[ 1
]
2
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 10:22:21 Edited(6): 2012-07-22 10:55:43
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Vet inte hur stort intresset är men jag drar igång en snacktråd om dagen.
AVD1-
Precis som alla andra så anser jag att Baht blåser förbi de invändiga o bör spåra hela vägen.
Precis som mig själv spikar jag högst troligen inte då jag ycker det är så trist att spricka direkt.
Garderingen blir liten. Mysterious vinner väl inte jättemycket men är en bra häst som folk glömmer strecka o Jackal Face är lite av en favorithäst som följer med även om det ser väldigt tufft ut att vinna idag. Zapdos Håjt kan ju få drömloppet från vinnarhål med lucka men jag sparar bort den o även så med Dont Wear Pjs som verkar va bättre än nånsin men väl max når plats?
Spelas: 4,2,9 Kanske:1,8
AVD2-
Tar halva fältet då det nog blir fart på loppet. Kan vara helt fel ute men axevallas långa upplopp o Storm Forever är i mina ögen en kärleksaffär som rensar fint. Going for gold Zaz är ju en riktigt grym häst när den vill o vi får väl hoppas den trycker från dödens idag. Balticas Yahoo spets o släpper förhoppningsvis inte. Tar med Danne Fame, Bruce Tooma o Prince Elliott. Om nån av de skulle få trevlig resa o lucka så kan de spurta. Caliber TT tar jag med men kan inte riktgt se var han hamnar. Hamras one mor hamnar utanför trots form, bra spurter o smaskigt låga 4%.
Spelas: 12,7,4,3,2,9,1 Kanske:10
AVD3-
Tar ställning. Tror på spets och slut på Delmonica Sund. Känns trevlig som andrahandare runt 22%.
För den som streckar lite vill jag höja en liten varning på Viran Palema som från ett bra läge absolut är bortglömd som 2%-are. I övrigt håller jag väl med strecklistan.
Spikas: 6 Delmonica Sund. Kanske:2,11,5,2,10
AVD4-
Mermaid nöjd med vinnarhålet o Electra Sund i ledningen? Därifrån är det hästen o slå o jag tycker den borde va favorit. Seronera kommer med på lappen. Var ju bra på mantorp i Juni o 3a i stochampionatuttagningen. Fegar eventuellt med ytteligare nån betrodd.
Spelas: 2,1,9 Kanske:5,3
AVD5-
Försöker nog inte ens bena ut det här loppet utan fyller det jag har råd.
Spelas: det mesta. kanske: alla
AVD6-
Feeling är inget sätt som håller att spela på i längden men den säger Kimono Pearl o tuffar jag till mig framåt tvåtiden så kanske jag spikar. Hade det inte varit fräckt med en snyftande känslosam Stig H i vinnarcirkeln? Man kan fylla rejält här om man vill då det är många fina hästar men det känns vettigare att ta en eller nåt litet lås.
Spelas:3,2,5,9 Kanskespik: 3 Kimono Pearl
AVD7-
Krånglar inte till det utan tar de bästa.
Spelas: 2,1,3,9 Kanske:4
Lite för dyrt än sålänge så några katastrofala bortbantningar o rejäla felbeslut hinner jag väl med innan inlämning..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 11:37:37 Edited(2): 2012-07-22 13:21:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
1: Baht launcher
2: B: 3,7 C. 4 (starkt lås)
3: Angie boko (stenklar?)
4: B: 5,10 C: 6(polly frontline drag i omgången)
5: A: 5 B: 10,15,9, C:2, 7,11,
6: A: 9 B: 2,3,5 C:4, 6,8
7: A: 2 B: 3 C: 1 (crys dream toppchans)
Lopp 5 och 6 känns väldigt öppna och svåra att ranka.......
Många överstreckade i avd 4.a. (1,2,3),
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 13:20:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
pluggat på i 2 timmar nu.........
Super streamline och chat chip blir utgångshästar i sina respektive lopp. Cry's dream i sitt också....
