[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2011-10-10 07:00:03
|
|
V75-6 | Sto-SM (Gr. II Nat.). 1:A PRIS 600 000 kr 2140 A 1. NURSERY RHYME Svanstedt Åke 2. DILEVA KÄLL Norman Peter G 3. ALANDIAS KARISMA Andersen Troels 4. STARO DIVINE Bianchi Riccardo 5. RANIA Persson Glenn H 6. FLEA SOUTHWIND Lennartsson Per 7. GLOBAL KITTEN Jakobsson Magnus 8. PEBBLY Goop Björn 9. ESTER ZONETT Ingves Peter 10. OLIVIA LAVEC Takter Johnny
Turordning: 10-7-4-3-2-6-5-9-8-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 07:10:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STARO DIVINE
S 4, STARO DIVINE
|
staro divine tar ledningen o håller dom
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 08:29:52  staro divine tar ledningen o håller dom
Answer to: "staro divine tar ledningen o håller dom"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, OLIVIA LAVEC
S 1, NURSERY RHYME
|
"tar" knappast spets, men kanske får överta. Jag vill ha med dileva och nursery som får ryggresa, innerspår och OS
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-10 11:01:24
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, NURSERY RHYME
|
Känns ju rätt givet att det här loppet står mellan ledaren, rygg ledaren och tredje invändigt. Staro Divine, Nyrsery Rhyme och Dileva Käll m.a.o.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 11:02:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, STARO DIVINE
|
Spikar nog Staro, var lika fin som vanligt senast, annars följer Rania med också, och Global kitten som gjorde ett kanonlopp senast
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 11:02:21  Känns ju rätt givet att det här loppet står mellan ledaren, rygg ledaren och tredje invändigt. Staro Divine, Nyrsery Rhyme och Dileva Käll m.a.o.
Answer to: "Känns ju rätt givet att det här loppet står mellan led"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, OLIVIA LAVEC
S 1, NURSERY RHYME
|
Håller med fullständigt. Tre streck räcker
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 18:44:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Olivia lavec är min förstahäst i loppet, kommer att bli grymt bra med tiden om hon håller sig fräsch.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 20:21:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NURSERY RHYME
|
3 st håller sto elit klass 1-2-4 Jag tycker att 4 Staro divine blir överstreckad nu när det är 2140 m
Om strecken håller i sig vette tusan om jag inte tar spik på Nurseys rhyme
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-10 21:13:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
löjligt gardera staro devine, tur finns folk som er  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 08:49:08
Answer to: "löjligt gardera staro devine, tur finns folk som er:):)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
löjligt att spika staro divine när olivia lavec är en bättre häst över 2140m. Låt säga att bianchi tror att han ska få överta spets från norman vilket han KNAPPAST får så sitter han i dödens och är steeeendöd. Amatörkusk mot amatörkusk och sedan kommer kungen takter och krossar allt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 09:44:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, DILEVA KÄLL
|
1,2,4,10 och hoppas på körning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 10:58:37  löjligt att spika staro divine när olivia lavec är en bättre häst över 2140m. Låt säga att bianchi tror att han ska få överta spets från norman vilket han KNAPPAST får så sitter han i dödens och är steeeendöd. Amatörkusk mot amatörkusk och sedan kommer kungen takter och krossar allt.
Answer to: "löjligt att spika staro divine när olivia lavec &a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att Staro Divine är bästa hästen råder det inga som helst tvivel om, sen att hon är opålitlig i psyket, det är en helt annan femma.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 11:57:38  Att Staro Divine är bästa hästen råder det inga som helst tvivel om, sen att hon är opålitlig i psyket, det är en helt annan femma.
Answer to: "Att Staro Divine är bästa hästen råder det inga som he"
|
Became a member:
Forum posts:
|
att ston är opålitliga i psyket är väll mer en allmän grej, när det gäller staro devine har hon aldrig visat några sådanan tendenser så förstår inte var du kan ha fått det från. fel är det iallafall
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 11:58:29  löjligt att spika staro divine när olivia lavec är en bättre häst över 2140m. Låt säga att bianchi tror att han ska få överta spets från norman vilket han KNAPPAST får så sitter han i dödens och är steeeendöd. Amatörkusk mot amatörkusk och sedan kommer kungen takter och krossar allt.
|
Became a member:
Forum posts:
|
sjukt löjligt påstå att Olivia är en bättre häst över 2140 så löjligt så knappt ens värt kommentera
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-11 12:00:33  löjligt att spika staro divine när olivia lavec är en bättre häst över 2140m. Låt säga att bianchi tror att han ska få överta spets från norman vilket han KNAPPAST får så sitter han i dödens och är steeeendöd. Amatörkusk mot amatörkusk och sedan kommer kungen takter och krossar allt.
