[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2011-03-28 07:00:04
|
|
V75-7 | First Hotel Strand - Bronsdivisionen, försök 8. 1:A PRIS 110 000 kr 2140 A 1. BRIANSON Nyberg Ingvar a 2. PUTTE TOPLINE Bergh Robert 3. LEO ON LINE Kihlström Örjan 4. LUGNETS DIAMANT Nilsson Magnus a 5. ESTER ZONETT Lennartsson Per 6. RUMBLEINTHEJUNGLE Eklöf Bo 7. RAFTING MESLOIS Wallin Tony 8. M.T.EVITA Goop Björn 9. POWER NIGHT STAR Svanstedt Åke 10. SLEVIN KELEVRA Kontio Jorma 11. CHIARA SISU Melander Micael 12. MAFIOSO Ohlsson Ulf
Turordning: 8-2-5-11-1-10-6-12-3-4-7-9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-28 13:33:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, M.T.EVITA
|
5,6,9 känns givna, ester ser ut att va på väg mot toppformen, Och Åkes hjorde ju ett kanonlopp senast på en riktigt fin tid, verkar tåla att göra en del själv också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-28 18:01:03
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RUMBLEINTHEJUNGLE
|
Jämnaste loppet även denna vecka.
|
|
Reply
|
|
v75kungen
|
Posted: 2011-03-28 22:24:06  Jämnaste loppet även denna vecka.
Answer to: "Jämnaste loppet även denna vecka."
|
Became a member: 2008-09-19
Forum posts: 93
|
Då är det fint att ha alla i sista 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 06:26:17  Då är det fint att ha alla i sista 
Answer to: "Då är det fint att ha alla i sista:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RUMBLEINTHEJUNGLE
|
Ja det kan vara en lösning om man har streck kvar. Minimum är nog 7-8 streck i varje fall men man ska inte låsa sig vid nånting så här tidigt i veckan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 06:27:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RUMBLEINTHEJUNGLE
|
Bra att Bergh ser ut att bli favorit ;-)
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-03-29 18:39:49
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, ESTER ZONETT
S 3, LEO ON LINE
|
Hyggligt spännande lopp.
Stengillar Ester av nån anledning o därför hamnar hon som förstaval.
Tycker det finnns ett gäng som är ojämt startsnabba o man borde klara sig på typ 5 streck?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 21:43:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tippar M.t evita som 1.a, tror goop laddar och får spets då nästan alla innanför är långsamma ut. Leo on line spetsar och släpper när goopen kommer.
sedan får vi se 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 21:48:38  Tippar M.t evita som 1.a, tror goop laddar och får spets då nästan alla innanför är långsamma ut. Leo on line spetsar och släpper när goopen kommer.
sedan får vi se 
Answer to: "Tippar M.t evita som 1.a, tror goop laddar och får spets d&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ESTER ZONETT
S 3, LEO ON LINE
|
Inte helt otänkbart faktiskt. Jag tycker leoonline funkar bäst i ryggar och över full distans... varför inte. Bra scenario...MT Evita är en riktigt fin häst och är snabb ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 21:52:23 Edited(1): 2011-03-29 21:53:33  Inte helt otänkbart faktiskt. Jag tycker leoonline funkar bäst i ryggar och över full distans... varför inte. Bra scenario...MT Evita är en riktigt fin häst och är snabb ut.
Answer to: "Inte helt otänkbart faktiskt. Jag tycker leoonline funkar bäst i "
|
Became a member:
Forum posts:
|
2,4,5,6,7 är VÄRDELÖSA ut från start och jag är helt säker på att leo on line inte kommer att köras i spets.....
M.t evita borde sitta i spets tidigt vid laddning och blir sedan hästen att slå.
Det som talar mot är att det är ett sto och gooptränat, 2 stora frågetecken i min värld......
Men i ett jämnstreckat lopp, kanske omgångens mest`så bör man kanske chansa och ta ställning....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-29 21:58:11  2,4,5,6,7 är VÄRDELÖSA ut från start och jag är helt säker på att leo on line inte kommer att köras i spets.....
M.t evita borde sitta i spets tidigt vid laddning och blir sedan hästen att slå.
Det som talar mot är att det är ett sto och gooptränat, 2 stora frågetecken i min värld......
Men i ett jämnstreckat lopp, kanske omgångens mest`så bör man kanske chansa och ta ställning....
