[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-26 12:03:41
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-27 11:42:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Luktar hyfsat tempo i detta loppet va? Kan Jorma dra in Montgomery från tionde här? 1-3-8-10 kanske? Takter sitter väl bra också....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-27 15:55:59 Edited(1): 2012-07-27 16:06:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spets och släpp på 5. Vem övertar? 4 eller 8?
Tar1,4,5,8,10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-27 17:13:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar Mugger m.m, möter mest skit här och bör vinna. Är i princip bara montgomery gel mot som har sämre spår och är missgynnad av distansen.
Tror att Torbjörn spetsar direkt eller tar sig ut och får överta då jag knappast tror att någon är intresserad av att svara spetsen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-27 21:23:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Intressant bronslopp som ser helöppet ut. Kan verkligen Montgommery gel vinna från ett bakspår ? Nja ,jag vet inte,hästen har sett bra ut hela tiden men jag tror inte så mycket på den. Förstahäst för mig är First Lane jag alltid brukar varna om känns det för,jag tror jonny sänder till täten och sedan bör han inte släppa till någon. Jag kommer även att ta med en till häst som nog är mitt bästa spel i omgången i form av 7 Prince Eliott. Den femårige valacken har verkligen tänt till på slutet och jag tycker det är dags att börja köra hårdare och sluta vara så defensiv med hästen för här finns kapacitet för att vinna detta. Dock är det ju kusken som är emot,det är ingen vidare kusk detta som tyvärr aldrig vinner några lopp på v75 så jag vet inte...men för den som letar riktiga korsdrag i omgången är det här ett ypperligt tillfälle,jag kommer ta med honom och hoppas på att Erik Svensson testar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-27 21:28:37 Edited(1): 2012-07-27 21:28:59  Intressant bronslopp som ser helöppet ut. Kan verkligen Montgommery gel vinna från ett bakspår ? Nja ,jag vet inte,hästen har sett bra ut hela tiden men jag tror inte så mycket på den. Förstahäst för mig är First Lane jag alltid brukar varna om känns det för,jag tror jonny sänder till täten och sedan bör han inte släppa till någon. Jag kommer även att ta med en till häst som nog är mitt bästa spel i omgången i form av 7 Prince Eliott. Den femårige valacken har verkligen tänt till på slutet och jag tycker det är dags att börja köra hårdare och sluta vara så defensiv med hästen för här finns kapacitet för att vinna detta. Dock är det ju kusken som är emot,det är ingen vidare kusk detta som tyvärr aldrig vinner några lopp på v75 så jag vet inte...men för den som letar riktiga korsdrag i omgången är det här ett ypperligt tillfälle,jag kommer ta med honom och hoppas på att Erik Svensson testar.
Answer to: "Intressant bronslopp som ser helöppet ut. Kan verkligen Montgommery ge"
|
Became a member:
Forum posts:
|
first lane är stendöd i spets över 2140m, överstreckad och ingen troligt vinnare. Stor chans att takter släpper spets om han tar den. Fin häst annars som såg bra ut senast.
Prince elliot är sist ut och sedan chanslös, som vanligt..........
Många garderar väl mycket i detta loppet pga andra starka spikar så vill man ha pengar tillbaka så gör man nog bäst i att spika eller gå kort här.......Annars får ni dela era pengar med harry boy och det är inget kul....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-28 12:30:03  Intressant bronslopp som ser helöppet ut. Kan verkligen Montgommery gel vinna från ett bakspår ? Nja ,jag vet inte,hästen har sett bra ut hela tiden men jag tror inte så mycket på den. Förstahäst för mig är First Lane jag alltid brukar varna om känns det för,jag tror jonny sänder till täten och sedan bör han inte släppa till någon. Jag kommer även att ta med en till häst som nog är mitt bästa spel i omgången i form av 7 Prince Eliott. Den femårige valacken har verkligen tänt till på slutet och jag tycker det är dags att börja köra hårdare och sluta vara så defensiv med hästen för här finns kapacitet för att vinna detta. Dock är det ju kusken som är emot,det är ingen vidare kusk detta som tyvärr aldrig vinner några lopp på v75 så jag vet inte...men för den som letar riktiga korsdrag i omgången är det här ett ypperligt tillfälle,jag kommer ta med honom och hoppas på att Erik Svensson testar.
Answer to: "Intressant bronslopp som ser helöppet ut. Kan verkligen Montgommery ge"
|
|
Vem som än spetsar kommer att få Jorma över sig..Jorma har kört hästen 2 gånger o han såg nog hur Uffe körde..så han kommer dundrande direkt !!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-28 16:28:02
|
|
Tobbe fick ta upp mycket o Jorma skulle gått på direkt...såg fin ut i provstarten gjorde Tobbes..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-28 16:28:50 Edited(1): 2012-07-28 16:29:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur lätt som helst  så en spik ska se ut, stenklar till ca: 30%
varför skulle jorma gått på direkt? var ju chanslös........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-28 16:34:19 Edited(2): 2012-07-28 16:38:34  hur lätt som helst  så en spik ska se ut, stenklar till ca: 30%
varför skulle jorma gått på direkt? var ju chanslös........
Answer to: "hur lätt som helst :) så en spik ska se ut, stenklar till ca: 30"
|
|
Ja Muggern såg fin ut..så de var nog kört för Jorma hur som !!  Bra spik såg att du hade med Örjan i sista..får hoppas på luckan då...Lycka till !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-28 20:33:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
tyvärr var det här jag åkte....jag misslyckas alltid med v75 hur mkt jag än försöker. Vem hade trott att mugger skulle komma till spets? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-07-29 08:34:11  tyvärr var det här jag åkte....jag misslyckas alltid med v75 hur mkt jag än försöker. Vem hade trott att mugger skulle komma till spets? 
Answer to: "tyvärr var det här jag åkte....jag misslyckas alltid med v7"
|
|
Många faktiskt...hästen har visat startsnabbhet flera gånger o nu var den i bra form som Tobbe kände o fick besked om så han var nog ganska så säker på att klippa den.. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|