[ 1
]
2
3
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-18 09:02:19
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
BabyB
|
Posted: 2012-10-18 23:50:28
|
Became a member: 2012-02-23
Forum posts: 391
|
Håller 1 Youpie upp ledningen? Hamnar 4 Friction perfekt på det i 2:a utv på en gång så borde chansen till seger vara god, men Melander har haft en tendens att hamna illa till efter start i de senaste loppen och fått trava länge i 3:e spår.
6 Kadett CD besitter ju fin kapacitet men behöver väl fler lopp...såg kraftlös ut sist...
Vad kan 9 I Won't Dance, som gör sitt tredje lopp efter vila, ställa till med? Kommer nog ställa en allvarlig fråga i alla fall!
11 Haraldinho har sett fin ut i de 2 senaste, men borde väl inte räcka till från 11:e spår?
Någon annan? 12 DJ Seabrook kan väl aldrig palla detta?
4 ska väl vara 1:a häst, men inte till 72%! Chansspik på 9? Eller kan 1 försvara ledningen/hitta rygg ledaren och komma loss för tredje raka? För inte kan väl Friction hitta tokformen igen? Eller?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-19 07:15:28  Håller 1 Youpie upp ledningen? Hamnar 4 Friction perfekt på det i 2:a utv på en gång så borde chansen till seger vara god, men Melander har haft en tendens att hamna illa till efter start i de senaste loppen och fått trava länge i 3:e spår.
6 Kadett CD besitter ju fin kapacitet men behöver väl fler lopp...såg kraftlös ut sist...
Vad kan 9 I Won't Dance, som gör sitt tredje lopp efter vila, ställa till med? Kommer nog ställa en allvarlig fråga i alla fall!
11 Haraldinho har sett fin ut i de 2 senaste, men borde väl inte räcka till från 11:e spår?
Någon annan? 12 DJ Seabrook kan väl aldrig palla detta?
4 ska väl vara 1:a häst, men inte till 72%! Chansspik på 9? Eller kan 1 försvara ledningen/hitta rygg ledaren och komma loss för tredje raka? För inte kan väl Friction hitta tokformen igen? Eller?
Answer to: "Håller 1 Youpie upp ledningen? Hamnar 4 Friction perfekt på det"
|
|
Du har nog räknat upp de mesta...Friction på hårdhet o Youpie på form...kanske räcker...tror man försöker försvara innerspåret med Youpie...o om Tarzan får fart på sin så får han överta...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 16:56:36 Edited(1): 2012-10-19 16:57:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Friction bör vinna oavsett resa då han är mycket bättre än dessa, faktiskt förvånad över att han inte är uppe på en 80% streck.... Elithäst mot mediokert skit,,,,,,,,,,,,
kadett cd har varit usel, i won't dance har ingen skalle och youpie borde vara chanslös att stå emot en häst som friction äver 2140m och bergsåkers långa uplopp.
Men visst kan man resonera kring att friction borde tappa form snart efter en väldigt lång säsong med många tuffa lopp. Dock såg han lysande ut senast mot flera av världens bästa hästar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 18:49:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Friction är överstreckad ju!! lång säsong, formen är inte på topp så som den varit.
Jag kommer spika I wont Dance som är absolut bäst i ryggar, den ska INTE gå i ledning!!
Jag spikar för att den är bortglömd nu och får nu det lopp den ska ha.
Omgångens bästa spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 19:33:51  Friction är överstreckad ju!! lång säsong, formen är inte på topp så som den varit.
Jag kommer spika I wont Dance som är absolut bäst i ryggar, den ska INTE gå i ledning!!
Jag spikar för att den är bortglömd nu och får nu det lopp den ska ha.
Omgångens bästa spik!
Answer to: "Friction är överstreckad ju!! lång säsong, formen &aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
då var deuximeme 50 gånger bättre spik än i Wont dance. I wont dance ska ha spår 1 över 1640m i 25-40k lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 20:03:13  då var deuximeme 50 gånger bättre spik än i Wont dance. I wont dance ska ha spår 1 över 1640m i 25-40k lopp.
Answer to: "då var deuximeme 50 gånger bättre spik än i Wont danc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan bara svar kort och korrekt på det...... Löjligt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 20:14:18  kan bara svar kort och korrekt på det...... Löjligt!
Answer to: "kan bara svar kort och korrekt på det...... Löjligt!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
svarar lika dant: instämmer!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-10-19 21:05:17 Edited(1): 2012-10-19 21:11:58
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Spikar nog Friction. Svårt att hitta spikar denna omgång. Knepigt överlag o stora slantar att vänta?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 22:17:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ger votolato rätt i att i won't dance går bäst bakifrån, finns säkerligen kapacitet för eliten också.
Friction är absolut inte stenklar, men det är uppenbar risk att han får loppet gratis av ren respekt och då är det på med dumstruten om man spikat mot eller garderat. Han såg lysande ut senast också.....