3 utgångshästar, 2 spikar o sedan gardera på 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 13:40:10
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Kommer nog köra en rövare idag med fyra raka spikar:
Balticas Yahoo i avd 2 (spets och slut), Angie Boko i avd 3 (bara bäst), Latitud Broline i avd 4 (spets och slut) och Lassabo Palema i avd 5 (första barfota och spets och slut).
Målar på ordentligt i övriga avdelningar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 13:46:53 Edited(1): 2012-07-22 13:49:57  Kommer nog köra en rövare idag med fyra raka spikar:
Balticas Yahoo i avd 2 (spets och slut), Angie Boko i avd 3 (bara bäst), Latitud Broline i avd 4 (spets och slut) och Lassabo Palema i avd 5 (första barfota och spets och slut).
Målar på ordentligt i övriga avdelningar.
Answer to: "Kommer nog köra en rövare idag med fyra raka spikar:
Balticas Y"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror du att latitude broline tar spets? håller ut celic palema?......... känns väldigt svårt.....Även om johan tar spets så plockar väl mellby venus ner den igen? njaaaooo, kanske. känns som att man borde ha med den på systemet i alla fall.
Lassabo palema? tror nog svanstedt kör för pengar, borde vara chanslös oavsett resa. Ute på väldigt djup vatten skulle jag tro.
lycka till 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 13:57:47  tror du att latitude broline tar spets? håller ut celic palema?......... känns väldigt svårt.....Även om johan tar spets så plockar väl mellby venus ner den igen? njaaaooo, kanske. känns som att man borde ha med den på systemet i alla fall.
Lassabo palema? tror nog svanstedt kör för pengar, borde vara chanslös oavsett resa. Ute på väldigt djup vatten skulle jag tro.
lycka till 
Answer to: "tror du att latitude broline tar spets? håller ut celic palema"
|
|
har också fastnat för lassabo.. Målar rejält men hänger upp mycket på den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 14:01:11 Edited(1): 2012-07-22 14:02:43  har också fastnat för lassabo.. Målar rejält men hänger upp mycket på den.
Answer to: "har också fastnat för lassabo.. Målar rejält men h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför? motivering? har inte ens med lassabo på 10 hästar.......allt jag ser är en skithäst som är chanslös, har jag missat något? vart får ni spets ifrån? tro rmer på 4.e inner.....
bytade ut ,mellby venus mot latitude broline på systemet 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2012-07-22 14:05:08  varför? motivering? har inte ens med lassabo på 10 hästar.......allt jag ser är en skithäst som är chanslös, har jag missat något?
Answer to: "varför? motivering? har inte ens med lassabo på 10 hästar.."
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
barfota för första gången , men jag tror rebus är bästa hästen , kan nog vinna trots läget
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 14:05:16  tror du att latitude broline tar spets? håller ut celic palema?......... känns väldigt svårt.....Även om johan tar spets så plockar väl mellby venus ner den igen? njaaaooo, kanske.
lycka till 
Answer to: "tror du att latitude broline tar spets? håller ut celic palema"
|
|
Inne på att Latitude spetsar ja, krävs dock att Johan laddar för fullt och inte mesar sig. Från stallet menar man iaf att det är laddning för spets som gäller och jag tror att det lyckas. Tror inte hon torskar mot Venus igen nu när distansen är kortare. Erkänner att det är lite av en chansning men väljer att ta ställning i ett annars vidöppet lopp.
Lassabo Palema låter Svanstedt väldigt påställd med och menar att vi kommer få se en kraftig förbättring idag. När han uttalar sig sådär har jag lärt mig att man gör bäst i att rygga!
Lycka till du med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 14:14:16  Inne på att Latitude spetsar ja, krävs dock att Johan laddar för fullt och inte mesar sig. Från stallet menar man iaf att det är laddning för spets som gäller och jag tror att det lyckas. Tror inte hon torskar mot Venus igen nu när distansen är kortare. Erkänner att det är lite av en chansning men väljer att ta ställning i ett annars vidöppet lopp.
Lassabo Palema låter Svanstedt väldigt påställd med och menar att vi kommer få se en kraftig förbättring idag. När han uttalar sig sådär har jag lärt mig att man gör bäst i att rygga!
