[ 1
]
|
|
Posted: 2007-09-29 11:38:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
fel rum? jag saknar rum där man pratar alla formers trav/spel tex v5, DD, tekniken och ideer att konstruera ett sys mm, d kan vara så att jag inte hittat. På ´spel-ideer´ verkar d som om man pratar enbart om ´Stall-spel´ har jag helt fel? Själv spelar jag bara v5 sen många år tillbaka då det blev fler catch-drivers självklart d kör d bästa hästarna och självklart d vinner mest/flest lopp och utd blir lågt men ändå svårt pricka rätt 7-6 lopp i rad. På Solvalla kan i bland bli stort utd men då är det oftast 100 raders sys e köpt på Domus.
På valla finns d folk som spelar fleris och då menar jag upp till tusen st, så, även om det blir nån skräll utd blir lågt eftersom det finns fleris upp till 50tusen kronor, var säker på att det finns såna spelare på valla, egen erfarenhet.
/ Christos
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-09-29 11:57:26  fel rum? jag saknar rum där man pratar alla formers trav/spel tex v5, DD, tekniken och ideer att konstruera ett sys mm, d kan vara så att jag inte hittat. På ´spel-ideer´ verkar d som om man pratar enbart om ´Stall-spel´ har jag helt fel? Själv spelar jag bara v5 sen många år tillbaka då det blev fler catch-drivers självklart d kör d bästa hästarna och självklart d vinner mest/flest lopp och utd blir lågt men ändå svårt pricka rätt 7-6 lopp i rad. På Solvalla kan i bland bli stort utd men då är det oftast 100 raders sys e köpt på Domus.
På valla finns d folk som spelar fleris och då menar jag upp till tusen st, så, även om det blir nån skräll utd blir lågt eftersom det finns fleris upp till 50tusen kronor, var säker på att det finns såna spelare på valla, egen erfarenhet.
/ Christos
Answer to: "fel rum? jag saknar rum där man pratar alla formers trav/spel tex v5, DD, "
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Ska snacka med Larsson, tror nog att vi kan lägga till ett sånt rum.
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-29 12:12:47  fel rum? jag saknar rum där man pratar alla formers trav/spel tex v5, DD, tekniken och ideer att konstruera ett sys mm, d kan vara så att jag inte hittat. På ´spel-ideer´ verkar d som om man pratar enbart om ´Stall-spel´ har jag helt fel? Själv spelar jag bara v5 sen många år tillbaka då det blev fler catch-drivers självklart d kör d bästa hästarna och självklart d vinner mest/flest lopp och utd blir lågt men ändå svårt pricka rätt 7-6 lopp i rad. På Solvalla kan i bland bli stort utd men då är det oftast 100 raders sys e köpt på Domus.
/ Christos
Answer to: "fel rum? jag saknar rum där man pratar alla formers trav/spel tex v5, DD, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
om man bara noterar att d 5-6 i topp kuskar kör för vinstrikaste stallar och att dessa vinner 80% av omgången, ingen överaskning om en av dessa vinner till skräll odds pga dåligt spår e annat negativt faktor. Värd att notera också att 5-6 kuskar finns på toppen på listorna i över 10 år och att 15 vinstrikaste i nästan 20 år, samma samma samma, mycket sällan nya namn i flera år....nån enstaka ggr har nån *en natts tjärna* lyste upp men som sagt bara tillfälligt och såna turas om f varje år.
Om någon annan än tex E Adie e B Goop hade bränd så många favisar skulle ´´lagt av´´, men eftersom stallar dessa kuskar kör för har så många bra hästar d ligger alltid på topp.
/ Christos
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|