[ 1
]
|
travspelarn
|
Posted: 2013-05-19 23:56:52
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-05-20 07:25:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Checco fick ett gräsligt lopp sist..här sitter han i andra direkt o Jorma kan köra till när han vill...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-05-20 12:22:01  Checco fick ett gräsligt lopp sist..här sitter han i andra direkt o Jorma kan köra till när han vill...! 
Answer to: "Checco fick ett gräsligt lopp sist..här sitter han i andra direkt"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Checco känns som en sund spik. Perfekt läge, visar toppform och med de värsta motbuden sämre till så sitter han väl i spets efter 600 och då blir han svår att plocka ner. Går säkert 12.5-13.0 på distansen om han slipper ett varv i tredjespår som han fått ett par gånger.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-05-20 21:20:01
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Hatar Checco. Har varit helt fel ute på honom varje gång. har jag spikat har han loosat o har jag garderat har han briljerat.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2013-05-20 22:36:52  Hatar Checco. Har varit helt fel ute på honom varje gång. har jag spikat har han loosat o har jag garderat har han briljerat.
Answer to: "Hatar Checco. Har varit helt fel ute på honom varje gång. har j"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Då måste du skriva i tid hur du ska göra denna gång!
Är väll kanske bra chans när värsta motbuden har fått dåliga lägen. Men både rapide marke och quesy är annars dugliga att vinna...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-05-20 23:08:49
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Det ska jag.
Jag kör en troligen mindre gardering med de betrodda på framspår i detta lopp. Blir Sonar Brodde kvar i botten på strecklistan kanske han får ett lyxstreck.
Jag lovar att den spelare som sitter här på forumet o läser mina tips o följer några enkla regler kommer tjäna pengar.
A) Spikar jag omgångens mest betrodda eller i avd 1 (ofta samma) så skall man alltid gardera. Alltid!
B) Startar Checco Boko skall man alltid göra tvärtom mot vad jag gör.
C) Helgarderar eller fyller jag rejält i ett lopp, kan ni lungt spika favoriten.
D) De gånger jag spelar Harry Haytrow ska man spela honom. I övrigt låt bli eller kör plats. (missade honom sist annars är det en bra regel, spelar honom ytterst restrektivt o har träffat sjukt bra.)
E) Starka favoriter är inte så dåliga som jag tror.
F) Kajsa Frick vinner inte. Tro mig. Oavsett vad hon kör. Inget illa menat. Det är bara så.
G) kuskar, Spår, statsitik, siffror. Det finns så mycket skoj att grotta ner sig i så jag fattar inte vad hästar har med det här att göra 
G) Macho Gossip är inte startsnabb, men han kommer till ledningen för att jävlas.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-05-21 07:35:24  Det ska jag.
Jag kör en troligen mindre gardering med de betrodda på framspår i detta lopp. Blir Sonar Brodde kvar i botten på strecklistan kanske han får ett lyxstreck.
Jag lovar att den spelare som sitter här på forumet o läser mina tips o följer några enkla regler kommer tjäna pengar.
A) Spikar jag omgångens mest betrodda eller i avd 1 (ofta samma) så skall man alltid gardera. Alltid!
B) Startar Checco Boko skall man alltid göra tvärtom mot vad jag gör.
C) Helgarderar eller fyller jag rejält i ett lopp, kan ni lungt spika favoriten.
D) De gånger jag spelar Harry Haytrow ska man spela honom. I övrigt låt bli eller kör plats. (missade honom sist annars är det en bra regel, spelar honom ytterst restrektivt o har träffat sjukt bra.)
E) Starka favoriter är inte så dåliga som jag tror.
F) Kajsa Frick vinner inte. Tro mig. Oavsett vad hon kör. Inget illa menat. Det är bara så.
G) kuskar, Spår, statsitik, siffror. Det finns så mycket skoj att grotta ner sig i så jag fattar inte vad hästar har med det här att göra 
G) Macho Gossip är inte startsnabb, men han kommer till ledningen för att jävlas.
Answer to: "Det ska jag.
Jag kör en troligen mindre gardering med de betrodda p&a"
|
|
Har mycket nöje av att läsa dina rader...haha...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-21 07:57:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
om checco är inte som han ska så vinner queasy lätt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-23 21:24:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
"lätt" vad vet du om trav? herregud, finns ingen som vinner "lätt" från spår 12 på v75 under sommaren. Det vet till och med alla harry boy spelare.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-23 22:54:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror det blir högt tempo från start här. 1-5 är samtliga startsnabba och vill ha ledningen (tja.. nautical spetsar ju förstås initialt men släpper, men resten vill ha ledningen).
Överväger att spika andrahandaren som ofta vinner när storfavoriten torskar.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-05-24 17:47:59  Tror det blir högt tempo från start här. 1-5 är samtliga startsnabba och vill ha ledningen (tja.. nautical spetsar ju förstås initialt men släpper, men resten vill ha ledningen).
Överväger att spika andrahandaren som ofta vinner när storfavoriten torskar.
Answer to: "Tror det blir högt tempo från start här. 1-5 är samtli"
|
|
Jag tror att dom nämnda släpper när Checco kommer och hoppas på att Takter sänder tidigt och sätter upp tempot. Annars tror jag nog att Checco tar detta från dödens med. Han måste bara se till att ha Takter ute i tredjespår så vinner han detta. Blir spik för mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-25 09:41:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
har respekt för scoot to score som är en riktigt fin kuse, blir inte lätt o besegra om lennartsson kommer till spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-25 14:16:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Chansar bort storisen (som vanligt) och kör 5,7,11
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-05-25 14:57:31  Chansar bort storisen (som vanligt) och kör 5,7,11
Answer to: "Chansar bort storisen (som vanligt) och kör 5,7,11"
|
|
Rätt så..gick också kort..med 2 o 11...Checco travade inte hundra..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-05-25 14:57:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sjukt. Jag som hade spikat både Beatasine och Rapide Marke i mitt system som jag sedan ändrade efter värmningarna...suck...Hur ofta sitter två spikar som inte är favoriter i de två första avdelningarna? Hade suttit fint...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-05-25 14:58:52  Sjukt. Jag som hade spikat både Beatasine och Rapide Marke i mitt system som jag sedan ändrade efter värmningarna...suck...Hur ofta sitter två spikar som inte är favoriter i de två första avdelningarna? Hade suttit fint...
Answer to: "Sjukt. Jag som hade spikat både Beatasine och Rapide Marke i mitt sys"
|
|
Trist att du ändrade. Jag hade spikat Checco så jag är borta....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-05-25 15:17:14  Sjukt. Jag som hade spikat både Beatasine och Rapide Marke i mitt system som jag sedan ändrade efter värmningarna...suck...Hur ofta sitter två spikar som inte är favoriter i de två första avdelningarna? Hade suttit fint...
Answer to: "Sjukt. Jag som hade spikat både Beatasine och Rapide Marke i mitt sys"
|
|
Ja du har formen upp....!! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]