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag vet att vi ofta tycker och tänker olika men va fan Folke tror du på allvar att dom svara ledningen med Dileva Käll mot Staro Divine?? Dileva vek ned sig från ledningen senast, Staro Divine är den perfekta hästen att släppa ledningen till då man alltid får chansen och det är dessutom OS... Blir uppriktigt sagt väldigt förvånad när när du skriver något sådant, trots att det är du...
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-10-11 12:04:36
 Jag vet att vi ofta tycker och tänker olika men va fan Folke tror du på allvar att dom svara ledningen med Dileva Käll mot Staro Divine?? Dileva vek ned sig från ledningen senast, Staro Divine är den perfekta hästen att släppa ledningen till då man alltid får chansen och det är dessutom OS... Blir uppriktigt sagt väldigt förvånad när när du skriver något sådant, trots att det är du...
Answer to: "Jag vet att vi ofta tycker och tänker olika men va fan Folke tror du p"
|
|
|
Posted: 2011-10-11 12:09:35  det mesta han skrive rär så löjligt att dte är så långt under min nivå att jag inte ens orkar kommentera det. Slutat bli förvånad, ligger helt i hans linje att skriva sådant som är uppenbart fel.
Answer to: "det mesta han skrive rär så löjligt att dte är så"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, OLIVIA LAVEC
S 1, NURSERY RHYME
|
Men lägg ner det där hackandet på varandra nu. Folke skiljer sig inte nämnvärt från någon annan aktiv skribent här. Han har väldigt bra koll ibland, hyfsad koll för det mesta och urusel koll ibland. Precis som dom flesta.
Ibland resonerar man helt fel och ibland är man rakt på. Självklart vill man bli rättad när man är snett ute, men finns ju ingen anledning att vi ska hålla på och förlöjliga varandra.
Lär vi varandras styrkor och svagheter kan man plocka russinen. Någon kanske är bra på att hitta bra spikar, andra på att hitta skrällar, en tredje på att hitta tvillingar (host host) och en fjärde på att analysera löpningsförloppet.. osv.
Jag är lika skyldig när det gäller påhopp som någon annan, men kul är det fan inte...Så...Ska vi göra ett nytt försök till att vara civiliserade allihopa?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-10-11 12:22:18
 Men lägg ner det där hackandet på varandra nu. Folke skiljer sig inte nämnvärt från någon annan aktiv skribent här. Han har väldigt bra koll ibland, hyfsad koll för det mesta och urusel koll ibland. Precis som dom flesta.
Ibland resonerar man helt fel och ibland är man rakt på. Självklart vill man bli rättad när man är snett ute, men finns ju ingen anledning att vi ska hålla på och förlöjliga varandra.
Lär vi varandras styrkor och svagheter kan man plocka russinen. Någon kanske är bra på att hitta bra spikar, andra på att hitta skrällar, en tredje på att hitta tvillingar (host host) och en fjärde på att analysera löpningsförloppet.. osv.
Jag är lika skyldig när det gäller påhopp som någon annan, men kul är det fan inte...Så...Ska vi göra ett nytt försök till att vara civiliserade allihopa?
Answer to: "Men lägg ner det där hackandet på varandra nu. Folke skilje"
|
|
|
Posted: 2011-10-11 12:29:15  problemet är att Folke är bitter ut i fingerspetsen så han måste hela tiden dra saker med sig, har har svårt att gå vidare. Så får väll vara likadan tebax då.
Answer to: "problemet är att Folke är bitter ut i fingerspetsen så han "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, OLIVIA LAVEC
S 1, NURSERY RHYME
|
Snart har er konflikt hållit på längre än Palestina-Israel konflikten..
Jag tror han också vill gå vidare innerst inne. Var en stor människa och ta första steget.
Skriv så här:
"Nu vill jag gå vidare och sluta bråka med Folke"
Så är jag säker på att Folke skriver likadant. Sen är det eld upphör. Ni kommer väl aldrig älska varandra, men sånt kan man spara till sin familj. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-11 12:31:59  Snart har er konflikt hållit på längre än Palestina-Israel konflikten..
Jag tror han också vill gå vidare innerst inne. Var en stor människa och ta första steget.
Skriv så här:
"Nu vill jag gå vidare och sluta bråka med Folke"
Så är jag säker på att Folke skriver likadant. Sen är det eld upphör. Ni kommer väl aldrig älska varandra, men sånt kan man spara till sin familj. 
Answer to: "Snart har er konflikt hållit på längre än Palestina-I"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är inte lika säker som dig
Det kanske enbart är det som driver honom att skriva här inne   vet vem liksom
Folke, ska du börja lyssna på mig och erkänna mig som den bättre travspelaren av oss så vi kan få det avklarat och gå vidare? 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|