[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 08:18:20
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-17 10:54:29
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Mycket fint lopp! Känns som att det kan bli gasning här, som i så fall gynnar Quid Pro Quo. Tycker han har gjort väldigt fina lopp utan att få vinna och det kan säkert vara dags nu...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 11:20:05 Edited(1): 2012-08-17 11:28:09  Mycket fint lopp! Känns som att det kan bli gasning här, som i så fall gynnar Quid Pro Quo. Tycker han har gjort väldigt fina lopp utan att få vinna och det kan säkert vara dags nu...
Answer to: "Mycket fint lopp! Känns som att det kan bli gasning här, som i s&"
|
|
Ja verkligen...tyckte också Åkes var jättefin sist när Erik körde..spetsade öron o bara knatade på... 
Eller Djungelkungen...utan skor... 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-17 12:27:29  Ja verkligen...tyckte också Åkes var jättefin sist när Erik körde..spetsade öron o bara knatade på... 
Answer to: "Ja verkligen...tyckte också Åkes var jättefin sist nä"
|
|
Vet inte om jag "står ut" med mer Tarzansegrar....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 12:36:33  Vet inte om jag "står ut" med mer Tarzansegrar....
Answer to: "Vet inte om jag "står ut" med mer Tarzansegrar...."
|
|
Vadå då..kostar att driva vet du... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 14:03:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
E3 finalen ja. Mycket fint lopp där flera kanoner gör upp om det. Här kommer också mitt bästa spel som jag redan såg i söndags att jag kommer lira. 5 Standout heter den. Hästen ser verkligen gym ut,han krossade ett gäng genom att ha gått i tredje spår mesta delen av loppet på Romme den 27 juli,då var han fullständigt överlägsen. Dock ingen Michael Melander imorn i sulkyn vilket är riktigt synd tycker jag ,men det kanske kan gå ändå  Hästen är verkligen att se upp med. Sedan har vi kanoner som Global Offshore och Pojke Kronos som bara måste streckas.
Tar 1,2,5.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 14:18:53 Edited(1): 2012-08-17 14:21:22  E3 finalen ja. Mycket fint lopp där flera kanoner gör upp om det. Här kommer också mitt bästa spel som jag redan såg i söndags att jag kommer lira. 5 Standout heter den. Hästen ser verkligen gym ut,han krossade ett gäng genom att ha gått i tredje spår mesta delen av loppet på Romme den 27 juli,då var han fullständigt överlägsen. Dock ingen Michael Melander imorn i sulkyn vilket är riktigt synd tycker jag ,men det kanske kan gå ändå  Hästen är verkligen att se upp med. Sedan har vi kanoner som Global Offshore och Pojke Kronos som bara måste streckas.
Tar 1,2,5.
Answer to: "E3 finalen ja. Mycket fint lopp där flera kanoner gör upp om det."
|
|
Jösses..har du märkt formen på lianernas konung ? När han börjar luta bakåt så springer vad som helst som en skållad blixt !!  Segerprocenten är skyhög !!! 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2012-08-17 14:48:41  E3 finalen ja. Mycket fint lopp där flera kanoner gör upp om det. Här kommer också mitt bästa spel som jag redan såg i söndags att jag kommer lira. 5 Standout heter den. Hästen ser verkligen gym ut,han krossade ett gäng genom att ha gått i tredje spår mesta delen av loppet på Romme den 27 juli,då var han fullständigt överlägsen. Dock ingen Michael Melander imorn i sulkyn vilket är riktigt synd tycker jag ,men det kanske kan gå ändå  Hästen är verkligen att se upp med. Sedan har vi kanoner som Global Offshore och Pojke Kronos som bara måste streckas.
Tar 1,2,5.
Answer to: "E3 finalen ja. Mycket fint lopp där flera kanoner gör upp om det."
|
|
Marcus M Melander heter han, Michael Melander är nån annan...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 15:02:10  Marcus M Melander heter han, Michael Melander är nån annan...
Answer to: "Marcus M Melander heter han, Michael Melander är nån annan..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
phipe: Exakt ,skrev fel där  Mackan är en riktigt duktig kusk som jag verkligen gillar skarpt!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 15:21:04  phipe: Exakt ,skrev fel där  Mackan är en riktigt duktig kusk som jag verkligen gillar skarpt!
