[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2012-04-10 07:00:03
|
|
V75-4 | Klass II, försök 1 i Meeting 3 1:A PRIS 100 000 kr 1640 A
1. BEST MERCHANT Goop Björn 2. WHISKY TIM Eriksson Sören 3. BEAUTIFUL FLIP Jansson Torbjörn 4. RITE KEY Bergh Robert 5. LOCH NESS BROLINE Adielsson Erik 6. FRAN EBO Lennartsson Per 7. RAILIANA Lugauer Conrad 8. BOLT Hanné Tommy 9. ULM KARSK Ylitalo Toni 10. REMEE LA MARC Takter Johnny 11. JOCKE Svanstedt Åke 12. DREAMLINER Melander Marcus M
Turordning: 11-10-7-2-9-1-8-6-3-12-4-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 19:50:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fran ebo ser ut som förstabudet i alla fall. Riktigt fin senast och verkar vara betydligt bättre med barfota runt om så kolla balansen..... Men snabb ut och har gått riktigt bra de senaste 4.a starterna.
Bakom är det vidöppet......Takter lär köra offensivt med La marc i alla fall.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2012-04-10 20:29:21
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, WHISKY TIM
|
Whisky Tim har sett bra o rejäl ut på slutet, men hur ofta vinner Sören Eriksson på V75 o Valla??
och 6-10-11 är givna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-11 00:02:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror Loch Ness Broline spetsar. Prövar Erik i spets över kort distans eller släpper han igen?
Släpper han är väl Per framme först för att överta. Glöm inte spela 6-5 på tvillingspelet då.
Om erik snackar släpp i veckan så är ju Franebo klar förstahäst. Men tycker detta är ett öppet lopp och här kan vad som helst hända. Lite körning, några galopper, någon som förivrar sig och vips så sitter en "chanslös" häst som Dreamliner (som by the way verkar vara i sitt livs form) i andra ytter och vinner med en nos.
Jaja. Ni hajjar. Jag överväger att helgardera, och samtidigt köra utgång på franebo.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-11 19:28:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mjo, bra utgång och vidöppet bakom......
kanske till och med spikar Fran ebo då det ser upplagt ut för spets och därifrån blir hon riktigt svårslagen. Blir nog väldigt spelvärd i alla fall och detta är ett typiskt garderingslopp.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 20:22:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Två intressanta är Rite Key som är i ny regi och 3 Beautyful Flip som lättas för första gången. Har bra läge och är startsnabb.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-13 22:21:51
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, RITE KEY
|
Shit.. Har verkligen ingen koll alls.. Uppgiven spik på Fran Ebo eller gardering? Suck..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 22:25:54  Shit.. Har verkligen ingen koll alls.. Uppgiven spik på Fran Ebo eller gardering? Suck..
Answer to: "Shit.. Har verkligen ingen koll alls.. Uppgiven spik på Fran Ebo elle"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte spika franebo. Tror inte den kommer till spets trots allt.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-13 22:37:57  Inte spika franebo. Tror inte den kommer till spets trots allt.
Answer to: "Inte spika franebo. Tror inte den kommer till spets trots allt."
|
V 4, RITE KEY
|
Vill inte egentligen men jag tycker det ser ut som en knepig omgång o vet inte vad jag ska göra i det här loppet annars.. Ge mig lite bud
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 23:18:37  Vill inte egentligen men jag tycker det ser ut som en knepig omgång o vet inte vad jag ska göra i det här loppet annars.. Ge mig lite bud
Answer to: "Vill inte egentligen men jag tycker det ser ut som en knepig omgång o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Helgardering är inte fel. Men om du inte har råd skulle jag jag ta 1,3,4,5,6,9
Min förstahäst är 4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 23:55:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vill se rite key göra 1 bra lopp innan jag tror på den igen..........
A: 6
B: 10
C: 11, 4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 13:45:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Särskilt intressant stallinformation
1 Best Merchant kommer att laddas det som går för att hålla upp ledningen, går det tror stallet på chans, men troligare är att han blir överflyglad, finns inte med på Goops systemförslag på fyra hästar...
4 Rite Key kommer att laddas för ledningen säger vår rapportör. Bergh är inne på att lätta honom idag, men det är ej bestämt! Passas!
6 Fran Ebo har tagit segrarna i enklare gäng och måste nå spets eller rygg ledaren för att kunna räcka säger Lennartsson. Han är inte främmande för att hon vinner, men det är ingen stjärna
11 Jocke håller Åke som sin näst bästa chans för dagen. Han säger att hästen är bra för klassen och är en klass bättre när han körs barfota bak, vilket blir dagens balans. Läget är dock uselt, men med lite klaff tror Åke på segerchans
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 13:55:12  Särskilt intressant stallinformation
1 Best Merchant kommer att laddas det som går för att hålla upp ledningen, går det tror stallet på chans, men troligare är att han blir överflyglad, finns inte med på Goops systemförslag på fyra hästar...
4 Rite Key kommer att laddas för ledningen säger vår rapportör. Bergh är inne på att lätta honom idag, men det är ej bestämt! Passas!
6 Fran Ebo har tagit segrarna i enklare gäng och måste nå spets eller rygg ledaren för att kunna räcka säger Lennartsson. Han är inte främmande för att hon vinner, men det är ingen stjärna
11 Jocke håller Åke som sin näst bästa chans för dagen. Han säger att hästen är bra för klassen och är en klass bättre när han körs barfota bak, vilket blir dagens balans. Läget är dock uselt, men med lite klaff tror Åke på segerchans
Answer to: "Särskilt intressant stallinformation
1 Best Merchant kommer att lad"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du missade den om att ludde tror på bra chans och har en häst som kommer att klättra en bit i klasserna.....
stigs spetsar och släpper till lennartsson...........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 14:00:34  du missade den om att ludde tror på bra chans och har en häst som kommer att klättra en bit i klasserna.....
stigs spetsar och släpper till lennartsson...........
Answer to: "du missade den om att ludde tror på bra chans och har en häst so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror berghs är framme före Franebo. Och ärligt talat tror jag inte att Lennartsson trycker av på allvar. Vet att det är flera startsnabba invändigt.
Luddes känns alldeles för trög för att vinna. Om körning. Men känns ngt överstreckad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 14:03:55  Tror berghs är framme före Franebo. Och ärligt talat tror jag inte att Lennartsson trycker av på allvar. Vet att det är flera startsnabba invändigt.
Luddes känns alldeles för trög för att vinna. Om körning. Men känns ngt överstreckad.
Answer to: "Tror berghs är framme före Franebo. Och ärligt talat tror ja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror helt klart han trycker av i starten, snabba invändigt kanske, men ingen som har häst nog att svara spets på visad form. Är lite orolig pga banan, annars hade jag trot på riktigt bra chans.
Luddes hävdar sig mycket bra här mot dessa hästarna, är jag helt säker på.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-14 14:11:40  Tror berghs är framme före Franebo. Och ärligt talat tror jag inte att Lennartsson trycker av på allvar. Vet att det är flera startsnabba invändigt.
Answer to: "Tror berghs är framme före Franebo. Och ärligt talat tror ja"
|
V 4, RITE KEY
|
Vi är obehagligt överens denna vecka
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-14 14:23:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar 4
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-14 15:40:59
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Åke håller formen o vinner lätt igen från bakspår... 
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2012-04-14 15:41:20
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 1, BEST MERCHANT