[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-12-20 07:00:06
|
|
V75-6 | 1:A PRIS 70 000 kr 2140 A Omsättning måndag 20 dec, kl 06:58 V75: 72 207 kr, kl 06:43 Vinnare: 0 kr 1. MR KRONOS Uhrberg Thomas 2. MELVIN Z. Svensson Johan 3. NAGAJKA Kolgjini Lutfi 4. BURNING LINE GRAL Svanstedt Åke 5. OUCH D.K. Jensen Flemming 6. NOUVEAU ZET Takter Johnny 7. BAD MIGREN Goop Björn 8. UNDER MY THUMB Söderkvist Stefan 9. OMEGA LINE Heiskanen Veijo 10. EXCELLENT STEP Untersteiner Peter 11. ZANDOKAN EDEN Westerveld F A 12. EDOUARDO Kihlström Örjan
Turordning: 5-6-7-3-1-2-11-12-4-8-9-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-20 11:39:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BAD MIGREN
|
Bad migren var fin senast, noveau zet åker med också. 4 och 5 med troligtvis
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-12-20 13:12:38
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, BAD MIGREN
|
Shit vilket lurigt lopp!
Har fått nån seriös skada från förra veckan dåå jag sprack gång på gång på Björns uppsittningar så nu känns alla hans solklara.. Travpsykos?
Känns som många här man inte har koll på alls..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-20 15:06:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BAD MIGREN
|
Vafan, Goop igen !
5 o 7 gör upp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-20 17:46:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, EDOUARDO
|
1,3,5,7,9,12. hoppas på örjan igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-20 19:53:08
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MR KRONOS
S 1, MR KRONOS
|
Från OS vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 00:05:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OUCH D.K.
|
Omgångens bästa spik här, lekstuga,
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 00:52:49  Omgångens bästa spik här, lekstuga,
Answer to: "Omgångens bästa spik här, lekstuga,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NOUVEAU ZET
|
ehh...Är den bästa spiken för att det är fleming eller för att den har två raka segrar i billiga gäng?
Den öppnar ju som en finlandsfärja och riskerar att hamna sist i fältet (jag skojar inte, kolla senaste loppet där den hamnade näst sist mot superbilligt gäng trots spår 3). Sen ska den lägga sig i dödens. Den är helt ospeedig och måste mala ner ledaren från dödens för att vinna och sedan hålla emot smygkörda hästar på OS. Den är tillråga på allt streckad på 77 %. Bästa spiken? You must be kidding. Tror du försöker vilseleda oss.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 00:53:57  1,3,5,7,9,12. hoppas på örjan igen.
Answer to: "1,3,5,7,9,12. hoppas på örjan igen."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NOUVEAU ZET
|
Eduardo är lite intressant. Ny regi. Men mest ett skrällbud.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 00:55:20  Bad migren var fin senast, noveau zet åker med också. 4 och 5 med troligtvis
Answer to: "Bad migren var fin senast, noveau zet åker med också. 4 och 5 m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, NOUVEAU ZET
|
NZ. Första i ny regi. dock långt uppehåll. Men intressant skrällis mot ljummet gäng.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-21 01:03:27
 ehh...Är den bästa spiken för att det är fleming eller för att den har två raka segrar i billiga gäng?
Den öppnar ju som en finlandsfärja och riskerar att hamna sist i fältet (jag skojar inte, kolla senaste loppet där den hamnade näst sist mot superbilligt gäng trots spår 3). Sen ska den lägga sig i dödens. Den är helt ospeedig och måste mala ner ledaren från dödens för att vinna och sedan hålla emot smygkörda hästar på OS. Den är tillråga på allt streckad på 77 %. Bästa spiken? You must be kidding. Tror du försöker vilseleda oss.
Answer to: "ehh...Är den bästa spiken för att det är fleming eller "
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-21 01:13:03
 Jag gav dig OUCH som stenklar på forumet näst sist dne starta på Åby, vilket e väldigt ovanligt att jag ger, och nöär jag väll ger har de en sjukt hög träff%.
Att du ins tro ratt jag driver med dig visar ju bara hur dålig koll du har på hästen och motståndet, eller travet i generellt måste jag säga eftersom du säger att bowling inferno inte ens kan vinna, den vinenr troligen med 20m.
