[ 1
]
|
|
Posted: 2010-12-24 00:48:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bowling Inferno Lätt inside info.
Ester Sonett lätträknad bästa hästen.
Max Thunder Ett fax till min vän i Danmark klar.
Finish Flyer inside info.
Berrtta Avanti ett fax om vinst.
Bad Migren ett sms om vinst.
Zapdos Håjt ett fax + ett sms kanske spik, bäst 2a.
Ja kamrater inte svårt väl hämta ut i kassan. Måste vara hästägare för att få all info. som inte andra får.Ni har varit dumma mot mig det är synd när många fina pengar slinker förbi.Varför skall ni vara stabbern, envisa att skicka ut en medlem på Travzonen i kylan när ni själva står med 4, 5 rätt vecka efter vecka, dumt eller hur.,Låt oss istället samarbeta. Det är ju från Atg som vi skall hämta ut våra surt beskattade löner genom att inte vara dumma, utan få det lite bättre ekonomiskt, och inte förgöra varandra på ett forum genom att vara dumma. Det enda som ger vinst till alla är samarbete. Det finns ingen som är bäst på ett Forum, alla måste vara bäst annars blir det inga vinster kamrater. Att håna eller klanka ned på sina kamrater ger inga vinster i längden.Det innebär bara att alla slutar med all info i hjärtat, istället för att dela med sig. Detta är något ni alla skall ta med er när ni spelar ett så svårt spel som V75. Nu är det snart ett nytt spelår 2011 låt oss samarbeta för allas bästa.
Vänligen Bert.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 01:15:10  Bowling Inferno Lätt inside info.
Ja kamrater inte svårt väl hämta ut i kassan. Måste vara hästägare för att få all info. som inte andra får. Ni har varit dumma mot mig det är synd när många fina pengar slinker förbi.Varför skall ni vara stabbern, envisa att skicka ut en medlem på Travzonen i kylan när ni själva står med 4, 5 rätt vecka efter vecka, dumt eller hur.,Låt oss istället samarbeta. Det är ju från Atg som vi skall hämta ut våra surt beskattade löner genom att inte vara dumma, utan få det lite bättre ekonomiskt, och inte förgöra varandra på ett forum genom att vara dumma. Det enda som ger vinst till alla är samarbete. Det finns ingen som är bäst på ett Forum, alla måste vara bäst annars blir det inga vinster kamrater. Att håna eller klanka ned på sina kamrater ger inga vinster i längden.Det innebär bara att alla slutar med all info i hjärtat, istället för att dela med sig. Detta är något ni alla skall ta med er när ni spelar ett så svårt spel som V75. Nu är det snart ett nytt spelår 2011 låt oss samarbeta för allas bästa.
Vänligen Bert.
Answer to: "Bowling Inferno Lätt inside info.
Ester Sonett lätträknad"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bert Bert Bert har ju sagt te dig att säga åt mig vem det är som är dum mot dig!
Givetvis ska det inte accepteras att folk är dumm mot dig!
Får gratulera till alla nya miljonärer du hjälpt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 07:49:28  Bowling Inferno Lätt inside info.
Ja kamrater inte svårt väl hämta ut i kassan. Måste vara hästägare för att få all info. som inte andra får. Ni har varit dumma mot mig det är synd när många fina pengar slinker förbi.Varför skall ni vara stabbern, envisa att skicka ut en medlem på Travzonen i kylan när ni själva står med 4, 5 rätt vecka efter vecka, dumt eller hur.,Låt oss istället samarbeta. Det är ju från Atg som vi skall hämta ut våra surt beskattade löner genom att inte vara dumma, utan få det lite bättre ekonomiskt, och inte förgöra varandra på ett forum genom att vara dumma. Det enda som ger vinst till alla är samarbete. Det finns ingen som är bäst på ett Forum, alla måste vara bäst annars blir det inga vinster kamrater. Att håna eller klanka ned på sina kamrater ger inga vinster i längden.Det innebär bara att alla slutar med all info i hjärtat, istället för att dela med sig. Detta är något ni alla skall ta med er när ni spelar ett så svårt spel som V75. Nu är det snart ett nytt spelår 2011 låt oss samarbeta för allas bästa.
Vänligen Bert.
Ester Sonett lätträknad"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart du har rätt Bert. Jag är i varje fall tacksam för all info jag kan få. Just den här omgången behövdes ju inga fax eller sms för att lösa men andra gånger kan det vara guld värt.