Answer to: "2,4,5,6,7 är VÄRDELÖSA ut från start och jag är h"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ESTER ZONETT
S 3, LEO ON LINE
|
Jag köper det. Och även om han inte laddas för spets har han nog inga störe svårigheter att hitta en lämplig position trots spåret. Rolig spik. TAget! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-30 00:59:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ESTER ZONETT
S 3, LEO ON LINE
|
Har kollat lite och jag vill gärna ha med Slevin Kelevra (eller Slevin KelVera som hundrrrrrrrametertillstart-gubben på Jägersro envisas med att kalla den.. hehe)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-30 21:23:39 Edited(1): 2011-03-30 21:24:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Putte toplin är en ruggigt dålig favorit oavsett, nog mer inne på att gardera då jag är så säker på att favoriten kommer att förlora. Vill inte missa att få med "skrällen" då....
Gillar verkligen inte att spika ston eller gooptränad, en kombination av det är katastrof 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-31 15:14:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, SLEVIN KELEVRA
|
Svårt lopp som sagt. Tycker inte M.T Evita imponerade senast och hon tog väl ingenting på bl.a. Slevin Kelevera över upploppet? Slevin Kelevra har ju dessutom en riktigt bra startrygg i Leo On Line.
Putte Topline gillar jag inte heller normalt sett men nu kan väl inte förutsättningarna bli lämpligare för honom? Trivs i Sundsvall och med många långsamma konkurenter runt om hamnar han nog hyfsat på det från sitt andraspår.
Rafting Meslois imponerade på mig senast när han tog ner Flip A Coin över upploppet. Rumbleinthejungle har de kanske fått ordning på nu och den imponerade på mig senast.
Svårt, men 2-6-7-8-10 på kupongen iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-31 20:22:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
3,4,5,6,7,8,10 är mest intressanta känns det som.
Lugnets diamant alltid underskattad och kanske barfota runt om nu. 6,7,10 är klart streckvärda också.
Visst kan putte topline vinna, men då kan man i princip lika bra slänga sitt system även om man har med han(om du inte kör flerbong). Finns inget utrymme för en sådan favoritvinnare om det inte ska bli jackpot igen.......Överlag överskattad häst som inte är särskilt märkvärdig alls. Från spets kan han vinna, inte mer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-31 20:24:50  3,4,5,6,7,8,10 är mest intressanta känns det som.
Lugnets diamant alltid underskattad och kanske barfota runt om nu. 6,7,10 är klart streckvärda också.
Visst kan putte topline vinna, men då kan man i princip lika bra slänga sitt system även om man har med han(om du inte kör flerbong). Finns inget utrymme för en sådan favoritvinnare om det inte ska bli jackpot igen.......Överlag överskattad häst som inte är särskilt märkvärdig alls. Från spets kan han vinna, inte mer.
Answer to: "3,4,5,6,7,8,10 är mest intressanta känns det som.
Lugnets d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ESTER ZONETT
S 3, LEO ON LINE
|
 3,4,5,6,7,8,10 är mest intressanta känns det som
Är du helt säker att du fått med alla intressanta nu? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-31 22:30:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RUMBLEINTHEJUNGLE
S 3, LEO ON LINE
|
veckans svåraste o har råd att ta alla...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-01 06:10:53 Putte toplin är en ruggigt dålig favorit oavsett, nog mer inne på att gardera då jag är så säker på att favoriten kommer att förlora. Vill inte missa att få med "skrällen" då....
Gillar verkligen inte att spika ston eller gooptränad, en kombination av det är katastrof 
Answer to: "Putte toplin är en ruggigt dålig favorit oavsett, nog mer"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PUTTE TOPLINE
S 2, PUTTE TOPLINE
|
Förstår inte varför du ser den som ruggigt dåligt favorit bud, då den hästen är ett bra spikbud. Den har ju bara skräp emot.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-01 07:25:47  Förstår inte varför du ser den som ruggigt dåligt favorit bud, då den hästen är ett bra spikbud. Den har ju bara skräp emot.
Answer to: "Förstår inte varför du ser den som ruggigt dåligt fav"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, SLEVIN KELEVRA
|
Motivera varför du ser den som ett bra spikbud då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-04-01 08:24:03  Motivera varför du ser den som ett bra spikbud då.
Answer to: "Motivera varför du ser den som ett bra spikbud då."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, RUMBLEINTHEJUNGLE
S 3, LEO ON LINE
|
Jag tror anledningen är att han år så startsnabbb 
|
|
Reply
|