Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Kan bli en riktigt rysare

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Post removed Posted: 2012-01-31 15:42:36
Cherry Posted: 2012-01-31 16:41:16 Edited(1): 2012-01-31 16:42:30

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Sorry men jag kan inte låta bli.. det där var mig en riktigt bedrövlig hästusling faktiskt! Han har mindre än 0% chans att bli "riktigt bra", hur mycket träning han än får. 1 i styrka och 0 i snabbhet, max galopprisk och vad jag kan se så tränar han riktigt dåligt, OCH han är redan 4 år Får du 30k för honom är det troligtvis ett felklick av köparen. Gör alla en tjänst, inte minst hästen själv, och pensionera den arma saten..
Reply
hogan Posted: 2012-01-31 19:14:02 Answer to: "Sorry men jag kan inte låta bli.. det där var mig en riktigt bed"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Reply
Posted: 2012-01-31 23:52:32

Became a member: 
Forum posts:
vad trevlig man kan vara då...
Ja men förlåt då för att det är första gången jag säljer en häst här och inte har någon koll? Jag trodde det var lite verklighetstroget men såg att det tydligen är 1 krona som gäller för hästar (eller som du anser 0 för min häst)
Men det jag undrar över är varför du ens lägger ner tid på att skriva och påpeka det?
Fast såklart, finns alltid såna här människor på internet som tror de är nåt, kan nåt och är mycket bättre än alla andra...
Reply
Cherry Posted: 2012-02-01 00:20:38

Jo, det fattar jag också att du inte har grym koll eftersom du är ny. Men då borde du inte heller skriva att han kan bli "riktigt bra" eftersom det knappast är så. Men jag fattar, du är grön, så det är inget påhopp. Det var bara ett alldeles för tacksamt upplagt inlägg för att låta det passera.. Det finns massor av trådar där folk skriver precis vad som helst, ofta helt tokigt felaktigt, för att få sålt en häst. Oftast orkar man inte skriva nåt, men det här var nåt av det grövsta jag sett så jag kunde inte hålla mig.
Reply
Posted: 2012-02-01 16:21:24

Became a member: 
Forum posts:
Ja fast nu är ju inte det säkert? Men men du kanske har rätt, du har ju bjussat på ditt fantastiska "expertutlåtande"... OCH hur tacksamt upplagt det än är så kan du väl ta det mogna initiativet att hålla det för dig själv? Detta är -tro det eller ej- inte din ensak. Stackars människa som måste hävda sig...
Reply
Cherry Posted: 2012-02-01 16:41:28

Det här är en bagatell, men eftersom du är ovillig att släppa det så blir jag det också. Det enda jag gjorde var att refutera dina fakta, måhända lite drygt men om du blir så känslig att du inte kan se humorn i det så är det ett problem - ditt problem. Det här är ett öppet forum och om jag så vill så FÅR jag lägga en kommentar i varenda tråd i TZ's ALLA forum. Jag ansåg att bl.a att hästen kunde bli "riktigt bra" var felaktig information, då kommenterade jag det. Jag gav kritik, om du inte kan hantera det har du ungefär lika stor chans här som din häst, dvs obefintlig.
Reply
Posted: 2012-02-01 17:10:18

Became a member: 
Forum posts:
Ja det är helt klart en bagatell. Och jo visst har jag släppt det, då detta är så himla onödigt. Men när du fortsätter att kommentera och strör på lite extra irriterar det mig som inihelvete. För det är ju inte precis någon konstruktiv kritik du kom med, utan något av -som jag tolkade det- nedlåtande och hånande karaktär, något som jag tyvärr inte tolererar. Det handlar inte om inte kunna ta kritik, för det kan jag. Däremot tar jag inte skit, så är det bara. Din rätt att kommentera har jag aldrig ifrågasatt, snarare ditt förnuft.
Reply
Posted: 2012-02-01 17:50:23 Answer to: "Ja det är helt klart en bagatell. Och jo visst har jag släppt det"

Became a member: 
Forum posts:
No horse found

Vill egentligen inte va taskig, men här har du en till oslipad häst som kan bil riktigt bra
Reply
Posted: 2012-02-01 20:01:54

Became a member: 
Forum posts:
Jaja jag fattar, jag har gjort helfel...
förlåt så himla mycket för att jag inte hajar systemet
Reply
larockma Posted: 2012-02-01 20:52:01

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Gullier måste bara vara kanon....som leverpastej. Finns ju inte ett uns fett på den....
Reply
Elrysso Posted: 2012-02-07 16:12:39 Answer to: "Gullier måste bara vara kanon....som leverpastej. Finns ju inte ett u"
1064
Criminal Mind HQ
Jägersro

Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
Hahahahaha
Reply
[ 1 ]