[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2012-02-06 07:00:04
|
|
V75-7 | Bronsdivisionen, försök 7. 1:A PRIS 110 000 kr 2140 A 1. RITANO FREIGHT Kihlström Örjan 2. PHERIPHERIQUE Stolt Karl 3. TION MEDON SISU Haugstad Kenneth 4. ADMIRAL SEA Savin Marcus 5. VERMO Jensen Flemming 6. GIGANT SLUGGER Persson Stefan 7. LENNART Sjunnesson Jörgen 8. NO FEAR ELKÄR Takter Johnny 9. FREEMAN T.PORTER Kontio Jorma 10. DANNE FAME Ingves Peter 11. GLOBAL MANHATTAN Svanstedt Åke 12. VEKAS PRIDE Untersteiner Peter
Turordning: 4-1-3-11-6-7-10-8-9-5-2-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-06 08:15:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FREEMAN T.PORTER
S 1, RITANO FREIGHT
|
Oj Oj Oj vilket getingbo. Denna bronsdivision har i min mening högre klass än omgångens silverdivision. Flera av hästarna här hade streckats före någon i silver om de mötts. 11an var tokstark senast även om man kan undra om Ingves slagit huvudet. Här kan man måla på...
1 Vann lätt efter galopp senast
2 På läget men får vara nöjd med pengar
3 Spurtat vasst på slutet o fick lucka efter visst flyt senast o nosen var först
4 Höll kanonerna Quarcio och Nahar bakom sig i V75 Mästarna senast
5 Har jag ingen koll på, men icke att nochaleras
6 Spurtat vasst gång på gång. Slog Freeman T Porter näst senast
7 Back in business
8 Fick äntligen visa vad han kunde efter felfritt lopp senast
9 Kan mycket i ljusa stunder
10 Tre segrar på de fem senaste, men väger ofta lite för lätt i tuffare sällskap
11 Med på målfotot om det inte strular för mycket
12 Bör väl ha minst chans på läge och klass, men Untersteiner har ju skrällt med "sådan hästar" förr.
Heltäcka??
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-06 09:26:17
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Äntligen..en kusk på Freeman... 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-06 10:48:12  Oj Oj Oj vilket getingbo. Denna bronsdivision har i min mening högre klass än omgångens silverdivision. Flera av hästarna här hade streckats före någon i silver om de mötts. 11an var tokstark senast även om man kan undra om Ingves slagit huvudet. Här kan man måla på...
1 Vann lätt efter galopp senast
2 På läget men får vara nöjd med pengar
3 Spurtat vasst på slutet o fick lucka efter visst flyt senast o nosen var först
4 Höll kanonerna Quarcio och Nahar bakom sig i V75 Mästarna senast
5 Har jag ingen koll på, men icke att nochaleras
6 Spurtat vasst gång på gång. Slog Freeman T Porter näst senast
7 Back in business
8 Fick äntligen visa vad han kunde efter felfritt lopp senast
9 Kan mycket i ljusa stunder
10 Tre segrar på de fem senaste, men väger ofta lite för lätt i tuffare sällskap
11 Med på målfotot om det inte strular för mycket
12 Bör väl ha minst chans på läge och klass, men Untersteiner har ju skrällt med "sådan hästar" förr.
Heltäcka??
Answer to: "Oj Oj Oj vilket getingbo. Denna bronsdivision har i min mening högre k"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, ADMIRAL SEA
|
Eller så spikar man Admiral Sea, spets och slut 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-06 13:45:58  Eller så spikar man Admiral Sea, spets och slut 
Answer to: "Eller så spikar man Admiral Sea, spets och slut:)"
|
|
Tja..Marcus Savin...är kanske ingen "Takter" än... 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-06 13:58:42  Tja..Marcus Savin...är kanske ingen "Takter" än... 
Answer to: "Tja..Marcus Savin...är kanske ingen "Takter" än...;)"
|
V 4, ADMIRAL SEA
|
Nä men köra till ledningen kan han väl ändå? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-06 15:35:18 Edited(1): 2012-02-06 15:36:27  Nä men köra till ledningen kan han väl ändå? 
Answer to: "Nä men köra till ledningen kan han väl ändå?:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du verkligen att de andra släpper till savin? och sedan en häst som klättrat snabbt i klasserna? knappast..........
Öppet lopp om man inte spikar Freeman t.porter.........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-06 15:57:37  Tror du verkligen att de andra släpper till savin? och sedan en häst som klättrat snabbt i klasserna? knappast..........
Answer to: "Tror du verkligen att de andra släpper till savin? och sedan en hä"
|
|
Du o jag väntar o väntar på den här kamelen...lång väntan..kanske funkar nu men ryggen är dålig o de kan bli häx igen.. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-06 16:08:34  Tror du verkligen att de andra släpper till savin? och sedan en häst som klättrat snabbt i klasserna? knappast..........
Answer to: "Tror du verkligen att de andra släpper till savin? och sedan en hä"
|
V 4, ADMIRAL SEA
|
Nu är jag inte helt påläst på startsnabbheten på alla hästar här men tror inte att någon behöver släppa för att Admiral Sea ska komma till spets, tror han är snabb nog att ta den av egen kraft. Skulle möjligtvis vara Tion Medon Sisu som är snabb nog att svara men jag är tveksam om de är så intresserade av det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-06 19:05:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tion medon sisu är snabb ut, men kenneth släpper nog såvidare han inte får order om annat. Vermo hos flemming???? gigant slugger är snabb ut annars.....
