Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> Girl Next Door

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-02-22 15:52:34

Became a member: 
Forum posts:
No horse found

Som en ny häst efter kastrationen, bra med poäng och tillhör kulltoppen. Imponerade fruktansvärt i hambletonian då han hade usel kusk och medioker form och endå är så nära vinst.
Reply
larockma Posted: 2011-02-23 09:48:09

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Grym insats i Hambot, onekligen. men 4,5 msek....det lär ta tid innan de pengarna är intjänade...om det verkligen går är en helt annan femma.
Reply
Posted: 2011-02-23 10:28:58 Answer to: "Grym insats i Hambot, onekligen. men 4,5 msek....det lär ta tid innan "

Became a member: 
Forum posts:
nja, 90% av de försäljningar ja stt här under min tid på zonen handlar inte om pengar man kan springa in igen.. klart han inte springer in 4,5 millar vilket är grymt bra och måste vinna många storlopp för det kan man inte kräva. Kolla in bara alla unghästar som tränar bra som går för flera miljoner ostartade och samt gamlingarna med mkt poäng som kanske gjort sitt (i vissa fall) .. förstår du hur jag menar?

tror denna har potens till att dra in en 2 mille iaf med rätt resa, löser det sig bara lite tills kriteriet så är ja optimistisk. Loppet är bland de värsta ja sett av mina drygt 1800 starter här på zonen
Reply
[ 1 ]