[ 1
]
2
3
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-19 01:56:52
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-19 07:07:47 Edited(4): 2012-06-19 11:31:52
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kan Sandra hålla undan eller hinner Örjan upp henne...Pitchen 3:dje..  Lite ivrig tjej, Sandra...skulle behöva is i magen, har heller inte kört över distansen o de är ett minus...här är de högsta klass på kuskarna som gäller o de kanske hon inte pallar..trots en hyvvsad häst... 
Saston mötte ju Nahar sist...kanske säger en del... 
Pitchen var heller inte så dålig efter sin galopp sist..Björn upp igen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-19 15:49:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
säger det en del att saston möte Nahar sist? finns många hästar som mött nahar, men inte ens platsat här.
Uniqiue lover har toppchans, vinner med de flesta loppscenariona tror jag. Blivande elithäst hos bergh vill jag säga, ska bara fortsätta utvecklas och växa in i sin stora kropp.
Kommer sjunesson till spets så är det över........
Den som letar skräll bör ha med Belgrado som såg lysande ut senast!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-19 16:02:41 Edited(1): 2012-06-19 16:09:45  säger det en del att saston möte Nahar sist? finns många hästar som mött nahar, men inte ens platsat här.
Uniqiue lover har toppchans, vinner med de flesta loppscenariona tror jag. Blivande elithäst hos bergh vill jag säga, ska bara fortsätta utvecklas och växa in i sin stora kropp.
Answer to: "säger det en del att saston möte Nahar sist? finns "
|
|
Tja nu är vi lite inne på spåret om erfarenhet o 4 år igen...behövs lite starter på distansen..här finns de sådana..Saston är kapabel o har en rejäl styrka över den här distansen...likaså Pitchen har fått den här erfarenheten i kroppen...tror mycket på dom två..Sandras har bra form men erfarenheten saknas hos kusken..sorry om jag framför skäl för favos igen..men de är svårt att dra upp en 10-odds klubba ur hatten i det här loppet... 
Speciellt när de gäller Saston så kan man veva loppet han gör i höstas med galopp o halvdåligt trav på 13-blankt tiden...de var riktigt imponerande... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-19 16:18:17  säger det en del att saston möte Nahar sist? finns många hästar som mött nahar, men inte ens platsat här.
Answer to: "säger det en del att saston möte Nahar sist? finns "
|
Became a member:
Forum posts:
|
unique lover toppchans? tror inte man kan vara mer fel ute än vad du är. den ska inte inte med på en seriöskupong, tant agda kan ta me den
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-06-19 18:54:29
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Sponant känns det som att Pitch Command o Saston borde kunna göra gemensam sak av detta..
2an o 7an spelas hårt o jag fattar inte riktigt det.
Erik som lurig skräll?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-19 19:50:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Saston och pitch command har inte alls varit märkvärdiga i år, såvidare dem inte förbättrar sina insatser markant så lär dem inte röra Unique lover om den kommer till spets.
Bara 4 år, visst, orka bry sig? aldrig sett det som något minus och tycker att de "yngre" ständigt bevisar att det inte är något minus, snarare positivt.
Visst har jag stor respekt för de insatser Saston gjorde förra året, men han har inte presterat något bra på väldigt länge nu och man kan inte leva på gamla meriter.
Vi får se, men jag är helt inne på att Unique lover är en blivande kanon som kommer att bli bättre och bättre för varje lopp under året, förhoppningsviss är han redan tillräckligt bra för att plocka ner detta då han står väldigt fint inne i förhållande till sin kapacitet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-19 21:28:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
för er som inte sysslar med att slänga bort streck tar 7,9,12 och fokuserar på övriga lopp
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-06-19 21:35:05  för er som inte sysslar med att slänga bort streck tar 7,9,12 och fokuserar på övriga lopp
Answer to: "för er som inte sysslar med att slänga bort streck tar 7,9,12 oc"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Det var min första tanke också och än så länge står jag fast vid det, fast Belgrado börjar kännas intressant också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-19 21:36:45 Edited(2): 2012-06-19 21:37:47  Det var min första tanke också och än så länge står jag fast vid det, fast Belgrado börjar kännas intressant också.
