Perfect toll borde ha toppchans. Perfekta förutsättningar med dubbla springspår och inte så många hästar som står 20 och 40m framför i förhållande till hur det brukar vara över 3140m.
Sitter i spets efter 1000m och defilerar in i mål?
Perfect toll borde ha toppchans. Perfekta förutsättningar med dubbla springspår och inte så många hästar som står 20 och 40m framför i förhållande till hur det brukar vara över 3140m.
Sitter i spets efter 1000m och defilerar in i mål?
Känns som att det står mellan 14 och 15. Men spikar nog 15 om den inte går upp alltför mkt på strecken. Men samtidigt.. Om Outlaw fortsätter vara skrällstreckad så blir jag bra sugen på att ta med den. Smyga i rygg på PT på slutrundan kanske?
Känns som att det står mellan 14 och 15. Men spikar nog 15 om den inte går upp alltför mkt på strecken. Men samtidigt.. Om Outlaw fortsätter vara skrällstreckad så blir jag bra sugen på att ta med den. Smyga i rygg på PT på slutrundan kanske?
Tror jag inte då PT troligen sitter i spets och Outlaw bland dem sista på slutrundan....... Spurtar säker fint till top 5 placering. Eller kanske kan utmana om PT gör bort sig.....
Rätt kusk på Outlaw nu men är inte säkert han mäktar..får ta av skorna o hoppas på uppdrag från de här läget..mja.. Tittar lite på Cloria...han är gynnad av distansen...
Funderar på o inte Umbriel är ett bra lir. Ensam på springspår plus att Björn var lite väl passiv på den sist gör att jag tror att han kör till o sitter i spets tidigt. 8% i nuläget!
Funderar på o inte Umbriel är ett bra lir. Ensam på springspår plus att Björn var lite väl passiv på den sist gör att jag tror att han kör till o sitter i spets tidigt. 8% i nuläget!
Hajar inte att "alla"experter tror på pingus så hårt. Aldrig gått ett slutvarv fortare än 1.14. Och det duger inte mot PT. Har alltså en del att bevisa fartmässigt.
En eller flera...tja Åke har bästa hästen..så kan va klokt, får tillägga att de kan bli regn i slutet av eftermiddagen o de kan ställa till de...blir ett riktigt kraftprov då...
Får hoppas på Åke...men Flemmings såg vass ut..tyvärr...
Håller tummis för dig då B_Good o en yrsel kväll för mig...
Måtte de bli något överaskande nu i sista..annars så mår ja rejält illa... Värt 40 papp nu..satan..
AjAj de här va dåligt av mig att missa...är du nöjd B_Good..? Det här skulle vi ha satt...dags för yrsel ialla fall för mig..missa väl en 50 papp på Erik...
AjAj de här va dåligt av mig att missa...är du nöjd B_Good..? De här skulle vi ha satt...dags för yrsel ialla fall för mig..missa väl en 50 papp på Erik...
Med tanke på min usla form sista månaden så är jag nöjd ändå trots att 6an inte kommer gen nåt direkt. Men var väldigt rätt ute på mycket idag o valde bara fel spik (borde spikat Overtaker eller Global Kitten istället o då hade den suttit.)
Ja själv mår ja som ja förtjänar !! Varnar för Erik o sätter han som reserv..hjärndött...ingen tröst alls med några 6:or o 5:orna...uselt av mig... Nu såg ja va 7:an va värd..löjligt surt...
Fan va svårt detta spel är.
Rankade 4x1x3x1x4x1x1 (48rader hade räckt) idag o missar på felvald spik.
Spelarranken sätter den på 288rader idag. Men med bara 1 favorit gäller det att hitta rätt spik.
Känns bättre än på länge iallafall, man kanske är tillbaka igen?