Plattmatch av Hallsta sist men här är de bättre distans...Finnen o Norsken emot...va gör "stalldrängen" åt Joppen om Jorma kör i ledningen ? Trycker på ?
Jo inte spikar man Hallsta efter senast utan petar med finnen. Sen kan man väl spekulera i om Rigel Odin el Feseth Lyneth är snabbast ut o får vinarhålet o OS..
Jo inte spikar man Hallsta efter senast utan petar med finnen. Sen kan man väl spekulera i om Rigel Odin el Feseth Lyneth är snabbast ut o får vinarhålet o OS..
Ah tänkte mig nog inte att Rigel Odin skall vinna loppet menade att om Feseth Lyneth får vinnarhålet så kan han va tredjestrecket. Faksen Jr låter det ju bra på o aviseras skoryck men både Rigel o Feset är väl snabbast ut o han får vål nlja sig med tredje fjärde inner. Eller?
Ah tänkte mig nog inte att Rigel Odin skall vinna loppet menade att om Feseth Lyneth får vinnarhålet så kan han va tredjestrecket. Faksen Jr låter det ju bra på o aviseras skoryck men både Rigel o Feset är väl snabbast ut o han får vål nlja sig med tredje fjärde inner. Eller?
Finnen är snabb o håller nog ut de andra..genom solfjädern...Jorma vill nog kööra hästen fler gånger... Ove drängen ska backa sin säger han...fan trot..så då är de Jorma mot Långben o de fixar Jorma..
finnen är ju knappast en given eller stenklar spik, Uffe lär göra finnen mör från dödens och sedan plockar erik allt över uploppet via vinnarhålet och OS.
Tycker inte det är nå vidare spelvärde på dom.
Hallsta ur form och får gå utvändigt och 26% tycker jag känns väl mkt på Faksen Jr även fast jag nästan tror den är främst emot via OS.
Svår omgång annars tycker jag utan klara spikförslag så tar ställning här.
Egentligen ett kul lopp rent taktiskt...då tänker ja på JOP folket...Ove har spår utanför Hallsta o är rejält snabbare från start..ska han verkligen backa från de här läget..tror inte de o de borde gynna både Hallsta o Faxen om han ger en skalle på Jormas..hur ska han maska de för tränaren ? Hästen har blivit nedstruken o de vore dumt att inte utnyttja läget ? (tänkbar ursäkt)..! Liten rolig fundering dyker upp var står Rigel i de här sammanhangen..Långben vet nog vad som är på gång o har en speedig häst som är gynnad av kort distans o bil...mja inte så tokig skräll...
Feseth såg bra ut..."borde" köras från start här...men JOP:en lägger väl upp taktiken...
Gunnar nöjd med sitt sto...kör hårt igen ? Tar av skorna o är gynnad om dom helt tappar huvudet från framspår...
Riktig..men hästen såg fin ut..Hallsta var ute just o ja tyckte inte de såg så där jätte bra ut så de kanske blir någon skräll... Såg just Jormas...o ja är inte nöjd där heller..ska gå med skor ?
Blir gardering för mig..Ove är nöjd med sin..men tror Hallsta vinner...ja garderar när jag inte tyckte de stora såg så bra ut...men ja kan ha fel..