Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Eriksson Tycker du ska börja g...
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2012-09-02 19:48:19

Became a member: 
Forum posts:
Segerintervju Breeders Cup Försök 1
2008-01-09 21:02:30
TN: Hej och grattis till segern. Hur känns det att så här tidigt på säsongen ta hem ett försöksheat till Breeders Cup?

Plokko: Det känns bra, inte helt oväntat. Köpte han som utfyllnad till min Among The Time - som inte vill springa, men det vill Estimer. Lång säsong som väntar, så det blir försiktg matchning. Top10 är målet denna säsongen, även om jag innerst inne helst vill slå Jocke och Nazzgul på fingrarna så är det inte realistiskt med fem hästar.

TN: Estimer vann på fina 1,13.8 på en tung bana, hade ni nån speciell taktik inför loppet?

Plokko: Nej, inget speciellt. Får väl säga att den tidiga matchning avgjorde till Estimers fördel.

TN: Vad väntar härnäst för Estimer?

Plokko: Ett vanligt 45 000 kr treåringslopp, sen blir det Breeders igen. Vi siktar mot dom stora loppen. Kriteriet och Hambot som stora mål.

TN: Än en gång ett stort grattis till segern och lycka till i framtiden.

Plokko: Tack, vill passa på och hälsa till roddan, han kämpar med dålig material.

Skriven av: Eriksson Kan du inte göra sånna här interjuver igen
Reply
Eriksson Posted: 2012-09-05 21:37:56 Answer to: "Segerintervju Breeders Cup Försök 1 2008-01-09 21:02:30 TN: H"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Det är inte jag som gör dem. Det är skribenterna i Travzonen News som gör dem.
Reply
Post removed Posted: 2012-09-06 06:49:48
[ 1 ]