[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 11:45:44
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 12:38:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm, 2an ska väl vara bra.
Men lurigt, lurigt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-29 16:06:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
chocolate är nog omgångens spik, vinner detta väldigt enkelt. Barfota runt om nu, spets och slut med ca: 3 längders marginal.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-30 09:29:37 chocolate är nog omgångens spik, vinner detta väldigt enkelt. Barfota runt om nu, spets och slut med ca: 3 längders marginal.
Answer to: "chocolate är nog omgångens spik, vinner detta väldig"
|
|
Ja Tobbe har fått upp flåset o får bra styrningar o här finns inte "Tok-Tarzan" med o ställer till de... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 14:07:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spika en treåring som är "Monsterstreckad"?
Spelar ingen roll hur bra den än är. Spikar inte. Tycker inte att Santiago Wibb är chanslös. Får nog rygg på favoriten och med Luddes i dödens som trycker på...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 14:09:39  Spika en treåring som är "Monsterstreckad"?
Spelar ingen roll hur bra den än är. Spikar inte. Tycker inte att Santiago Wibb är chanslös. Får nog rygg på favoriten och med Luddes i dödens som trycker på...
Answer to: "Spika en treåring som är "Monsterstreckad"?
Spelar "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag velar oxå lite pga dom uppenbara anledningarna, jag får se...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 14:14:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Choklad för hela slanten. Spik!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 17:48:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är väl bara sjukdom mot? inte ens det kanske stoppar henne? är så pass mycket bättre än detta gänget och blir inte förvånad om hon lyckas gå under 1.11 vid fin bana och varmt väder.
Men visst kan det kännas kul o gardera baserat på hur mycket streckad hon är/blir. Men är trots allt jackpot och kan ge bra pengar ändå.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 17:52:16  Är väl bara sjukdom mot? inte ens det kanske stoppar henne? är så pass mycket bättre än detta gänget och blir inte förvånad om hon lyckas gå under 1.11 vid fin bana och varmt väder.
Men visst kan det kännas kul o gardera baserat på hur mycket streckad hon är/blir. Men är trots allt jackpot och kan ge bra pengar ändå.......
Answer to: "Är väl bara sjukdom mot? inte ens det kanske stoppar henne? ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gardera? Jag är inne på att spika emot.
Du vet...jag lär mig ju aldrig. hehe
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 18:00:28  Gardera? Jag är inne på att spika emot.
Du vet...jag lär mig ju aldrig. hehe
Answer to: "Gardera? Jag är inne på att spika emot. ;)
Du vet...jag l&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha  jaja, jag har respekt för ditt spelande då det är ett sto och 3 år med enormt mycket streck på sig.
Vi väljer alla våra olika vägar till pengarna. Fast vem spikar man? känns öppet bakom.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-30 19:46:14  haha  jaja, jag har respekt för ditt spelande då det är ett sto och 3 år med enormt mycket streck på sig.
Vi väljer alla våra olika vägar till pengarna. Fast vem spikar man? känns öppet bakom.......
Answer to: "haha :) jaja, jag har respekt för ditt spelande då det är e"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tänkte spika santiago Wibb. :P
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-30 20:01:20  Tänkte spika santiago Wibb. :P
Answer to: "Tänkte spika santiago Wibb. :P"
|
|
Stefan Persson...? Hallå...någon där ? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-30 20:45:06
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Håller med så jag bara stjäl ovanstående inlägg rakt av
 Spika en treåring som är "Monsterstreckad"? Spelar ingen roll hur bra den än är. Spikar inte. Tycker inte att Santiago Wibb är chanslös. Får nog rygg på favoriten och med Luddes i dödens som trycker på...
OCH

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-30 20:53:08 Edited(1): 2012-07-31 08:18:19  Håller med så jag bara stjäl ovanstående inlägg rakt av
 Spika en treåring som är "Monsterstreckad"? Spelar ingen roll hur bra den än är. Spikar inte. Tycker inte att Santiago Wibb är chanslös. Får nog rygg på favoriten och med Luddes i dödens som trycker på...
OCH

Answer to: "Håller med så jag bara stjäl ovanstående inlägg"
|
|
Fy på dig..stjäla sådär..  Varför skulle Tobbe bomma de här...? Hästen är snabb ut o van distansen...Som vanligt löjligt att Pittypat får debutera här utan kvallopp eller något lopp innan för västen..de är därför ja kallar sådan här vid rätt namn...Amatörmässigt !!!  Ska man leta en rysare så är väl i så fall Frodes andra häst med Björn en sådan..Björn har fått känna på hästen o de är nog inte fel... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 08:38:40
|
|
Ok Speltorsk o Folke...ni som vill ja ska dra upp kaniner ur trollhatten...dvs. 20-30 oddsare...här får Ni en av mig !! Walley Ivan !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 15:42:30  Tänkte spika santiago Wibb. :P
Answer to: "Tänkte spika santiago Wibb. :P"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu spikar jag ju chokladen tror hon är överlägsen, spets, kort distans... Men om du ska spika emot så kan du ju göra det med en vettig häst och inte Santiago... Vinner inte chokladen så är Adielsson och Ludde främsta motbuden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 15:47:42  Nu spikar jag ju chokladen tror hon är överlägsen, spets, kort distans... Men om du ska spika emot så kan du ju göra det med en vettig häst och inte Santiago... Vinner inte chokladen så är Adielsson och Ludde främsta motbuden.
Answer to: "Nu spikar jag ju chokladen tror hon är överlägsen, spets, ko"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vettig häst? Vad är det för fel på Santiago?
Är den bra för dagen är den minst tvåa. Så. Nu har du fått en gratis tvilling av mig. Kom inte och klaga om du inte spelade den. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 15:50:38  Vettig häst? Vad är det för fel på Santiago?
Är den bra för dagen är den minst tvåa. Så. Nu har du fått en gratis tvilling av mig. Kom inte och klaga om du inte spelade den. 
Answer to: "Vettig häst? Vad är det för fel på Santiago?
&Aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske inget dåligt tvillingspel om du tror på rygg ledaren men vinner gör den garanterat inte. Hade jag garderat är endast Ludde och Eriks hästar aktuella.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-31 15:56:25  Kanske inget dåligt tvillingspel om du tror på rygg ledaren men vinner gör den garanterat inte. Hade jag garderat är endast Ludde och Eriks hästar aktuella.
Answer to: "Kanske inget dåligt tvillingspel om du tror på rygg ledaren men"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart den vinner. Jag spikar ju den.
Vinnarhålet och knappt förbi sista biten. Vinsten är ett faktum efter granskning av målfoto.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-31 16:25:29 Edited(2): 2012-07-31 16:28:22
|
|
"Problemet är väl snarare att alla hästar streckade under 50% är chanslösa enligt dig dujorha" (Citat Folke) Jösses här ger jag dig en oddsare..du behöver inte spika den...är säkert under 10 %...på Ivan
o Björn...  Motivering är att hästen fick en bromskloss i starten i Norge o här har den rygg på stallisen som kan råka ut för tryck..då sitter Björn fint till med en bra häst !! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|