[ 1
]
2
|
|
Posted: 2010-12-29 13:55:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
V75-2 |Silverdivisionen Försök 2
1:A PRIS 150 000 kr 2140A
1. HIGH HOPE FACE Takter Johnny
2. HIGHLIGHT BRIZARD Andersen Troels
3. JUNIOR VANG (DK) Jensen Flemming
4. BELAFONTE Jonsson Fredrik
5. LAMBORGHINI S.T. Jansson Torbjörn
6. NOUVELLE PELLE Falsig Bo
7. MILTON ZET Reden Daniel A
8. Q.FORTY FIVE (US) Svenstedt Åke
9. PERSOS SEAMAN Kontio Jorma
10. NEVER AGAIN Kihlström Örjan
11. ROC BOURBON (FR) Goop Bjrön
12. FINNISH FLYER Adielsson Erik
Turordning: 10-3-12-5-2-11-1-4-8-6-7-9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 13:56:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Så, vart upp och ner såg jag nu hehe. Får väl duga tills admin är tillbaka. Never again Stenklar 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 14:55:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gillar highlite brizard som går riktigt bra i spets....
Men Never again vinner troligen om örjan inte kör bort den, dock har han gjort det tidgare.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 16:40:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man ska gardera kan Q45 vara ett kul bud. Helstängt o laddas från spår 8. Kapabel när den fungerar.
Jag tror dock att Never Again vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 16:41:12  Så, vart upp och ner såg jag nu hehe. Får väl duga tills admin är tillbaka. Never again Stenklar 
Answer to: "Så, vart upp och ner såg jag nu hehe. Får väl duga t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack för att du la in listorna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 17:12:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lennartsson låter väldigt uppåt på sin också, men jag kommer spika iaf, han ska ju vinna detta om han är hel. Inga problem tyvärr kan man ju inte välja kuse och allt det där som har med tävlingarna att göra, men det är väl inte hela världen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 19:44:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Man skall ju inte måla f...n på väggen men en liten brasklapp kanske är på sin plats ändå.Nr.10 Never Again gör nu debut i Silver om jag räknat rätt, det råder många åsikter om det. Jag har själv tagit beslutet att gardera loppet rätt eller fel ja, det får visa sig på Söndag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 20:19:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är alltid svårt att tippa ett bolagssystem på jobbet, mycket tjat och många viljor inblandade. Om det går bra så är alla nöjda annars önskar dom att man vore någon annanstans. Som tur är blir det genom turordning någon annan som tar vid 2011. Häst nr 10 Never Again är en sådan häst som utlöst tjat, eftersom den gör debut i Silver. Kanske är den överlägsen, kanske inte, jag garderar så får vi se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 20:47:50  Det är alltid svårt att tippa ett bolagssystem på jobbet, mycket tjat och många viljor inblandade. Om det går bra så är alla nöjda annars önskar dom att man vore någon annanstans. Som tur är blir det genom turordning någon annan som tar vid 2011. Häst nr 10 Never Again är en sådan häst som utlöst tjat, eftersom den gör debut i Silver. Kanske är den överlägsen, kanske inte, jag garderar så får vi se.
Answer to: "Det är alltid svårt att tippa ett bolagssystem på jobbet, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
är väl bra att den gör debut i silver och inte guld,,,, de bästa kulltopparna kommer i regel ut i guld. Känns verkligen som en ren bonus att han möter ett dåligt silvergäng. ett av de sämre silverloppen detta året också tycker jag.......
Jag hoppas att örjan kör för seger och spikar, detta gänget ska han äta upp 7 dagar i veckan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-29 21:53:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
De fattigaste kan man ta bort de vinner väldigt sällan. Tror att Never Agian bara vinner här! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 11:51:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 13:40:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alla spikar verkligen Never Again..är den så jäkla klar eller? Det rycker gott i pennan att singelstrecka Lamborghini i stället, bara för att inte göra som alla andra 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-12-30 14:23:37  Alla spikar verkligen Never Again..är den så jäkla klar eller? Det rycker gott i pennan att singelstrecka Lamborghini i stället, bara för att inte göra som alla andra 
Answer to: "Alla spikar verkligen Never Again..är den så jäkla klar ell"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
visste man att Junior Vang skulle vara startsnabb , så hade Never Again varit en bra spik , nu tror jag inte Junior Vang är startsnabb . Känns som de flesta hästarna är ganska slöa ut och att Milton Zet är den som tar spets först och antagligen släpper till Q45 , tror dessutom inte Never Again får läge att avansera tidigt . Visste kan han vinna ändå , men jag tror inte han är någon bra spik .
Dock vill jag säga att jag är för tillfället är en usel tippare och alltid vill fälla hultmans hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 15:04:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med Crosby, och Torbjörn Jansson på Lamborghini ST nu kan vara ett +
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 15:35:00  är väl bra att den gör debut i silver och inte guld,,,, de bästa kulltopparna kommer i regel ut i guld. Känns verkligen som en ren bonus att han möter ett dåligt silvergäng. ett av de sämre silverloppen detta året också tycker jag.......
Jag hoppas att örjan kör för seger och spikar, detta gänget ska han äta upp 7 dagar i veckan.
Answer to: "är väl bra att den gör debut i silver och inte guld,,,, de b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
din kulltopp campbell ås har väll inte direkt varit ute i guld på slutet 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 15:35:42  Håller med Crosby, och Torbjörn Jansson på Lamborghini ST nu kan vara ett +
Answer to: "Håller med Crosby, och Torbjörn Jansson på Lamborghini ST "
|
Became a member:
Forum posts:
|
om never agagin är 40-50m bättre lamboughinin hur ska den då vara före imål, går inte ihop för mig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 15:36:13  visste man att Junior Vang skulle vara startsnabb , så hade Never Again varit en bra spik , nu tror jag inte Junior Vang är startsnabb . Känns som de flesta hästarna är ganska slöa ut och att Milton Zet är den som tar spets först och antagligen släpper till Q45 , tror dessutom inte Never Again får läge att avansera tidigt . Visste kan han vinna ändå , men jag tror inte han är någon bra spik .
Dock vill jag säga att jag är för tillfället är en usel tippare och alltid vill fälla hultmans hästar.
Answer to: "visste man att Junior Vang skulle vara startsnabb , så hade Never Aga"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror inte du gillar grönsaker, e nog därför 
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-12-30 15:45:34 Edited(1): 2010-12-30 15:50:49  tror inte du gillar grönsaker, e nog därför 
Answer to: "tror inte du gillar grönsaker, e nog därför:)"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
lol , däremot äter jag inte kött
som många andra har jag lite svårt för den grönsaken , förrut var det som det inte fanns något mellanting mellan himmel och helvete i hans värld , han har väl bättrat sig något på den fronten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 15:46:51  lol , däremot äter jag inte kött 
Answer to: "lol , däremot äter jag inte kött :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skumt, hur kan du ogilla en grönsakshandlare då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-30 16:00:22
Answer to: "din kulltopp campbell ås har väll inte direkt varit ute i guld p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem har sagt att campbell ås är en kulltopp?
däremot har jag sagt att de bästa kulltopparna i regel kommer ut i guld, Never again är en av de bästa kulltopparna vi har.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|