Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Jätteryck i V75 Kung!

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-10-01 13:32:07

Became a member: 
Forum posts:
Stort grattis till Jack Thisjöö (Kacke82) som snyggt prickade in sju rätt och 215 263 kr i lördags.

Vi hoppas du lämnade in raden också.

/ Travzonen.se
Reply
Posted: 2007-10-01 16:28:10

Became a member: 
Forum posts:
Snyggt!
Reply
Posted: 2007-10-01 22:28:34

Became a member: 
Forum posts:
Tack! Vill bara tala om att jag tyvärr inte lämnade in raden, Jobbade i helgen och köpte därför bara en andel i ett annat system som hastigast.. Känns ganska surt, men det är som det är.. hade verkligen behövt kulorna.
Men en sak jag vill tacka den här sidan för är jag i fortsättningen alltid kommer att våga gå min egen väg och tro på mina idéer.. har aldrig gjort det förut och ofta förlorat pengar för att jag läst vad alla andra tror.
Det är inte förrän jag började läsa Herr Larssons tips i sportbladet som jag insett att man måste ha egna idéer och våga lita på dom om man ska vinna pengar på den här underbara sporten. Så tack Travzonen för den insikten. På lördag ska jag lämna in Jack
Reply
Posted: 2007-10-02 13:54:09 Answer to: "Tack! Vill bara tala om att jag tyvärr inte lämnade in raden, Jobbade i "

Became a member: 
Forum posts:
Fan va synd! Snyggt lirat iallafall

/ Andreas
Reply
Posted: 2007-10-09 23:33:04

Became a member: 
Forum posts:
Det måste svida nå´t grymt!
Lider med dig, men jag gör samma sak...
Ska försöka vara med i tipset här, men har inte råd att lämna in en sån rad varje vecka....
Reply
[ 1 ]