Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Valla finaler Annandagen.

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
B_Good Posted: 2011-12-21 16:38:11 Edited(14): 2011-12-21 18:42:59

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Då jag misstänker att det inte kommer komma nåra trådar i forumet till Finalerna så öppnar jag den här lilla uppnsnackstråden.
Ska försöka krysta fram o bjuda på ett litet julsystem..
(woohoo jippey vad glada alla blev nu)

AVD1: Tror man rätt lungt kan inleda med en spik på Mr Piccolit(2) som väl får överta från Stallkompisen Zeb De Castella som spetsar o hänger med bra till 2a. Beckman känns som ett eventuellt motbud o Natural Wonder som va bra sist men jag tror jag spikar. Korsdraget tror jag skulle kunna va Faciam som jag väntar lite på..

AVD2: Mathilde i form är en spik men hur står det till med formen? Spikar man inte borde man nog ta de flesta då alla är kapabla men med kniven mot strupen blir det nog 3,4,7,9 om inte Flemmings intervjuer säger nåt annat.

AVD3: Tror jag spikar 3 Quarcio Du Chene Nick Nock spetsar initialt o släpper. Hoppar han inte så borde han kunna ta detta. (men jag har trott att han kan vinna lopp i många år nu o blivt konstant överbevisad om att det kan han vanligtvis inte, förutom de två senaste då när jag inte spelat honom)

AVD4: Bazire Brodde från ett bättre spår hade jag trott stenhårt på men nu garderar jag. Ouch Från bra spår, Global Mazerine på styrka o Lovelock får det bli plus en skräll jag jagat lite på Pearsall Amount.
2,3,5,8,9 o man kan säkert fylla mer..Fint lopp o många bra.

AVD5: Det är väl här det ska skrälla o jag kan inte säga att jag har nån vinnare här direkt. Vanligtvis hittar man vinnaren på förstvolten känns det som. Har dålig koll på vem som spetsar o vem som kör där. Cherion Tooma är väl lite seg i spets (eller så var det tidigare iallafall) Global Mix är inte dålig o 5 o 6 ska nog med. Men här streckar jag nog så långt plånboken når . 1,2,4,5,6,8,15

AVD6: Även här har lottningen ställt till det lite för mig. De bästa har fått usla lägen. o då systemet ska bli hyfsat litet kör vi en tredje spik här 2 Cayenne Käbb spets o slut.

AVD7: Kul lopp. Både New Line o I saw You förtjänar att vinna o jag tror väl det står mellan dem men drar på nåt lyxstreck (Isak som gynnas av nedstrykningen o Kaffir som man inte kan ta bort) så det blir 1,4,6,9

280kr rakt åt skogen! En av spikarna sitter så det borde bli en 5a men tveksam om den ger nåt tillbaka.
God Jul!
Reply
Posted: 2011-12-21 17:33:14 Answer to: "Då jag misstänker att det inte kommer komma nåra trå"

Became a member: 
Forum posts:
AVD3: Quarcio är snabbare ut än Local Conch sen är loppet över.
Reply
Posted: 2011-12-21 21:47:25 Answer to: "AVD3: Quarcio är snabbare ut än Local Conch sen är lo"

Became a member: 
Forum posts:
Tror man verkligen att QDC körs i spets i en final?? skulle hellre se den bakifrån.. men bra chans har den alla gånger.
Reply
B_Good Posted: 2011-12-21 22:02:27 Answer to: "Tror man verkligen att QDC körs i spets i en final?? skulle hellre se "

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Finns väl ingen anledning att bjuda Local Conch på loppet?
Reply
Posted: 2011-12-23 15:28:31

Became a member: 
Forum posts:
Riktig skitomgång på bergsåker roligare att börja analysera annanfagen bra intiativ!
Står väl bara mellan dem två eller kan lennartsson åka med bakom och ta revanch för senast?
Reply
[ 1 ]