[ 1
]
2
3
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-26 02:20:09
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-26 02:30:01
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Första tanken är att Truculent bör ha bra chans, men det finns några hyggliga motståndare och Ludde på utsidan så man kanske ska gardera lite här?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-26 06:40:38  Första tanken är att Truculent bör ha bra chans, men det finns några hyggliga motståndare och Ludde på utsidan så man kanske ska gardera lite här?
Answer to: "Första tanken är att Truculent bör ha bra chans, men det fin"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Luddes var faktiskt bättre sist...contrade ut Truculent... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-26 11:46:24  Luddes var faktiskt bättre sist...contrade ut Truculent... 
Answer to: "Luddes var faktiskt bättre sist...contrade ut Truculent...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men truculent var väldigt lätt tränad och hade knappast toppform, bör ha gått framåt mycket med loppet och är en klart bättre häst i grunden.
Sjukdom och galopp mot Truculent här, annars ska det vara riktig toppchans. Vet att Lasse håller denna enormt högt.........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-26 12:48:01  Men truculent var väldigt lätt tränad och hade knappast toppform, bör ha gått framåt mycket med loppet och är en klart bättre häst i grunden.
Sjukdom och galopp mot Truculent här, annars ska det vara riktig toppchans. Vet att Lasse håller denna enormt högt.........
Answer to: "Men truculent var väldigt lätt tränad och hade knappa"
|
|
Jo tror också de..vart lite off efter lir på Truculent sist o tyckte han skulle ha tagit Luddes..men Ludde o Johnny har ju inte riktigt kommit överens på sista tiden..kommer nog bli lite körning.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-28 12:10:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trolig: Truculent
Rolig: Renate Bowl (passas på tvillingen), Storm Forever
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-06-28 20:46:22
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Spikar Truculent eller går kort. Tyko Marje ställer till det för favoritspelarna genom att spetsa? 7 o 9 skall nog med vid gardering
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 04:27:01 Edited(1): 2012-06-29 04:27:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar Orione SPin som veckans stenklaraste!
Ser ut att få spetsen här och är hästen som ska slås då,ser ingen som klarar av att ta ner den, känns givet att spika.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-29 06:52:51  Spikar Orione SPin som veckans stenklaraste!
Ser ut att få spetsen här och är hästen som ska slås då,ser ingen som klarar av att ta ner den, känns givet att spika.
Answer to: "Spikar Orione SPin som veckans stenklaraste!
Ser ut att få spetsen"
|
|
Tar han ledningen så är hästen bra nog att vinna..frågan är om Johnny hinner dit med bena... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 10:26:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Truculent är en klart bättre häst, med stor sannolikhet bäst i fältet. Skulle bli väldigt förvånad om han missar spetsen...... Det som talar mot är att han är knepig ibland och bara kan gå i galopp för ingenting.......Men detta är en gulddivisionshäst som lasse har höga tankar om. Kan säga som så att takter inte lär sitta kvar i vinnarhålet om han skulle missa spets......
Blev lite oroad när jag läste att You two skulle gå barfota runt om med helstängt, det kan bli ruggigt........
Har du fått samma klartecken som med onice axe? travspanarn?  pga den var ju riktigt "stenklar" 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-29 10:41:12 Truculent är en klart bättre häst, med stor sannolikhet bäst i fältet. Skulle bli väldigt förvånad om han missar spetsen...... Det som talar mot är att han är knepig ibland och bara kan gå i galopp för ingenting.......Men detta är en gulddivisionshäst som lasse har höga tankar om. Kan säga som så att takter inte lär sitta kvar i vinnarhålet om han skulle missa spets......
Blev lite oroad när jag läste att You two skulle gå barfota runt om med helstängt, det kan bli ruggigt........
Har du fått samma klartecken som med onice axe? travspanarn?  pga den var ju riktigt "stenklar" 
Answer to: "Truculent är en klart bättre häst, med stor sannolikh"
|
|
Får Ludde för sig att Johnny bara ska släppa spetsen så blir de så..inte lönt att Johnny försöker sedan...den här Fayence går inte av för hacker...Johnny hade inte slutsålt sist på den...Erik kan kanske knäppa de här två.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 12:33:04  Får Ludde för sig att Johnny bara ska släppa spetsen så blir de så..inte lönt att Johnny försöker sedan...den här Fayence går inte av för hacker...Johnny hade inte slutsålt sist på den...Erik kan kanske knäppa de här två.. 
Answer to: "Får Ludde för sig att Johnny bara ska släppa spetsen s&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
varför skulle ludde få för sig att Takter skulle släppa spets?
Ludde vet att truculent är en bättre häst......... Däremot testar han säkert en bit för att se om han kan ta sig förbi, men Truculent ska klara de flesta tempona.
Däremot kan You two bli en obehaglig överraskning om dne nya balansen slår väl ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 13:10:05  Tar han ledningen så är hästen bra nog att vinna..frågan är om Johnny hinner dit med bena... 
