Kul att prop.makarna fixar något annat än sto tugget...här får läringarna köra bra kameler o gasa också på korta häcken...Frank Nilsson kunde fanimej kört bättre sist..nu får han en ny chans på en bra kuse...men Oskar får köra värsta kusen..måste va djävligt kul att få sitta upp bakom en sådan skjutare..!
Ja den här veckan ser det inte ut att bli miljonutdelning med 2 säkra spikar. Oskar kör sällan bort sina chanser och att han ska bränna denna tror jag inte.
Kul lopp, fina hästar till läärlingarna. Highspeed Call spets o släpper till Paramount o så är det klart?
Högst troligen men jag spikar säkerligen inte, Det är lärlingar o dubbla open stretch o jag vill ha pengar!
Sundsholms Keynote är stark o Andre Bakker kommer från vinst i avdelning 1? o beebop laday må ha tagit sina segrar i ledningen men är en fin donna. Och super fortsätter göra det bra så visst varför inte.
Kul lopp, fina hästar till läärlingarna. Highspeed Call spets o släpper till Paramount o så är det klart?
Högst troligen men jag spikar säkerligen inte, Det är lärlingar o dubbla open stretch o jag vill ha pengar!
Sundsholms Keynote är stark o Andre Bakker kommer från vinst i avdelning 1? o beebop laday må ha tagit sina segrar i ledningen men är en fin donna.
Spara i alla fall strecket på Sundsholms. Han har inte dom tiderna som krävs i sig. Sist så uppträdde han bara segt och jag kan inte se honom springa så fort som det kommer krävas här. Han står STENHÅRT inne och vinner han skulle det vara (i mina ögon) en av historiens mest överaskande vinnare på V75.
Spara i alla fall strecket på Sundsholms. Han har inte dom tiderna som krävs i sig. Sist så uppträdde han bara segt och jag kan inte se honom springa så fort som det kommer krävas här. Han står STENHÅRT inne och vinner han skulle det vara (i mina ögon) en av historiens mest överaskande vinnare på V75.