Answer to: "phipe: Exakt ,skrev fel där :) Mackan är en riktigt duktig kusk s"
|
|
Nja den "djävlen" fixade inte de sist med Digital World... så ja är lack..var väl för att jag lirade på den...kan inte luta sig lika bra som Liankungen heller...  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 15:36:03
Answer to: "Nja den "djävlen" fixade inte de sist med Digital World... s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha liankungen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 17:55:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
global offshore har troligen toppchans från spets. Finns väl bara 1 frågetecken och det är hur snabbt casanova boko kommer att öppna och hur länge jorma kommer att köra för spets. När 2 strider.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 18:14:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar Casanova Boko, bra spik på strecken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 18:23:34  Spikar Casanova Boko, bra spik på strecken.
Answer to: "Spikar Casanova Boko, bra spik på strecken."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Medlem på Stora Vinster?
Den ska definitivt med. Men måste ha med Noble Knight också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 19:28:55  Medlem på Stora Vinster?
Den ska definitivt med. Men måste ha med Noble Knight också.
Answer to: "Medlem på Stora Vinster? ;)
Den ska definitivt med. Men måst"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det här är ett spel man ska spela för att vinna stort, finns inget annat i min bok.
kunde blivit en bra slant i onsdags men la bellouet förstörde.
Noble Knight är intressant, får fin resa och är med och strider. Casanova Boko håller jag ändå som en bättre chans och är mindre streckad och då brukar jag ta ställning. känns också bättre ha Jorma än johan i tömmarna i en E3 final. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-08-17 20:44:30
|
|
De går att slå Liankungen med de ska va en Örjan som kör...o frugan som tränar kamelen..E3 för ston... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 21:15:08  det här är ett spel man ska spela för att vinna stort, finns inget annat i min bok.
kunde blivit en bra slant i onsdags men la bellouet förstörde.
Noble Knight är intressant, får fin resa och är med och strider. Casanova Boko håller jag ändå som en bättre chans och är mindre streckad och då brukar jag ta ställning. känns också bättre ha Jorma än johan i tömmarna i en E3 final. 
Answer to: "det här är ett spel man ska spela för att vinna stort, finns"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men hade tex jorma eller örjan kört noble knight så hade den nog varit streckad på 40-50% istället.......
ska man leta "streckvärda" så rankar jag den först i loppet.......Casanova boko har mer att bevisa.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 22:00:46  Men hade tex jorma eller örjan kört noble knight så hade den nog varit streckad på 40-50% istället.......
ska man leta "streckvärda" så rankar jag den först i loppet....... Casanova boko har mer att bevisa.......
Answer to: "Men hade tex jorma eller örjan kört noble knight så "
|
Became a member:
Forum posts:
|
....och mellby sambuca har inte mer att bevisa?. men den var tydligen streckvärd på hela 35%  samtidigt som Parkin och True advantage har imponerat stort.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-08-17 22:09:43
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Blir troligen spik på Åkes men är lite osäker på om han håller spets..
Nån som har facit?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-08-17 22:33:14 Edited(1): 2012-08-17 22:34:08  Blir troligen spik på Åkes men är lite osäker på om han håller spets..
Nån som har facit?
Answer to: "Blir troligen spik på Åkes men är lite osäker på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag är inne på att Jorma spetsar med Casanova Boko och därmed är det stooor chans att han vinner.
Jag är inte säker, global offshore är snabb ut med.
Jag tycker Timo Nurmos är fenomenal på att kunna ställa i ordning i såna här lopp, första barfota runtom och 16% just nu. samma känsla som i onsdags då jag spikade disco ae, jag måste spika här annars går jag emot mig själv och fegar vilket är det svagaste man kan göra som spelare.
tyvärr har jag inte facit B_Good, tror nog inte det finns ett 100% facit.. det skulle va för enkelt då.
Men jag kan iaf säga att Casanova Boko är omgångens bästa drag, man får väl hoppas att det inte blir något stort jäkla stallskrik bara...(jag är lite rädd för det nämligen)
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|