[ 1
]
|
ogan
|
Posted: 2012-04-18 15:45:06
|
Became a member: 2010-08-31
Forum posts: 146
|
Tjenare!
Ni kanske har skrivit det nån annanstans, men varför kommer inte startlistorna till lördagens V75:a på Åby upp?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-04-18 17:00:27
 Tjenare!
Ni kanske har skrivit det nån annanstans, men varför kommer inte startlistorna till lördagens V75:a på Åby upp?
Answer to: "Tjenare!
Ni kanske har skrivit det nån annanstans, men varför k"
|
|
phipe
|
Posted: 2012-04-18 17:21:55  sidan ska läggas ner..........
men vad bryr du dig? du har ju aldrig skrivit ett ord?
Answer to: "sidan ska läggas ner..........
men vad bryr du dig? du har ju aldri"
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Ska sidan läggas ner, du skämtar va?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-18 19:01:40
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Raderade Folkes inlägg av anledningen att jag tyckte det var rätt onödigt otrevligt.
Har mailat till Eriksson om att inte startlistorna kommit upp men inte fått nåt svar än.
Förhoppningsvis loggar han in snart o fixar det.
Har inte hört nåt om att sidan skall läggas ner. Misstänker att Folke bara tog det ur luften.
Hade varit sjukt tråkigt om det hände för man har ju lagt ner ganska mycket tid här de senaste åren.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-18 19:19:38  Raderade Folkes inlägg av anledningen att jag tyckte det var rätt onödigt otrevligt.
Har mailat till Eriksson om att inte startlistorna kommit upp men inte fått nåt svar än.
Har inte hört nåt om att sidan skall läggas ner. Misstänker att Folke bara tog det ur luften.
Hade varit sjukt tråkigt om det hände för man har ju lagt ner ganska mycket tid här de senaste åren.
Answer to: "Raderade Folkes inlägg av anledningen att jag tyckte det var rätt"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tycker ja vore tråkigt..om de hände..med tanke på allt arbete du har lagt ner B_Good !!! Keep going !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-18 19:55:48  Raderade Folkes inlägg av anledningen att jag tyckte det var rätt onödigt otrevligt.
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad är otrevligt med att säga sidan ska läggas ner?
Onsdag kväll nu och inga startlistor, tror du eriksson bryr sig? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-18 22:48:27  vad är otrevligt med att säga sidan ska läggas ner?
Onsdag kväll nu och inga startlistor, tror du eriksson bryr sig? 
Answer to: "vad är otrevligt med att säga sidan ska läggas ner?
Onsda"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Otrevligt eller ej, men det är just såhär felaktiga(?) rykten ofta startar.
Eriksson har kanske fått nåt allvarligt förhinder, och tänker (kanske) att sidan går inte under om startlistorna kommer in sent eller missas helt en vecka. Det finns saker här i livet (med betoning på "livet"  som är viktigare än några startlistor. Jag, och troligen Ogan och du själv Folke - gillar säkert Travzonen "lika mycket".
Eller måste man skriva 4369 revolutionerande inlägg för att vara värdig denna sida?
Är det så Folke att du vet nåt vi inte vet så - sorry - då var mitt inlägg missriktat och det vore tråkigt för sidan.
oavsett...
håll i ideerna och om listorna inte är inne fredag så kanske vi får lägga ut "egna" trådar så att alla som vill, hinner prata av sig och redogöra sina "badkarslopp".
|
|
Reply
|
|
ogan
|
Posted: 2012-04-18 23:52:19  Raderade Folkes inlägg av anledningen att jag tyckte det var rätt onödigt otrevligt.
|
|
Tack för ett bra svar!!
|
|
Reply
|
|
ogan
|
Posted: 2012-04-18 23:54:13  Otrevligt eller ej, men det är just såhär felaktiga(?) rykten ofta startar.
Eriksson har kanske fått nåt allvarligt förhinder, och tänker (kanske) att sidan går inte under om startlistorna kommer in sent eller missas helt en vecka. Det finns saker här i livet (med betoning på "livet"  som är viktigare än några startlistor. Jag, och troligen Ogan och du själv Folke - gillar säkert Travzonen "lika mycket".
Eller måste man skriva 4369 revolutionerande inlägg för att vara värdig denna sida?
Är det så Folke att du vet nåt vi inte vet så - sorry - då var mitt inlägg missriktat och det vore tråkigt för sidan.
oavsett...
håll i ideerna och om listorna inte är inne fredag så kanske vi får lägga ut "egna" trådar så att alla som vill, hinner prata av sig och redogöra sina "badkarslopp".
Answer to: "Otrevligt eller ej, men det är just såhär felaktiga(?) rykt"
|
|
Tackar för ett bra svar här också. Vad Folke säger skiter jag fullständigt i, för tydligen kan man inte gilla nåt om man inte skriver en massa skit och är elak mot allt och alla. Jag skriver när jag har nåt att skriva, så enkelt är det...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-19 09:19:55  Tackar för ett bra svar här också. Vad Folke säger skiter jag fullständigt i, för tydligen kan man inte gilla nåt om man inte skriver en massa skit och är elak mot allt och alla. Jag skriver när jag har nåt att skriva, så enkelt är det...
Answer to: "Tackar för ett bra svar här också. Vad Folke säger ski"
|
|
Så ska de va..skriver själv mycket men tycker att ja har något att säga också..alla tycker inte de men då får dom också komma med något själva...så stå på dig !! 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2012-04-19 21:32:38
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Just nu fungerar det inte att hämta startlistorna från ATG:s hemsida. Jag får ingen kontakt alls vilket får mig att tro att ATG har spärrat det på något sätt då det går fint hemifrån min egen dator.
Är det någon annan som har problem med att nå http://classic.atg.se/AktuellaSpelServlet?spelform=V75
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-19 21:43:56  Just nu fungerar det inte att hämta startlistorna från ATG:s hemsida. Jag får ingen kontakt alls vilket får mig att tro att ATG har spärrat det på något sätt då det går fint hemifrån min egen dator.
Är det någon annan som har problem med att nå http://classic.atg.se/AktuellaSpelServlet?spelform=V75
Answer to: "Just nu fungerar det inte att hämta startlistorna från ATG:s hemsida. Jag"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Inga problem för mig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-20 07:14:52
|
|
Samma här inga problem alls !! Hoppas de går att lösa ! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2012-04-20 09:18:20
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Ring dom Eriksson och säg att vi är en stor PR grupp för dom, dom måste släppa spärrarna för fansen.
För mig går det också utan problem!!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|