Hur modig tror du Savin är när Jorma kommer flygandes med sin killerblick? Eller svanstedt?? 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-06 19:56:56 Tion medon sisu är snabb ut, men kenneth släpper nog såvidare han inte får order om annat. Vermo hos flemming???? gigant slugger är snabb ut annars.....
Hur modig tror du Savin är när Jorma kommer flygandes med sin killerblick? Eller svanstedt?? 
Answer to: "Tion medon sisu är snabb ut, men kenneth släpper nog s&ari"
|
V 4, ADMIRAL SEA
|
Tror inte att någon kommer göra ett allvarligt försök att överta spets om Admiral sitter där, så förhoppningsvis slipper Savins mod bli prövat  Men släpper han är han inte bara feg utan dum också..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-06 20:09:47  Tror inte att någon kommer göra ett allvarligt försök att överta spets om Admiral sitter där, så förhoppningsvis slipper Savins mod bli prövat  Men släpper han är han inte bara feg utan dum också..
Answer to: "Tror inte att någon kommer göra ett allvarligt försök "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha? hästen har tjänat 400k på typ 5 starter och gått från ingenting till bronsdivisionen. Hur bra tror du hästen är? kan mycket väl köra bort fina pengar genom att svara spets mot hästar som är mer härdade och mycket troligen bättre till kapacitet.
Admiral sea är en fin häst, men nog blir jag förvånad om han får bestämma i spets eller vinner därifrån mot detta motstånd. Kan vinna, men är enbart ett garderingsbud i mina ögon.
Inget att rekommendera att spika amatörkuskar, brukar bli överkörda eller totalt bortfintade på v75. Ganska säker på att flemming, jorma eller svanstedt lär syna savin väldigt hårt, kanske takter också.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-06 20:42:14  jaha? hästen har tjänat 400k på typ 5 starter och gått från ingenting till bronsdivisionen. Hur bra tror du hästen är? kan mycket väl köra bort fina pengar genom att svara spets mot hästar som är mer härdade och mycket troligen bättre till kapacitet.
Admiral sea är en fin häst, men nog blir jag förvånad om han får bestämma i spets eller vinner därifrån mot detta motstånd. Kan vinna, men är enbart ett garderingsbud i mina ögon.
Inget att rekommendera att spika amatörkuskar, brukar bli överkörda eller totalt bortfintade på v75. Ganska säker på att flemming, jorma eller svanstedt lär syna savin väldigt hårt, kanske takter också.
Answer to: "jaha? hästen har tjänat 400k på typ 5 starter och gåt"
|
V 4, ADMIRAL SEA
|
Jag tror Admiral Sea är en häst på kraftig frammarch, tycker han överraskar positivt gång på gång. Vi får se om det räcker denna gång, någon given spik är han naturligtvis inte men i ett lopp där många kommer att gardera stort känns det klart intressant.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-02-08 12:47:55
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, RITANO FREIGHT
|
Fint lopp! Här kan man leta storskrällar också,även om Ritanos vinst senast är svår att bortse ifrån,seger trots galopp är inte illa. Danne Fame verkar prenumenera på sunkspår o gör det bra varje gång.
Vermo har jag ingen koll på.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-09 11:30:34  jaha? hästen har tjänat 400k på typ 5 starter och gått från ingenting till bronsdivisionen. Hur bra tror du hästen är? kan mycket väl köra bort fina pengar genom att svara spets mot hästar som är mer härdade och mycket troligen bättre till kapacitet.
Answer to: "jaha? hästen har tjänat 400k på typ 5 starter och gåt"
|
|
Tja tror inte Takter synar så hårt...däremot så kommer Åke styra på..16,8-9 varvet sist var som sagt tidigare av mig "udda".. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 18:15:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
avslutar med spik på global manhattan! Bästa hästen! Åke sätter punkt här.
ett litet frågetecken är hur mycket förra loppet sitter i benen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-10 19:47:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ritano freight till 42% känns väldigt överskattat, bör inte ha någon vidare chans här.
Global manhattan till 40% är också helt för mycket, däremot har den betydligt bättre vinstchans än ritano freight tycker jag.
Vermo känns nästan som ett skämt, startat i väldigt låg klass mot skithästar i danmark och nu en av favoriterna i brons på v75.
3,4,7,9,11 blir det, såvidare jag inte spikar freeman t porter. Beror på värmningen på unison om den ser fin ut. Freeman blir reservspik då 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-02-11 03:21:01
|
V 4, ADMIRAL SEA
|
Då jag tycker mig ha hittat starkare spikar blir det till att gardera Admiral Sea med först och främst Freeman T.Porter och Global Manhattan, sista strecket går till Ritano Freight, Gigant Slugger eller Tion Medon Sisu. Vermo står jag över helt.
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-02-11 13:38:10
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 4, ADMIRAL SEA
|
4 Admiral Sea och 7 Lennart är de roliga strecken i loppet. Annars öppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-11 14:50:23 Tion medon sisu är snabb ut, men kenneth släpper nog såvidare han inte får order om annat. Vermo hos flemming???? gigant slugger är snabb ut annars.....
Answer to: "Tion medon sisu är snabb ut, men kenneth släpper nog s&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ADMIRAL SEA
|
Savin är ingen mes som släpper bara för att det är en toppkusk som ställer frågan. Han kör i ledningen.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|