Ser fram emot information från dig innan nästa omgång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 09:16:16 Edited(2): 2010-12-24 09:57:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, bertie boy  fan vad grym du är! du måste fanemaj ha 7 rätt varje omgång eftersom du är "hästägare"  finns ju hur mycket fax och sms som helst då!
men att påstå att max thunder var "klar" är enligt min åsikt att skämma ut sig själv  varje hästkunnig person kunde nog se att den inte var "klar".
Jag förlorade pga jag ville tvinga fram högre utdelning genom att tex ta bort max thunder på 6 hästar då jag tyckte den var klart överstreckad. Det står jag fortfarande fast vid...........
Nä, finns bara 1 expert jag lyssnar på och det är travspanarn då han/hon besegrade mig för första gången nu, grattis!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-12-24 10:35:22  Bowling Inferno Lätt inside info.
Vänligen Bert.
Ester Sonett lätträknad"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Fixade denna rad utan problem utan infon du hade.. Och jag har fortfarande aldrig sett ett vinstbevis från dej. Ärligt talat tror jag att du bara snackar... Men släng fram vinstbeviset så vi ser att du inte bara snackar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 11:03:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
skämt eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 11:44:02  haha, bertie boy  fan vad grym du är! du måste fanemaj ha 7 rätt varje omgång eftersom du är "hästägare"  finns ju hur mycket fax och sms som helst då!
men att påstå att max thunder var "klar" är enligt min åsikt att skämma ut sig själv  varje hästkunnig person kunde nog se att den inte var "klar".
Jag förlorade pga jag ville tvinga fram högre utdelning genom att tex ta bort max thunder på 6 hästar då jag tyckte den var klart överstreckad. Det står jag fortfarande fast vid...........
Nä, finns bara 1 expert jag lyssnar på och det är travspanarn då han/hon besegrade mig för första gången nu, grattis!!!!!!!!!!!!!!
Answer to: "haha, bertie boy :) fan vad grym du är! du måste fanemaj ha 7 r&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eh, jag spikade Max Thunder på mitt riktiga system. Tyckte den var stenklar eftersom Goops värmde som skit och Åkes inte travade riktigt till slut i loppet innan....fast jag hade tur , det ska medges, men för vissa så var den i varje fall stenklar i teorin innan loppet. Efter loppet var den inte riktigt lika klar kanske men vann gjorde den ju.
Man får alltid tänka på att vi ser olika på loppen. Det som var ett garderingslopp för dig var inte det för mig eller Bert(?).
Sen förstår jag till fullo varför Bert retar gallfeber på en del av er för han är inte direkt nån diplomat men försök lägga det åt sidan och låt karln få lägga upp sin info. Det kan vi alla ha nytta av i jakten på 7 rätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 12:44:09  Eh, jag spikade Max Thunder på mitt riktiga system. Tyckte den var stenklar eftersom Goops värmde som skit och Åkes inte travade riktigt till slut i loppet innan....fast jag hade tur , det ska medges, men för vissa så var den i varje fall stenklar i teorin innan loppet. Efter loppet var den inte riktigt lika klar kanske men vann gjorde den ju.
Man får alltid tänka på att vi ser olika på loppen. Det som var ett garderingslopp för dig var inte det för mig eller Bert(?).
Sen förstår jag till fullo varför Bert retar gallfeber på en del av er för han är inte direkt nån diplomat men försök lägga det åt sidan och låt karln få lägga upp sin info. Det kan vi alla ha nytta av i jakten på 7 rätt.
Answer to: "Eh, jag spikade Max Thunder på mitt riktiga system. Tyckte den var st"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag köper dem som "chansspikade" oavsett om jag tyckte det var en bra eller dålig spik. Dock var det inget för mig att gardera med då den såg klart överstreckad ut i förhållande till motstånd och lopp den tidigare gjort.
Men att kalla den för "klar" bevisar enbart vad för sorts "expert" man är.......Det fanns extremt mycket tur i den vinsten kan man minst sagt säga.......
Lika väl var ju knappast bad migren "klar" heller, vann med en nos?
Jag tycker att Bert är ett stort hån som lägger ut detta inlägget när han inte ens har tippat eller pushat för något häst i forumet innan...... Känns verkligen som att sådana personer kan skippas i ett "spelforum". Detta är 4.e veckan i rad han snackar mycket skit och berättar hur grym han är efter loppen är körda och utan att ens har tippat någon häst inför omgången.
10000 ggr mer respekt för personer som vågar tippa, motiverar och står för sina spel. OAVSETT om dem är bra eller dåliga! Finns gott om sådant folk här inne, all ELOGE för dem.
Visst kan jag vara jobbig och kaxig, men någon måste liva upp stämningen här? någon expert är jag knappast, men det måste man väl inte vara här?
