[ 1
]
|
silver
|
Posted: 2012-08-31 19:17:12
|
Became a member: 2010-07-09
Forum posts: 358
|
passa på och handla inför slutspurten denna etapp,titta in i stall silver
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2012-09-01 12:09:48
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
4st till salu, varav 3st 12åriga valacker...med 1 månad kvar o tävla....jaja, de är väl fina iaf 
|
|
Reply
|
|
silver
|
Posted: 2012-09-01 13:53:02  4st till salu, varav 3st 12åriga valacker...med 1 månad kvar o tävla....jaja, de är väl fina iaf 
Answer to: "4st till salu, varav 3st 12åriga valacker...med 1 månad kvar o "
|
|
jag har vant mig vid det här laget att när jag sätter ut annonser på hästbörsen ,så får jag oftast kommentarer som jag tolkar som att man vill förstöra annonsen. Jag vet att jag har 3 stycken 12åringar som har 1månad kvar att tävla. alla tre 12åringar är tillräckligt bra för att gå långt i tz open round, så vill man chansa lite för att få bättre slutplacering i världsrankingen tycker jag det är bra köp. dessutom så har disconect poäng för att kunna starta i storlopp som finns kvar denna etapp,formen verkar ju finnas där då han vann guldfinalen för ett par lopp sedan.
|
|
Reply
|
|
rotagg_
|
Posted: 2012-09-02 00:31:07  jag har vant mig vid det här laget att när jag sätter ut annonser på hästbörsen ,så får jag oftast kommentarer som jag tolkar som att man vill förstöra annonsen. Jag vet att jag har 3 stycken 12åringar som har 1månad kvar att tävla. alla tre 12åringar är tillräckligt bra för att gå långt i tz open round, så vill man chansa lite för att få bättre slutplacering i världsrankingen tycker jag det är bra köp. dessutom så har disconect poäng för att kunna starta i storlopp som finns kvar denna etapp,formen verkar ju finnas där då han vann guldfinalen för ett par lopp sedan.
Answer to: "jag har vant mig vid det här laget att när jag sätter ut ann"
|
Became a member: 2012-04-14
Forum posts: 12
|
Jag slår till på alla tre.. 
|
|
Reply
|
|
silver
|
Posted: 2012-09-02 01:42:12  Jag slår till på alla tre.. 
Answer to: "Jag slår till på alla tre..;)"
|
|
jag tror mig inte ha gjort dig någonting rotagg. Så varför bjuder du på mina hästar på det där sättet.
Jag tror mig komma ihåg att du var i bråk med helt andra stall. så förstår inte riktigt varför du hoppar på mig. Bjuder massa överpris på mina hästar. Fast det kan ju vara så att du inte alls är samma rotagg utan någon helt annan? Jag har upplevt att några stall utan att nämna några namn skriver kommentarer på mina annonser här på hästbörsen, med enbart mening att förstöra annonsen enligt min tolkning. Vet ej varför dem gör det. kan det vara så att denna nya rotagg kanske är någon av dem? eller kanske det är den gamla vet ej. Men hur som helst har jag skickat mail till Eriksson.
|
|
Reply
|
|
rotagg_
|
Posted: 2012-09-02 01:53:30  jag tror mig inte ha gjort dig någonting rotagg. Så varför bjuder du på mina hästar på det där sättet.
Jag tror mig komma ihåg att du var i bråk med helt andra stall. så förstår inte riktigt varför du hoppar på mig. Bjuder massa överpris på mina hästar. Fast det kan ju vara så att du inte alls är samma rotagg utan någon helt annan? Jag har upplevt att några stall utan att nämna några namn skriver kommentarer på mina annonser här på hästbörsen, med enbart mening att förstöra annonsen enligt min tolkning. Vet ej varför dem gör det. kan det vara så att denna nya rotagg kanske är någon av dem? eller kanske det är den gamla vet ej. Men hur som helst har jag skickat mail till Eriksson.
Answer to: "jag tror mig inte ha gjort dig någonting rotagg. Så varför"
|
|
Jo köpen kommer nog gå tillbaka inom några veckor.. Inget att oroa sig över..  Och visst styr jag många stall här, soberano, hogan, stallbrucelee, larockma, grenka mfl mfl.. Inte lätt att hålla reda på alla faktiskt.. 
|
|
Reply
|
|
silver
|
Posted: 2012-09-02 02:05:09  Jo köpen kommer nog gå tillbaka inom några veckor.. Inget att oroa sig över..  Och visst styr jag många stall här, soberano, hogan, stallbrucelee, larockma, grenka mfl mfl.. Inte lätt att hålla reda på alla faktiskt.. 
Answer to: "Jo köpen kommer nog gå tillbaka inom några veckor.. Inget "
|
|
vad menar du rotagg? förstår jag dig rätt? påstår du att alla dem där stallen styrs av samma spelare?
|
|
Reply
|
|
rotagg_
|
Posted: 2012-09-02 02:13:32  vad menar du rotagg? förstår jag dig rätt? påstår du att alla dem där stallen styrs av samma spelare?
Answer to: "vad menar du rotagg? förstår jag dig rätt? påstå"
|
|
Jo, glömde ju spanarn också, fan det är så svårt att hålla reda på alla..
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-09-02 02:17:17
|
|
[ 1
]