Answer to: "Det var min första tanke också och än så länge s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är så många svåra , öppna lopp i omgången, finns absolut ingen anledning sitta baktung i allra sista loppet, inte med stallformen melander har, dock så är 7an kul att ha med.
kan förvänta oss 2 mkt vassa lopp av melanders 2
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-19 21:37:44 Edited(2): 2012-06-19 21:41:41 Saston och pitch command har inte alls varit märkvärdiga i år, såvidare dem inte förbättrar sina insatser markant så lär dem inte röra Unique lover om den kommer till spets.
Bara 4 år, visst, orka bry sig? aldrig sett det som något minus och tycker att de "yngre" ständigt bevisar att det inte är något minus, snarare positivt.
Visst har jag stor respekt för de insatser Saston gjorde förra året, men han har inte presterat något bra på väldigt länge nu och man kan inte leva på gamla meriter.
Vi får se, men jag är helt inne på att Unique lover är en blivande kanon som kommer att bli bättre och bättre för varje lopp under året, förhoppningsviss är han redan tillräckligt bra för att plocka ner detta då han står väldigt fint inne i förhållande till sin kapacitet.
Answer to: "Saston och pitch command har inte alls varit märkvä"
|
|
Tja jag ser senaste starten som en uppgång för Saston..såg bra ut sist o kunde inte riktigt växla tempo bättre nu o jag blir inte förvånad om han krossar dom...  Kan lätt under 15 här på bra bana o jag ser ingen "Guldtand" här.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-20 10:16:17 Edited(1): 2012-06-20 10:16:59  för er som inte sysslar med att slänga bort streck tar 7,9,12 och fokuserar på övriga lopp
Answer to: "för er som inte sysslar med att slänga bort streck tar 7,9,12 oc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i vilken värld tror du att To and Fro är i närheten av Unique lover?
Blir inte det minsta förvånad om belgrado är före melanders 2 när mållinjen passeras.
Nä, det är här pengarna ska fördelas och det är tydligen inte travspanarn och dujorha som ska ha dem
Saston kan under 1,15, självklart! men det garanterar jag att unique lover kan också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-20 12:08:09 Edited(1): 2012-06-20 12:08:54  i vilken värld tror du att To and Fro är i närheten av Unique lover?
Blir inte det minsta förvånad om belgrado är före melanders 2 när mållinjen passeras.
Nä, det är här pengarna ska fördelas och det är tydligen inte travspanarn och dujorha som ska ha dem
Saston kan under 1,15, självklart! men det garanterar jag att unique lover kan också.
Answer to: "i vilken värld tror du att To and Fro är i närheten av Uniqu"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke , vi vet båda att trav inte är din grej, däremot så kör de galopp idag på lunchen så du kanske kan ha kul där?
sluta jämföra äpplen med blåbär,e så löjeväckande
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-20 12:12:45  folke , vi vet båda att trav inte är din grej, däremot så kör de galopp idag på lunchen så du kanske kan ha kul där?
Answer to: "folke , vi vet båda att trav inte är din grej, däremot s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, är det din grej? posta någon vinnare innan du snackar killen  allt vi får se är dessa "stenklara" som alltid förlorar.........
Nu är det visserligen ingen "chansning" från dig att säga att någon av melanders 2 vinner detta då det är bra hästar som blir favoriter.... Roligare att läsa speltorsk tips då, skrällar som faktiskt går in ibland. Du postar ju mest favoriter som förlorar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-20 12:15:42  folke , vi vet båda att trav inte är din grej, däremot så kör de galopp idag på lunchen så du kanske kan ha kul där?
Answer to: "folke , vi vet båda att trav inte är din grej, däremot s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
galopp blir det på söndag däremot, klampenborg och derbyt, om du inte visste? trevligt ställe......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-20 12:20:55  haha, är det din grej? posta någon vinnare innan du snackar killen  allt vi får se är dessa "stenklara" som alltid förlorar.........
