[ 1
]
2
3
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 09:04:42
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 09:05:33 Edited(3): 2012-10-18 16:34:13
|
|
Grabbar hjälp till med de här, listorna alltså på zonen.. ! 
De som hände på Valla igår kommer att hända igen...handlar inte om hästkunskap, värmningar, bana eller så..handlar om reducerade system o bara de...så länge ATG tjänar ca:20 öre per spelad krona så skiter de i "allt" ! Kan dom sedan kabla ut att "systemet" kostade under 10:an blir de ännu lyckligare !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-18 18:05:25  Grabbar hjälp till med de här, listorna alltså på zonen.. ! 
De som hände på Valla igår kommer att hända igen...handlar inte om hästkunskap, värmningar, bana eller så..handlar om reducerade system o bara de...så länge ATG tjänar ca:20 öre per spelad krona så skiter de i "allt" ! Kan dom sedan kabla ut att "systemet" kostade under 10:an blir de ännu lyckligare !! 
Answer to: "Grabbar hjälp till med de här, listorna alltså på zon"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har du blivit lat 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 19:04:48  har du blivit lat 
Answer to: "har du blivit lat;)"
|
|
De är väl enkelt...de andra är svårare..hur knäcker vi nissarna som bara räknar..? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-18 19:24:34  De är väl enkelt...de andra är svårare..hur knäcker vi nissarna som bara räknar..? 
Answer to: "De är väl enkelt...de andra är svårare..hur knäck"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i längden förlorar dem..........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 19:35:09 Edited(1): 2012-10-18 19:36:31  i längden förlorar dem..........
Answer to: "i längden förlorar dem.........."
|
|
Tja...dom har ju ett visst försprång tror ja...tyvärr..i alla fall dom eller den som fick in de igår..!  Vi får väl hoppas på lite flyt för oss då..vi som fortfarande kollar på kamelerna...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-18 20:50:54  Tja...dom har ju ett visst försprång tror ja...tyvärr..i alla fall dom eller den som fick in de igår..!  Vi får väl hoppas på lite flyt för oss då..vi som fortfarande kollar på kamelerna...! 
Answer to: "Tja...dom har ju ett visst försprång tror ja...tyvärr..i al"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför skulle dem ha ett försprång? eller fördel?
spelar för mycket och vinner mycket eller förlorar mycket.
Var väl inget konstigt igår? enbart den sista "not invited" som var svår att hitta, resterande var relativt betrodda.
|
|
Reply
|
|
BabyB
|
Posted: 2012-10-18 21:56:37
|
Became a member: 2012-02-23
Forum posts: 391
|
1 Ed You vinner väl det här om han kommer loss!? Tror dock han kan fastna från sitt innerspår, vilket borde öppna upp det för 4 Yosemite Boko eller 6 Omelette!?
Kan 5 Zyrano Boko hitta tillbaks till 3-åringsformen, kapaciteten finns väl där eller?
Någon annan man borde se upp med? 8 Peak tycker jag inte alls sett bra ut på sistone...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 22:49:55  varför skulle dem ha ett försprång? eller fördel?
spelar för mycket och vinner mycket eller förlorar mycket.
Var väl inget konstigt igår? enbart den sista "not invited" som var svår att hitta, resterande var relativt betrodda.
Answer to: "varför skulle dem ha ett försprång? eller fördel?
s"
|
|
Jovisst hade 2 av oddsarna på två hästari varje lopp men va hjälpte de...inte ett skit !! Tror de där mängd raderna förstör spelet...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-10-19 15:04:05  Jovisst hade 2 av oddsarna på två hästari varje lopp men va hjälpte de...inte ett skit !! Tror de där mängd raderna förstör spelet...! 
Answer to: "Jovisst hade 2 av oddsarna på två hästari varje lopp men v"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast hur det än är så hade du väl fått halva potten om du satt den? Är ju det det handlar, att sätta skiten. Gör man det så vinner man i längden oavsett om det ligger nåt matematiskt system och lurar och tar halva potten.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-19 15:44:58 Edited(3): 2012-10-19 16:12:31  Fast hur det än är så hade du väl fått halva potten om du satt den? Är ju det det handlar, att sätta skiten. Gör man det så vinner man i längden oavsett om det ligger nåt matematiskt system och lurar och tar halva potten.....
Answer to: "Fast hur det än är så hade du väl fått halva pot"
|
|
Jo men jag hade inte råd att gardera upp i sista...att logiskt ta ut vinnarna baserat på form o annat är något helt annat än att dra på med dessa "blinda" system...klart jag grämer mig när jag med viss skicklighet analyserar fram dessa fina oddsare...!  De går kanske säkert att klura ut att gardera Aspan o Westis som är klantisar o få dit Erik med sin barfota häst...sedan hade de gällt att undvika kryssa för bara 8....men jag hittar fanimej inte Eriks i sista....nu loosade ja ändå på krysset...puh..!! Där sitter ju räknenissarna med trumf på hand !!!  Att jag begriper mig på travhästar..behöver inte dessa bry sig ett skit om !!! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-10-19 20:52:27  Jo men jag hade inte råd att gardera upp i sista...att logiskt ta ut vinnarna baserat på form o annat är något helt annat än att dra på med dessa "blinda" system...klart jag grämer mig när jag med viss skicklighet analyserar fram dessa fina oddsare...!  De går kanske säkert att klura ut att gardera Aspan o Westis som är klantisar o få dit Erik med sin barfota häst...sedan hade de gällt att undvika kryssa för bara 8....men jag hittar fanimej inte Eriks i sista....nu loosade ja ändå på krysset...puh..!! Där sitter ju räknenissarna med trumf på hand !!!  Att jag begriper mig på travhästar..behöver inte dessa bry sig ett skit om !!! 