God Jul och gott nytt år 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-24 13:03:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej Stenklar är nog ett väl hårt ord. Det kändes bara så efter värmningarna.
Håller även med dig i sak nämligen att Bert får lov att lägga upp sina idéer innan loppen om dom ska ha nån som helst värde.
Forumet lever ju enbart på att folk gör det. Annars kan man sitta hemma på muggen och mumla att man var bäst och är missförstådd för ingen bryr sig ändå.
Så Bert, kom fram med dina teorier INNAN loppen eller håll klaffen är nog en bra sammanfattning ?
Inte illa menat utan bara rakt på sak.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-12-24 16:28:22  Bowling Inferno Lätt inside info.
Vänligen Bert.
Ester Sonett lätträknad"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Man får ofta det bemötandet man förtjänar Bert, något du kanske borde reflektera över. Personligen börjar jag tro att du driver med oss. Finns ingen frisk människa över 14 år som på fullt allvar skulle skriva så som du har gjort här inne den senaste tiden.
Men såhär i jultider förtjänar alla en andra chans. Om du lovar att aldrig mer nämna att du är hästägare, aldrig mer moralpredika, och aldrig mer försöka framstå som att du besitter överlägsna travkunskaper utan att bevisa det, så lovar jag att sluta "vara dum" mot dig.
Vad säger du om det?
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2010-12-24 21:40:51
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Uppväxt i en travsläkt som haft hästar som sprungit in miljonbelopp så kan jag bara säga att det finns inga "klara" hästar. Minns den tiden när man satt vid "vip" borden på Åby och hade kontakter överallt som alla skrek att deras hästar var "klara" för att dom kände tränare, ägare mm.. Följde deras råd men det syns inte på mitt bankkonto
Så Bert, upp till bevis att du verkligen får in v75:orna så ska jag börja ta dina tips seriöst
Inget illa menat men att tro att man är mer än andra vinner man inget på
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-12-25 09:53:05  Uppväxt i en travsläkt som haft hästar som sprungit in miljonbelopp så kan jag bara säga att det finns inga "klara" hästar. Minns den tiden när man satt vid "vip" borden på Åby och hade kontakter överallt som alla skrek att deras hästar var "klara" för att dom kände tränare, ägare mm.. Följde deras råd men det syns inte på mitt bankkonto
Så Bert, upp till bevis att du verkligen får in v75:orna så ska jag börja ta dina tips seriöst
Inget illa menat men att tro att man är mer än andra vinner man inget på
Answer to: "Uppväxt i en travsläkt som haft hästar som sprungit in miljo"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja det är erfarenhet som gäller ! Men tack vare förväntningarna från spelare, tränare o hästägare med m.m så hjulet runt runt !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-25 13:15:54  Bowling Inferno Lätt inside info.
Vänligen Bert.
Ester Sonett lätträknad"
|
Became a member:
Forum posts:
|
väntar med spänning till morgondagens förslag/"klara"
Har du lite julrester över att bjuda på?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-25 21:13:30
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-26 08:44:20
 Alla vägar bär till Rom, men bara en väg bär till 7 rätt och det är hos Sharps.se
Answer to: "Alla vägar bär till Rom, men bara en väg bär till 7 r&a"
|
|
|
Posted: 2010-12-26 08:54:09  Avgå Moderator. Du är värdelös!
Answer to: "Avgå Moderator. Du är värdelös!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hoppas du blir avstängd med sådana oseriösa inlägg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 09:04:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mitt första inlägg va seriöst men forumets hårda polis tyckte annat.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-12-26 10:20:05  Mitt första inlägg va seriöst men forumets hårda polis tyckte annat.
Answer to: "Mitt första inlägg va seriöst men forumets hårda polis"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Har inte gjort något. Ser att du skrivit ett inlägg som raderats men är i det fallet oskyldig.
Kan dock tänka mig att om det modererats bort så är det pga av att det är reklam.
Och det vill vi väl ska modereras bort eller?
Brukar låta en sån "reklam" stå kvar om jag ser syftet (som här när de refererar till en sajt med travinfo) men blir det mer av samma brukar jag ta bort det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-26 10:59:40  Har inte gjort något. Ser att du skrivit ett inlägg som raderats men är i det fallet oskyldig.
Kan dock tänka mig att om det modererats bort så är det pga av att det är reklam.
Och det vill vi väl ska modereras bort eller?
Brukar låta en sån "reklam" stå kvar om jag ser syftet (som här när de refererar till en sajt med travinfo) men blir det mer av samma brukar jag ta bort det.
Answer to: "Har inte gjort något. Ser att du skrivit ett inlägg som raderats"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det kvittar ändå. 
|
|
Reply
|
|
[ 1