[ 1
]
2
3
4
5
|
Travzonen
|
Posted: 2011-06-20 07:00:05
|
|
V75-7 | Kalmarsundsstayern. 1:A PRIS 100 000 kr 3140 V 1. LORD OF CROWN Haugstad Kenneth 2. KARMA Adielsson Erik 3. CRAZY IN LOVE Svensson Claes 4. OPAL EGELY Ingves Peter 5. NEW LINE Uhrberg Thomas 6. EVISON Untersteiner Peter 7. LA BOHEME BANK Sjunnesson Jörgen 8. NESMIL HANOVER Juul Steen 9. NASH AS Kolgjini Lutfi 10. THACK THACK Gustafsson Fredrik a 11. ZINGARO TRANSS R. Jansson Torbjörn 12. UTAH HORNLINE Takter Johnny 13. NINO COGER Nilsson Oscar 14. GIDDE T.H. Svanstedt Åke 15. PHOTO SEA Ohlsson Ulf
Turordning: 11-14-5-13-6-9-3-15-1-8-7-12-2-4-10
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-20 11:47:10
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, LORD OF CROWN
|
Äntligen ett lite spelvänligt och öppet lopp. New Line, Nesmil Hanover, Nash As, Zingaro Transs R och Gidde T.H. gör väl upp om det i första hand.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 11:55:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, GIDDE T.H.
|
Håller med helt, rankade från andra hållet=)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 15:03:01
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
S 1, LORD OF CROWN
|
Tror det blir någon där framme. Lord of Crown kanske?
rätt så många lik med i detta lopp...Apropå det. någon annan som sätt den amerikanska serien Walking Dead? Zombie-serie... hyfsat bra. Kollade tre första avsnitten igår kväll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 15:22:45 Edited(1): 2011-06-20 15:23:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
lurigt, tycker faktiskt att Gidde TH står BRA inne i detta loppet:
till och med 1a strecket är han nog
Att Gidde TH tar 20m på zingaro fattar man i sömnen , han tar nog 40m på han med, så han kan man glömma direkt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 16:19:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, GIDDE T.H.
|
Zingaro var fin senast på en bra tid, tror inte det blir någon på första volten
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-20 17:09:07  Tror det blir någon där framme. Lord of Crown kanske?
rätt så många lik med i detta lopp...Apropå det. någon annan som sätt den amerikanska serien Walking Dead? Zombie-serie... hyfsat bra. Kollade tre första avsnitten igår kväll.
Answer to: "Tror det blir någon där framme. Lord of Crown kanske?
rä"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, LORD OF CROWN
|
Haha, jo jag har sett första säsongen, den är bra  Hoppas bara inte "liken" i det här loppet är lika aggressiva mot hästar som dom är i slutet av första avsnittet, blir svårtippat då...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 18:04:25  Haha, jo jag har sett första säsongen, den är bra  Hoppas bara inte "liken" i det här loppet är lika aggressiva mot hästar som dom är i slutet av första avsnittet, blir svårtippat då...
Answer to: "Haha, jo jag har sett första säsongen, den är bra:D Hoppas b"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
S 1, LORD OF CROWN
|
Hehe...Det är så vi spelare ska agera mot dåliga favoriter som får fuska bort ett lopp: "skicka hit lite tarm tack!"
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-20 19:45:34
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 14, GIDDE T.H.
|
Känns som loppet brukar vinnas från dubbla tillägg o Gidde TH är väl en bra mycket bättre häst än vad kollektivet fattat.. Får jag hår på bröstet tills söndag så kanske jag spikar.
Fast det känns alldeles för lätt denna gång så det lär väl inte bli brist på möjliga spikförslag..
Kanske får plocka med åtminstonde 6 o 11 oxå mest för att jag gillar dem..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 19:58:43  Känns som loppet brukar vinnas från dubbla tillägg o Gidde TH är väl en bra mycket bättre häst än vad kollektivet fattat.. Får jag hår på bröstet tills söndag så kanske jag spikar.
Fast det känns alldeles för lätt denna gång så det lär väl inte bli brist på möjliga spikförslag..
Kanske får plocka med åtminstonde 6 o 11 oxå mest för att jag gillar dem..