Answer to: "Tar han ledningen så är hästen bra nog att vinna..frå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
eftersom jag inte tror det så spikar jag Orione, väldigt fint värde där 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 13:11:35 Truculent är en klart bättre häst, med stor sannolikhet bäst i fältet. Skulle bli väldigt förvånad om han missar spetsen...... Det som talar mot är att han är knepig ibland och bara kan gå i galopp för ingenting.......Men detta är en gulddivisionshäst som lasse har höga tankar om. Kan säga som så att takter inte lär sitta kvar i vinnarhålet om han skulle missa spets......
Answer to: "Truculent är en klart bättre häst, med stor sannolikh"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vaeför ska du håna ludde i travzonen? vad är meningen med det?
jag inte fått något klartecken, till skillnad från dig så går jag 90% på egan kunskaper varje lördag och inte på vad andra tränare/kuskar/expterter tror,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 17:00:23  vaeför ska du håna ludde i travzonen? vad är meningen med det?
jag inte fått något klartecken, till skillnad från dig så går jag 90% på egan kunskaper varje lördag och inte på vad andra tränare/kuskar/expterter tror,
Answer to: "vaeför ska du håna ludde i travzonen? vad är meningen med d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur har jag hånat ludde ?
var du som sade att det var klartecken på Onice axe och att den skulle spikas senast......
Jaha, verkar som att du alltid baserar dina tips på vad svanstedt säger, förr var det så i alla fall.......Själv blandar jag lite, lyssnar självklart på de tränare jag litar på och framförallt de jag har kontakt med. Dumdristigt att inte ta till vara på information...... Sedan kan man ju välja bort en del som tex när du har en stenklar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 17:54:13  Hur har jag hånat ludde ?
var du som sade att det var klartecken på Onice axe och att den skulle spikas senast......
Jaha, verkar som att du alltid baserar dina tips på vad svanstedt säger, förr var det så i alla fall.......Själv blandar jag lite, lyssnar självklart på de tränare jag litar på och framförallt de jag har kontakt med. Dumdristigt att inte ta till vara på information...... Sedan kan man ju välja bort en del som tex när du har en stenklar 
Answer to: "Hur har jag hånat ludde ? :)
var du som sade att det var klarteck"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja du hånar ju ludde, jag gav klartecken? jag sa att LUDDE SAGT att onice axe va klar. personligen trodde jag hästen var lite för dålig för att vinna.
Mina klara vinner vinner ju 90% av loppen där de ej e sjuka lr galopperar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 18:56:43  ja du hånar ju ludde, jag gav klartecken? jag sa att LUDDE SAGT att onice axe va klar. personligen trodde jag hästen var lite för dålig för att vinna.
Mina klara vinner vinner ju 90% av loppen där de ej e sjuka lr galopperar.
Answer to: "ja du hånar ju ludde, jag gav klartecken? jag sa att LUDDE SAGT att o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vet inte hur pålästa ni trattar är men jag har iaf uppmärksammat en sak ORIONE SPIN är med i sprintermästarkvalen på torsdag. Då tänker jag , HUR I HELVETE tänker man då? Ludde borde deffa nu? för inte fan ger han hästen 3 tuffa lopp på en vecka (inräknat med en eventuell finalplats) . Truculent KLAAAAR!! Spets runt om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 19:28:56  Vet inte hur pålästa ni trattar är men jag har iaf uppmärksammat en sak ORIONE SPIN är med i sprintermästarkvalen på torsdag. Då tänker jag , HUR I HELVETE tänker man då? Ludde borde deffa nu? för inte fan ger han hästen 3 tuffa lopp på en vecka (inräknat med en eventuell finalplats) . Truculent KLAAAAR!! Spets runt om.
Answer to: "Vet inte hur pålästa ni trattar är men jag har iaf uppm&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är den lika startsnabb som perfect toll lr?
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2012-06-29 19:39:15  är den lika startsnabb som perfect toll lr?
Answer to: "är den lika startsnabb som perfect toll lr?"
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
|
travspanarn vi borde slå vad jag tror Truculent vinner men den är inte "stenklar" tror jag , bästa hästen i fältet enligt mig och dom har alltid haft höga tankar om hästen ... så vad säger du? du är ju inne på att Orione Spin är stenklar så ett vad borde vara på sin plats oss emellan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-29 19:45:28 Edited(1): 2012-06-29 19:46:42  travspanarn vi borde slå vad jag tror Truculent vinner men den är inte "stenklar" tror jag , bästa hästen i fältet enligt mig och dom har alltid haft höga tankar om hästen ... så vad säger du? du är ju inne på att Orione Spin är stenklar så ett vad borde vara på sin plats oss emellan?
Answer to: "travspanarn vi borde slå vad jag tror Truculent vinner men den ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Liksom dig så tror jag att "min" Orione Spin vinner, men inte heller stenklar. Hålelr Orione som hästen med bäst kapacitet (nog uppe i guld när den är 5 som truculent). Eftersom jag håller Orione före så tar jag givetvis ett vad med dig  ge mig förslag bara 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|