjutton..måste nog hända något...o de kan de ju göra i travet....vore bra för renset med...!
Halsta kördes med jänkarjolle sist...o de såg ju bra ut...JOP:en skulle ev. låna en sådan igen...Har inte han råd o köpa egen ? (Ursäkta klaget med ja blir sådan när ja ser sådana comments)...!
Halsta kördes med jänkarjolle sist...o de såg ju bra ut...JOP:en skulle ev. låna en sådan igen...Har inte han råd o köpa egen ? (Ursäkta klaget med ja blir sådan när ja ser sådana comments)...!
Det är väl en frågan om hur många gånger den skulle användas i stall persson. 5-6 gånger per år? Ganska så stor utgift så så lite användning. Hallsta har väl gått i bike några gånger innan, elitkampen och i norges motsvarighet...
Nu är det 2600 meter, Prinsen har spår 2 och slipper därmed hänga ute i 3-4-spår första 6-700 metrarna, han hänger med en bit och kör till när dom andra tagit upp. Här blir det spel mot ett mål, jag hoppas nästan att Ohlsson laddar och spetsar och kör där så vi än en gång får se hur bra Månprinsen är.
Det är väl en frågan om hur många gånger den skulle användas i stall persson. 5-6 gånger per år? Ganska så stor utgift så så lite användning. Hallsta har väl gått i bike några gånger innan, elitkampen och i norges motsvarighet...
Nu är det 2600 meter, Prinsen har spår 2 och slipper därmed hänga ute i 3-4-spår första 6-700 metrarna, han hänger med en bit och kör till när dom andra tagit upp. Här blir det spel mot ett mål, jag hoppas nästan att Ohlsson laddar och spetsar och kör där så vi än en gång får se hur bra Månprinsen är.
Han är bra bäst i Svedala när han får sitt lätta trav o stämma...men nu vill man ju ha lite stora pengar o då vill ja inte precis att en 90 % ska ramla in...så fall får de bli flerkupong igen..! Den här kallis toppen i Svedala är florstunn...skulle behövts lite Norskar med här...!
Haha nädå. Mina spikar spricker oroväckande ofta när jag spikar i första avdelningen. I övrigt är de okay.
Spikar Poker o Månprinsen precis som alla andra o sätter ett krav på att Pat Poker Zenz eller Ed You måste vinna idag. Kör en del V7 dådet är sista gången o jag inte tror utdelningen kommer bli skyhög. Kan det bara småskrälla lite i resten så blir det ok
Haha nädå. Mina spikar spricker oroväckande ofta när jag spikar i första avdelningen. I övrigt är de okay.
Spikar Poker o Månprinsen precis som alla andra o sätter ett krav på att Pat Poker Zenz eller Ed You måste vinna idag. Kör en del V7 dådet är sista gången o jag inte tror utdelningen kommer bli skyhög. Kan det bara småskrälla lite i resten så blir det ok
Jo kom på att de va så....lycka till idag..kluven om V7....tappat pengar på de..o de är ju många som satsar på de idag o så kommer de en liten "oddsare" o allt är borta..!
Verkar som dom fick tag på en jänkarjolle åt Hallsta....Jopen pratar TB...då tror ja han har råd med en sådan...! Ser fin ut Hallsta....men ja dubbla inte....kan va fel...! De blev fel för Hallsta...såg inte tom ut i de läget..kanske va tur de..!