Answer to: "Känns som loppet brukar vinnas från dubbla tillägg o Gidde "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
S 1, LORD OF CROWN
|
Mellanvolten är den statistiskt missgynnade volten. Dessa lopp vinns av startvolten eller från bästa kusen längst bak.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 20:45:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
|
Låst med bästa hästarna från varje volt 5-11-14 Sen är loppet klart!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 22:03:15 Edited(1): 2011-06-20 22:04:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
S 1, LORD OF CROWN
|
Opal spetsar trots spåret och släpper till Ludde som drar iväg med Nash As tidigt. Tidigt i spåren är även Zingaro Transs R som landar utvändigt om Ludde och tempot hålls uppe. Tredje invändigt finns Karma. 800 kvar drar Åke iväg i spåren med GIdde TH och får svar på vägen av New Line. Ludde ökar tempot 400 kvar. Zingaro börjar tappa. Med i luddes rygg suger sig Opal fast, och i dennes rygg finns Karma. New Line rundar Zingaro och jagar luddes som nu har några längders försprång till New Line och Gidde. Ut på upploppet så viker Opal och Karma ut och jagar ludde. Gidde är ute i vida spår och newline börjar tappa. Nu tröttnar luddes och Opal kopplar grepp med Karma tätt bakom... Gidde TH närmar sig hastigt. Opal vinner med en nos före Karma och Gidde TH. Skrällen är ett faktum.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-20 22:14:03 Edited(1): 2011-06-20 22:14:42  Opal spetsar trots spåret och släpper till Ludde som drar iväg med Nash As tidigt. Tidigt i spåren är även Zingaro Transs R som landar utvändigt om Ludde och tempot hålls uppe. Tredje invändigt finns Karma. 800 kvar drar Åke iväg i spåren med GIdde TH och får svar på vägen av New Line. Ludde ökar tempot 400 kvar. Zingaro börjar tappa. Med i luddes rygg suger sig Opal fast, och i dennes rygg finns Karma. New Line rundar Zingaro och jagar luddes som nu har några längders försprång till New Line och Gidde. Ut på upploppet så viker Opal och Karma ut och jagar ludde. Gidde är ute i vida spår och newline börjar tappa. Nu tröttnar luddes och Opal kopplar grepp med Karma tätt bakom... Gidde TH närmar sig hastigt. Opal vinner med en nos före Karma och Gidde TH. Skrällen är ett faktum.
Answer to: "Opal spetsar trots spåret och släpper till Ludde som drar iv&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 14, GIDDE T.H.
|
Spännande läsning men lite för mycket fantasy för mig 
Gillar mer realistiska böcker.
O Hoppas på ett lyckligt slut..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 22:16:16  Spännande läsning men lite för mycket fantasy för mig 
Gillar mer realistiska böcker.
O Hoppas på ett lyckligt slut..
Answer to: "Spännande läsning men lite för mycket fantasy för mig ;"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEW LINE
S 1, LORD OF CROWN
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-21 13:28:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, GIDDE T.H.
|
Spik Gidde
|
|
Reply
|
|
kent2010
|
Posted: 2011-06-21 16:06:34
|
Became a member: 2010-07-21
Forum posts: 238
V 7, LA BOHEME BANK
S 7, LA BOHEME BANK
|
la boheme bank nära vinst om hon orkar distansen jätte fin häst haft den själv förrut
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-21 16:26:52  la boheme bank nära vinst om hon orkar distansen jätte fin häst haft den själv förrut
Answer to: "la boheme bank nära vinst om hon orkar distansen jätte fin hä"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Klasskillnad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-21 21:27:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Denna sortens lopp är dte väldigt jämnt mellan första volten och sista tillägget när det kommer till vinster, haft lite vadslagningar om den statistiken tidigare  mellantilläggen kan man glömma.
Tror att Nash as har toppchans här, sitter tidigt i spets och sedan är den totalt överlägsen, finns riktigt bra resurser i den travaren!!! Tränar väldigt bra och är uppfräschad nu.
Dubbelt ludde på DD om kaffiren går med barfotabalans, kan man få en 15-20ggr tro?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-22 10:20:22  Denna sortens lopp är dte väldigt jämnt mellan första volten och sista tillägget när det kommer till vinster, haft lite vadslagningar om den statistiken tidigare  mellantilläggen kan man glömma.
Tror att Nash as har toppchans här, sitter tidigt i spets och sedan är den totalt överlägsen, finns riktigt bra resurser i den travaren!!! Tränar väldigt bra och är uppfräschad nu.
Dubbelt ludde på DD om kaffiren går med barfotabalans, kan man få en 15-20ggr tro?
Answer to: "Denna sortens lopp är dte väldigt jämnt mellan första v"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Luddes bör gå en låg 15-tid på distansen för att hålla undan här... gör han de tro ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-22 20:18:38  Luddes bör gå en låg 15-tid på distansen för att hålla undan här... gör han de tro ? 
Answer to: "Luddes bör gå en låg 15-tid på distansen för at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Från spets tvekar jag inte en sekund på att han kan under 1.15 om allt är bra med den. Kanske behöver lopp i kroppen? 3 galopper i rad och lite vila nu....
Allt handlar ju om hur mycket det kostar att komma till spets och formen för dagen.
Men personligen kommer jag att lira den på DD då jag tycker att det är en ruggigt fin travare som har mycket pengar att hämta i framtiden. Möter i princip inget här, möjligtvis Gidde som står bra inne i loppet då........Men den ska ta in 40m och runda allt.........
Väl mest uhrbergs jag har respekt för annars, fin travare det också som fått tuffa lopp en tid nu. Dock ett problematiskt spår......
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
|