Lycka till du med 
Answer to: "Inne på att Latitude spetsar ja, krävs dock att Johan laddar f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
svanstedt,,,,,ok, jag tar med lassabo som 7.e häst och lågt rankad  jag är inte sämre än att jag kan ändra mig och ta in info från andra. Får hoppas att det lönar sig med lassabo och latitude broline.
Men håller med om att Latitude broline nog har bra chans om spets och att Mellby venus troligen inte kan plocka ner den över 2140m. Rankar dock celic palema och polly frontline högre.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 14:15:28  varför? motivering? har inte ens med lassabo på 10 hästar.......allt jag ser är en skithäst som är chanslös, har jag missat något? vart får ni spets ifrån? tro rmer på 4.e inner.....
Answer to: "varför? motivering? har inte ens med lassabo på 10 hästar.."
|
|
Spåret, Skoryck o läste nån Åkeintervju som fastnade.. Inte mer än så faktiskt..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 14:35:15
|
|
Nä men va fan!? Då var den dagen förstörd.
Jävla skit-Conradsgarland. Från spets dessutom!?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 14:38:11
|
|
Ytterligare en häst som Svanstedt lät mycket nöjd med. Meddelade att han skulle köra i spets och trodde på bra chans. Pålitlig den mannen 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 14:48:35 Edited(2): 2012-07-22 14:49:05  Ytterligare en häst som Svanstedt lät mycket nöjd med. Meddelade att han skulle köra i spets och trodde på bra chans. Pålitlig den mannen 
Answer to: "Ytterligare en häst som Svanstedt lät mycket nöjd med. Medde"
|
|
Läste aldrig det. Conrads Garland är en usel spetshäst vanligtvis. Har sedan länge tröttnat på den hade den som sjätterankad som först. Varför snabbstartade inte Baht?
JÄÄÄVLA SKIT.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-07-22 14:50:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
är väl klart att conrads vinner när han får fuska bort loppet så. Goopen ger bort loppet och kör inte för seger. Alltid skit när man spelar goopen med hans egentränade hästar, kör mycket fjolligare då.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 14:51:52  Läste aldrig det. Conrads Garland är en usel spetshäst vanligtvis. Har sedan länge tröttnat på den hade den som sjätterankad som först. Varför sabbstartade inte Baht?
JÄÄÄVLA SKIT.
Answer to: "Läste aldrig det. Conrads Garland är en usel spetshäst vanli"
|
|
Ja jag hade också väntat mig en snabbare start från Baht faktiskt. Vet inte om Goop hade koll på att Svanstedt hade siktet inställt på spets och inte ville riskera att starta ett nytt "grönt krig"..?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 15:01:08 Edited(1): 2012-07-22 15:01:44
|
|
Måste säga att alla andra var dåliga för dagen snarare än att jag går med på att Conrads Garland var bra.
Det var väl broms sista biten som vanligt skillnaden att det höll denna gång. Urch skithäst.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 15:08:50  Måste säga att alla andra var dåliga för dagen snarare än att jag går med på att Conrads Garland var bra.
Det var väl broms sista biten som vanligt skillnaden att det höll denna gång. Urch skithäst.
Answer to: "Måste säga att alla andra var dåliga för dagen snarar"
|
|
Själv är jag förbannad på att Kihlström inte lyckas svara spets med Balticas och sedan sitter fast med 500 ton sparat, fyfan.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-07-22 15:15:30  Själv är jag förbannad på att Kihlström inte lyckas svara spets med Balticas och sedan sitter fast med 500 ton sparat, fyfan.
Answer to: "Själv är jag förbannad på att Kihlström inte lyck"
|
|
I mitt tycke är inte Baltica Yahoo så bra längre. Senaste året 1 seger.. Inte bara slump.
Däremot går jag alltid på att "just den här gången vinnar han".. men nä..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-07-22 15:19:17  I mitt tycke är inte Baltica Yahoo så bra längre. Senaste året 1 seger.. Inte bara slump.
Däremot går jag alltid på att "just den här gången vinnar han".. men nä..
Answer to: "I mitt tycke är inte Baltica Yahoo så bra längre. Senaste &"
|
|
Tror faktiskt att han är bättre än någonsin nu, stenklar nästa gång!  Vi får se..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|