Om jag spelat större system så hade jag säkerligen kunnat gardera upp ur ett spelvärdesperspektiv, men spelar bara för en 500kr denna helg och behöver spikar och 7 rätt ger bra förtjänst oavsett då.
System för 5000kr så hade jag inte spikat då det vore patetiskt att kanske inte ens få pengarna tillbaka vid 7 rätt . Har säkerligen inte sådan tur som travspanarn med att få en megafavorit som spik struken och sedan få in en medioker reserv som dänger upp värdet rejält 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-19 23:48:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Friction kan ju förstås krossa från dödens. Men Youpie från spets är intressant. Och MÅSTE har med haraldinho som kan skrälla med tempo. Sen vill jag ha med en gammal favorit som aldrig vinner längre, men som jag ännu inte riktigt har gett upp på: Speedy Gold...Snyft. Kan du inte skrälla en sista gång?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 11:06:04  Friction kan ju förstås krossa från dödens. Men Youpie från spets är intressant. Och MÅSTE har med haraldinho som kan skrälla med tempo. Sen vill jag ha med en gammal favorit som aldrig vinner längre, men som jag ännu inte riktigt har gett upp på: Speedy Gold...Snyft. Kan du inte skrälla en sista gång?
Answer to: "Friction kan ju förstås krossa från dödens. Men Youpi"
|
|
Härligt skrivet...du har min sympis...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-20 11:56:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gör en helomvändning och spikar Friction istället! gillar det inte...feghet kallas det. (I Wont Dance vinner säkerligen nu)
Men det är fortfarande lika löjligt och se travspanarn säga att I wont Dance ska ha spår 1 1640 i max 40K lopp. Räcker med att kolla resultatlistan eller så kan man ju fundera på varför travspanarn hade I Wont Dance senast på Hagmyren... på 4 hästar också, det e konstigt. det var ju då inte spår 1, det var ju då inte 40K lopp. ja, det var 1640. 1 av 3.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 12:05:48  Gör en helomvändning och spikar Friction istället! gillar det inte...feghet kallas det. (I Wont Dance vinner säkerligen nu)
Men det är fortfarande lika löjligt och se travspanarn säga att I wont Dance ska ha spår 1 1640 i max 40K lopp. Räcker med att kolla resultatlistan eller så kan man ju fundera på varför travspanarn hade I Wont Dance senast på Hagmyren... på 4 hästar också, det e konstigt. det var ju då inte spår 1, det var ju då inte 40K lopp. ja, det var 1640. 1 av 3.
Answer to: "Gör en helomvändning och spikar Friction istället! gillar de"
|
|
De gäller att inte kolla alla uttalande för noga....vi är "bara" myror alla....! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 12:16:11 Friction bör vinna oavsett resa då han är mycket bättre än dessa, faktiskt förvånad över att han inte är uppe på en 80% streck.... Elithäst mot mediokert skit,,,,,,,,,,,,
kadett cd har varit usel, i won't dance har ingen skalle och youpie borde vara chanslös att stå emot en häst som friction äver 2140m och bergsåkers långa uplopp.
Men visst kan man resonera kring att friction borde tappa form snart efter en väldigt lång säsong med många tuffa lopp. Dock såg han lysande ut senast mot flera av världens bästa hästar 
Answer to: "Friction bör vinna oavsett resa då han är mycket b&a"
|
|
Troligtvis så kan de bli så här...men en liten brasklapp finns de..Youpie har topp form..gick bra med skor o körs han skolös nu med o John verkar klok så sattsar han på rygg Tarzan..då kan Youpie flytta på sig..det visade han sist...ja garderar om skolös..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-20 13:24:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
lutar åt att lennartsson tar hem detta ganska enkelt
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 13:32:56  lutar åt att lennartsson tar hem detta ganska enkelt
Answer to: "lutar åt att lennartsson tar hem detta ganska enkelt"
|
|
Suck den kamelen har kostat mig streck o pengar de senaste starterna...vinnar han nu så...äter ja upp hästen ta mig fan !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 14:19:09
|
|
Finfin på Tarzan..ska den verkligen torska...? Nja..! Långsökt..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-20 14:25:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
långsökt, ja.
Tror han vinner med några längder om frisk för dagen och felfri. Kan ju galoppera och tappa form efter lång säsong.
Men normalt totalt överlägsen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-20 14:42:38 Edited(2): 2012-10-20 15:09:59  långsökt, ja.
Tror han vinner med några längder om frisk för dagen och felfri. Kan ju galoppera och tappa form efter lång säsong.
Men normalt totalt överlägsen.
Answer to: "långsökt, ja.
Tror han vinner med några längder o"
|
|
Absolut...Tarzan har ju en del form kvar på sina hästar...tänker på onsdagen..o att han fick stryk i ett lopp då mot Jormas va ju inte mycket att orda om..!!  Nu var de daxs att prata upp 12:an...hur mycket som helst verkar de som...!!  Hemma hosare är också en nisch...!! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|