Mjo, vi lägger till Herr Lugauer i form av ett problem
Vi får se på lördag hur balansen blir, så enkelt är det. Men normalt sätt ska han bara vinna ett sådant lopp som detta. Åkte ifrån en sådan häst som prey frontline så att den inte ens kunde hänga med i vinnarhålet tidigare i år.
Spontant ryggar jag tillbaka lite..Lugauer som spik.. Njae men hittar inget direkt bra emot heller.. Knepigt.
Roger malmqvist är ju inte direkt blyg av sig o hästen har form så han kanske kuppar o kör?
Men det är svårt att hitta spikar denna omgång så det kanske blir kommunalaren här..
Spontant ryggar jag tillbaka lite..Lugauer som spik.. Njae men hittar inget direkt bra emot heller.. Knepigt.
Roger malmqvist är ju inte direkt blyg av sig o hästen har form så han kanske kuppar o kör?
Men det är svårt att hitta spikar denna omgång så det kanske blir kommunalaren här..
Kanske har vi önskat de ska skrälla för mycket precis som vanligt skulle ja tillägga..o favos trillar in på löpande band...Lugauer har uttalat att brodd i skor bak går bra..spetsen lär han ta..va gör Bergharn..har han en tillräckligt bra häst att sätt press med..?
Kanske har vi önskat de ska skrälla för mycket precis som vanligt skulle ja tillägga..o favos trillar in på löpande band...Lugauer har uttalat att brodd i skor bak går bra..spetsen lär han ta..va gör Bergharn..har han en tillräckligt bra häst att sätt press med..?
Skulle tro han släpper när "överköraren" kommer...(obs. skoj)...men Conrad har en förmåga att ställa till de..!
Snack om jänkarvagnen..va ska de va så svårt o få info om vagnen..är ju faktiskt medvetet av branchen..att hålla på infon...precis som med skolösheten...!!
Bosse tryckte sig ut också.....o diskade gjorde man...va kommer de här betyda för framtiden..? Ja rök o så var de med det...! Var ju en sådan situation när Örjan fick ut sin...men ingen diskning där inte...!
Så jävla patetiska domarna är. Tror dom att dom är coola när dom diskar eller? Ge Robban böter och avstängning, man kan ju fan inte diska för en sån grej med 1000 m kvar på ett spel som omsätter så många miljoner som V75. Pinsamt.
Är inte part i målet då jag inte spelat nåt. Sjukt jävla uselt av domarna. Äckligt. Travsporten går i graven om detta ska fortsätta.
Så jävla patetiska domarna är. Tror dom att dom är coola när dom diskar eller? Ge Robban böter och avstängning, man kan ju fan inte diska för en sån grej med 1000 m kvar på ett spel som omsätter så många miljoner som V75. Pinsamt.
Är inte part i målet då jag inte spelat nåt. Sjukt jävla uselt av domarna. Äckligt. Travsporten går i graven om detta ska fortsätta.
Lugn..den är på väg..är inte bara jag som är sur gammal gubbe...raka regler har de varit dåligt om o nu tar man i så man går bort sig totalt...! Bergharn är nog förvånad...ska bli "roligt" att höra..!!