Torsdag o inga diskussioner? Då får ni stå ut med mina hemsnickrade startlistor.
Rocky Winner igen.. Suck.. Kommer aldrig rätt på den.. Tror fan jag kastar bort en massa streck här.
(så ni därute kan lugnt spika)
Uranus fick stryk av Rocky sist o helt plötsligt i botten av strecklistan? Tidied kan man aldrig plocka bort, omgångens skräckis presenteras av Hitchcock?
Torsdag o inga diskussioner? Då får ni stå ut med mina hemsnickrade startlistor.
Rocky Winner igen.. Suck.. Kommer aldrig rätt på den.. Tror fan jag kastar bort en massa streck här.
(så ni därute kan lugnt spika)
Uranus fick stryk av Rocky sist o helt plötsligt i botten av strecklistan? Tidied kan man aldrig plocka bort, omgångens skräckis presenteras av Hitchcock?
Skulle precis till att lägga upp dom...jobbat så inihelskotta på slutet så jag har inte orkat...va inne igår på liven o spela V86 o som "vanligt" torska i sista på spiken Balticas...målfoto o den där jävla Björnis fick dit nosen på sin kamel..Balticas var hur tapper som helst i dödens hela vägen...! Men de går bra med detta också B_Good bara vi sätter jackisen nu !!!
Ja du kan ha en point där...hästen är en kanonsprinter men kan va lite sämre på den här distansen...men som sagt ett lopp i draget har nog Åke tänkt sig o då kan han greja de...!
Målarfärg för Jorma i V4:1...hästen hade inte poäng nog för att va med i finalerna på V75...snacka om överlägsen häst !! Samma för Johan med Prawns...väldigt ojämna lopp de här...! Fleris på V4:an..ska ja köra de på V75 är frågan...!
Rocky var bra...trodde Ludde skulle få lura bort honom...men inte Åke inte...! Försökte med Luddisen på kupongerna också..nästan de gick...blev ingen spik faktiskt o ingen flerkupong..lycka till Alla, var väl ingen som gick av på den här !!