Så lär inte ens lägga någon tid på att besvara ett inlägg från dig förrens du antingen läser på eller visar att du besitter någon som helst kvalite vad gäller travsport så att man kan föra en rimlig debatt diskussion lr kalla det vad du vill.
Answer to: "Jag gav dig OUCH som stenklar på forumet näst sist dne starta p&"
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-12-21 01:14:35
 Du har inte gett MIG Ouch som stenklar ngn gång. Och näst sist kan det knappast ha varit svårt då det var så sjukt billigt mot. Den stod ju i 1.8 ggr pengarna vid vinst. höhö
Sen att du envisas med att kalla folk okunniga för att dom inte tycker som du, det är bara otrevligt, ohyfsat och okunnigt. Jag har inget som helst behov av att bevisa ngt för dig, och skiter fullständigt i om du svara på mina inlägg eller inte. Slipp då. Skiter väl jag i. Jag skriver inte här för din skull även om du verkar tro att detta forum är till för dig och dina sanningar. Snacka om Grandios Personlighet.
Answer to: "Du har inte gett MIG Ouch som stenklar ngn gång. Och näst sist k"
|
|
|
Posted: 2010-12-21 09:09:42 Edited(1): 2010-12-21 09:23:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
måste folk verkligen hänvisa till streckprocenten 4 dagar innan start? irriterande då det är totalt oväsentligt......Sluta med att "fälla" dåliga favoriter baserat på strecken en måndag med en omsättning på 1 miljon av ca: 100 miljoner som kanske kommer att spelas.
Vad gäller ouch d.k så är det en riktigt fin häst och över 2640m så hade jag troligen spikat. Dock åby nu och 2140m som kan bli tufft för en slowstarter och lite entaktad häst.
Finns dock ett annat spikalternativ i loppet som jag vill säga är en bättre häst sett till kapacitet, tyvärr så finns inte den rätta skallen där och därför kan det gå lite hur som helst.......fuxar kommer alltid att vara fuxar, tenderar att lägga energi på fel saker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 11:25:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BAD MIGREN
|
Ska man spika nån här så är det Bad migren. Tror den är klar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 11:44:57  måste folk verkligen hänvisa till streckprocenten 4 dagar innan start? irriterande då det är totalt oväsentligt......Sluta med att "fälla" dåliga favoriter baserat på strecken en måndag med en omsättning på 1 miljon av ca: 100 miljoner som kanske kommer att spelas.
Vad gäller ouch d.k så är det en riktigt fin häst och över 2640m så hade jag troligen spikat. Dock åby nu och 2140m som kan bli tufft för en slowstarter och lite entaktad häst.
Finns dock ett annat spikalternativ i loppet som jag vill säga är en bättre häst sett till kapacitet, tyvärr så finns inte den rätta skallen där och därför kan det gå lite hur som helst.......fuxar kommer alltid att vara fuxar, tenderar att lägga energi på fel saker.
Answer to: "måste folk verkligen hänvisa till streckprocenten 4 dagar innan "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OUCH D.K.
|
ja, det är en favorit, när man får höra vad strecken är på när omsättningen är 500k.
Bad migren är en häst jag har stenkoll på med, följt en längre tid, given 2a hästat, men spiken finåker te slut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 11:45:49  Ska man spika nån här så är det Bad migren. Tror den är klar
Answer to: "Ska man spika nån här så är det Bad migren. Tror den "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OUCH D.K.
|
är helt säker på att den är chanslös mot flemmings, men givetvis ska man spela sina ideer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 11:47:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om det är något jag lärt mig med åren så är det att Lädherkorpi tränade hästar aldrig är "klara"  ,,, och sedan med den stammen så? Arbor-Jexit game.......nä tack.
Men visst är det ett vinstbud, dock verkar den inte så snabb ut i auto.......
Tror mer på karis 2.a häst i så fall, ska ha sett fin ut i senaste jobbet också. Kanske är den som får överta spets OM Urhberg vill släppa.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-21 20:54:39
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BAD MIGREN
|
1,5,6,7,11 ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-12-22 17:43:17  1,5,6,7,11 ?
Answer to: "1,5,6,7,11 ?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, OUCH D.K.
|
nej 5
|
|
Reply
|
|