Answer to: "Jo men jag hade inte råd att gardera upp i sista...att logiskt ta ut "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Att du kan nåt om travhästar gör tyvärr det nästintill omöjligt att vinna när de där otroliga hästarna som inte skall vinna vinner.. Man får använda sitt hästkunnande där man behöver det o fylla på efter bästa förmåga i vissa lopp. men självklart får man med mycket av de otroliga där man har råd o om man förstår vad man håller på med är ju reducerade system överlägset..
Spikar som vanligt inte i första avdelningen utan petar med Peak o Helge åtminstonde..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 23:45:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ailanthe spetsar men släpper. Först fram är Bergh som strukits ner ett spår till det statistiska toppspåret. Övertar. Vunnit 6 av 10 i ledningen. 1/2 på distansen, 6 av 18 på banan.
Sparat senast = fått ett "preparé"
SPIIIIK på Omelette!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-20 10:30:18 Edited(1): 2012-10-20 10:31:09  Ailanthe spetsar men släpper. Först fram är Bergh som strukits ner ett spår till det statistiska toppspåret. Övertar. Vunnit 6 av 10 i ledningen. 1/2 på distansen, 6 av 18 på banan.
Sparat senast = fått ett "preparé"
SPIIIIK på Omelette!
Answer to: "Ailanthe spetsar men släpper. Först fram är Bergh som struki"
|
Became a member:
Forum posts:
|
trodde på omelett tills jag kollade lopparkivet, tycker hon verkar djävulskt vek från spets. Många lopp hon losat där pga dåligt psyke.......Hur ska hon klara 2640m på v75 då?
Men kan säkerligen vinna om smygresa o tempo.
Fin häst som borde vara bättre annars
Tror Zyrano boko sitter i spets, riktigt fin häst i grunden som borde komma mer och mer för varje start efter lång vila.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 10:44:37 Edited(3): 2012-10-20 11:02:16  Att du kan nåt om travhästar gör tyvärr det nästintill omöjligt att vinna när de där otroliga hästarna som inte skall vinna vinner.. Man får använda sitt hästkunnande där man behöver det o fylla på efter bästa förmåga i vissa lopp. men självklart får man med mycket av de otroliga där man har råd o om man förstår vad man håller på med är ju reducerade system överlägset..
Spikar som vanligt inte i första avdelningen utan petar med Peak o Helge åtminstonde..
Answer to: "Att du kan nåt om travhästar gör tyvärr det nästi"
|
|
Jo men den här typen av reducering är ganska ny...med nära nog enkelrader o något hästkunnade är inte nödvändigt...de har helt enkelt hittat en vinnande recept när de dras ihop jackpottar som dessa system är så effektiva, du kanske uppskattar de att det blivit på det viset...jag gör de inte..!  De går ju för fan inte att Atg mjölkar den "vanliga" spelarkåren för att ge dessa hajar potten...Att dom sedan hojtar ut i reklamen att en liten insatts resluterade i en stor vinst är bedrövligt !  Vanligt makthavar knep är det man försöker blanda bort korten...finns en hel del att göra för att de ska bli "ordning på torpet"....trovärdigheten är dalande..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 12:01:28
|
|
Ibland är ju travet upp o ner o den här dagen så kanske klantarna överraskar...ni vet vilka jag menar...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 13:27:29 Edited(1): 2012-10-20 13:30:16
|
|
Dålig uppdatering på oddsen på Liven...Bergharn kör hårt idag..! 
Ska vi säga Bergharn kör kompis åt Jorma i 3:dje loppet på lunchen ?...tackar ja för !! Litet Jorma lir..fan hur travet är ibland...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 13:40:33 Edited(1): 2012-10-20 13:51:26
|
|
Aspan säger snällt upplägg...suck o stön..då kör han väl från start..karln brukar göra den där taktiska missen gång efter annan..en mjölis alltså..!
Barfota idag är fina papper..snabb bana o barfota vänlig..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 14:00:28 Edited(2): 2012-10-20 14:12:37
|
|
Snabb öppning här 5, 6 o 7 gynnar ? Se upp med en barfota ryckning(fram) på 9:an...som såg snygg ut i lugna farter..så gjorde också Pers..garderings lopp !!  Aspan vinglar till det när Per Goja var framme..va ska karln göra ? Han gasar väl från start...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-20 14:06:33  Aspan säger snällt upplägg...suck o stön..då kör han väl från start..karln brukar göra den där taktiska missen gång efter annan..en mjölis alltså..!
Barfota idag är fina papper..snabb bana o barfota vänlig..! 
Answer to: "Aspan säger snällt upplägg...suck o stön..då k&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis, blir inte förvånad om aspan laddar för spets med yosemite boko..................
1,4,5,8,11
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|