[ 1
]
|
|
Posted: 2011-12-17 01:08:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lite onödigt att starta en tråd men jag vill hemskt gärna veta vilka hästar från DENNA omgång som är klara för nästa veckas finaler? Te.x Local Conch... borde ju va fler ! Isak C.D ? har inte hunnit plugga på.. svar tack!! 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-12-17 01:28:06  Lite onödigt att starta en tråd men jag vill hemskt gärna veta vilka hästar från DENNA omgång som är klara för nästa veckas finaler? Te.x Local Conch... borde ju va fler ! Isak C.D ? har inte hunnit plugga på.. svar tack!! 
Answer to: "Lite onödigt att starta en tråd men jag vill hemskt gärna v"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
Jasmine Broline klar för brons final, Stone Life klass 2, Global Manhattan klass 1 (troligen), Clear Sign guld (troligen), Youpie guld (möjligen 3:e plats kan räcka), Local Conch guld, Isak CD silver, Orlando Croft silver (troligen). Hoppas detta är rätt, har skrivit vilken klass det var de kvalade in i och om de var tvåa skrev jag troligen och ifall de var trea skrev jag det :P
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-17 12:01:49  Jasmine Broline klar för brons final, Stone Life klass 2, Global Manhattan klass 1 (troligen), Clear Sign guld (troligen), Youpie guld (möjligen 3:e plats kan räcka), Local Conch guld, Isak CD silver, Orlando Croft silver (troligen). Hoppas detta är rätt, har skrivit vilken klass det var de kvalade in i och om de var tvåa skrev jag troligen och ifall de var trea skrev jag det :P
Answer to: "Jasmine Broline klar för brons final, Stone Life klass 2, Global Manha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tackar! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-12-18 19:57:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
LÅnar tråden lite.
Hur dag kommer startlistorna ikväll? Behöver gå igenom så ycket som möjligt redan ikväll..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-12-18 20:00:13
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|