Nu är det visserligen ingen "chansning" från dig att säga att någon av melanders 2 vinner detta då det är bra hästar som blir favoriter.... Roligare att läsa speltorsk tips då, skrällar som faktiskt går in ibland. Du postar ju mest favoriter som förlorar 
Answer to: "haha, är det din grej? posta någon vinnare innan du snackar kill"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, vinnarna behåller jag själv, jag kan posta dig en travrondne så du kan få läsa på lite tips istället
där finsn dina startlistor till täby med, så du kan roa dig 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-20 13:45:13 Edited(2): 2012-06-20 14:01:34  i vilken värld tror du att To and Fro är i närheten av Unique lover?
Answer to: "i vilken värld tror du att To and Fro är i närheten av Uniqu"
|
|
Du vet väl om de där med garantera i travet ? Kall gröt är alltid trevligt att äta... 
Sandra är säkert före Belgrado med sin häst...Belgrado måste köras snålt på den här distansen o de behövs inte riktigt med To and Fro..men Melanders hästar plus kuskar är "bra" kanske inte bästa kuskarna över distansen...han sitter på Kite Face o där har du din ev. oddsare från mig, väl bekomme Folke... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-21 13:57:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Erik borde väl spetsa här. Släpper nog gärna till To and Fro, men risken är att Sandra inte vågar testa att ställa frågan till Erik och blir istället kvar i dödens. Örjan kommer nog styra på tidigt och är Erik då kvar i ledningen kommer Örjan garanterat få överta.
Även om det tar emot att hålla med dujorha så gör jag nog det när det gäller Kite Face som en möjlig skräll eftersom den troligtvis kommer att få en bra rygg och en fin invändig resa, och luckan kommer nog också.
Sedan måste man ju ha med INdigo. Jävla Åke som vinner med allt.
Slutligen finns en 1-procentare som är underskattad och det är Rolls Royce. Är bra på långa distanser och har ofta ett bra avslut. Vinner väldigt sällan visserligen, men glöm inte ta med den på tvillingen iaf.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-06-21 16:23:09  Erik borde väl spetsa här. Släpper nog gärna till To and Fro, men risken är att Sandra inte vågar testa att ställa frågan till Erik och blir istället kvar i dödens. Örjan kommer nog styra på tidigt och är Erik då kvar i ledningen kommer Örjan garanterat få överta.
Även om det tar emot att hålla med dujorha så gör jag nog det när det gäller Kite Face som en möjlig skräll eftersom den troligtvis kommer att få en bra rygg och en fin invändig resa, och luckan kommer nog också.
Slutligen finns en 1-procentare som är underskattad och det är Rolls Royce. Är bra på långa distanser och har ofta ett bra avslut. Vinner väldigt sällan visserligen, men glöm inte ta med den på tvillingen iaf.
Answer to: "Erik borde väl spetsa här. Släpper nog gärna till To an"
|
|
Håller ju med dig också..så de är inge fel med de...Erik är en slug rackare o kommer Sandra så tar han gärna ryggen..men Örjan håller nog kollen på honom också...mycket inne på att spika Saston, tyckte han travade bra sist o vann i höstas på Jägersro över 2640 på 13-tid..visserligen bil men de är en svinbra tid !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-06-21 18:51:00  Erik borde väl spetsa här. Släpper nog gärna till To and Fro, men risken är att Sandra inte vågar testa att ställa frågan till Erik och blir istället kvar i dödens. Örjan kommer nog styra på tidigt och är Erik då kvar i ledningen kommer Örjan garanterat få överta.
Answer to: "Erik borde väl spetsa här. Släpper nog gärna till To an"
|
Became a member:
Forum posts:
|
saken med indigo är ju att han 1 av de absolut sköraste hästarna åke har istallet, egentligen är han bättre över 2140m än lång distans, men då hans ben inte pallar det så får åka köra på lång distans
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|