[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2010-09-27 07:00:03
|
|
V75-2 | Klass I, Final. 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A 1. ULTRADIDACT F. Takter Johnny 2. JACKPOT GELJ Jansson Torbjörn 3. MAJORS SNAPSCHO Gustafsson Conny a 4. NELLE PELLE Ohlsson Ulf 5. CRUISING CAKE Söderholm Krister 6. HAVBERGS GIDDE Lugauer Conrad 7. ESTER ZONETT Lennartsson Per 8. JAPANESE FACE Svanstedt Åke 9. EL SUECO Lindqvist Ove A 10. CONCHITA EXCLUSIVE Söderkvist Stefan 11. NOSTRO VALUE Lönn Christer 12. PHOTO DIABLO Goop Björn
Turordning: 6-7-10-9-4-11-8-1-12-5-3-2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 07:37:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAVBERGS GIDDE
|
Förtjänat en vinst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 09:00:23  Förtjänat en vinst.
Answer to: "Förtjänat en vinst."
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, MAJORS SNAPSCHO
|
Han får väl dödens igen...
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2010-09-27 11:25:55
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
V 9, EL SUECO
|
Kan behövas en del på kupongen här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 11:32:22
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ESTER ZONETT
|
rolig omgång ser det ut som, bra hästar. blir svårt att hitta spikarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 17:46:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JAPANESE FACE
|
ja. här blir det att måla på....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 18:17:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, ULTRADIDACT F.
|
1-4-6-8-9-10 tycker jag är låst men det kan skrälla men då tror jag att det blir dunder skräll!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 19:22:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CRUISING CAKE
|
Jag tror inte att El Sueco pallar mer med den idiotkusken
Så jag väljer att ta med 1-4-5.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-27 21:27:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JAPANESE FACE
|
1,4,6,8,9,10,11,12.....
blir dyrt det här.....!!!!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-28 12:16:05 Edited(1): 2010-09-28 12:16:25
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, ULTRADIDACT F.
S 4, NELLE PELLE
|
Havbergs Gidde måste väl få vinna snart? Hur snabb ut är Ultradidact? Tror man kan lösa det på 1,6,9,10 kanske?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-28 19:22:30 V75-2 | Klass I, Final. 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A 1. ULTRADIDACT F. Takter Johnny 2. JACKPOT GELJ Jansson Torbjörn 3. MAJORS SNAPSCHO Gustafsson Conny a 4. NELLE PELLE Ohlsson Ulf 5. CRUISING CAKE Söderholm Krister 6. HAVBERGS GIDDE Lugauer Conrad 7. ESTER ZONETT Lennartsson Per 8. JAPANESE FACE Svanstedt Åke 9. EL SUECO Lindqvist Ove A 10. CONCHITA EXCLUSIVE Söderkvist Stefan 11. NOSTRO VALUE Lönn Christer 12. PHOTO DIABLO Goop Björn
Turordning: 6-7-10-9-4-11-8-1-12-5-3-2
Answer to: "v75:237:2"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tar med ester zonett havbergs gidde o japanese face
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 07:47:30  Han får väl dödens igen...
Answer to: "Han får väl dödens igen..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAVBERGS GIDDE
|
Ja troligen. Man kan börja undra hur hästens psyke tar alla dessa dödenslopp men hittills har den snarare bara blivit hårdare som det sett ut. Minst 2:a lär den vara i varje fall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 09:07:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAVBERGS GIDDE
|
Borde funnits en knapp till att trycka på. Inte bara spets o vinnare utan rolig skräll också (eller outsider). Conchita Exclusive är nästan bästa draget i omgången denna vecka.
Ja det är ett pissläge o ja det är fel distans but she is smokin´ 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-09-29 09:22:01  Borde funnits en knapp till att trycka på. Inte bara spets o vinnare utan rolig skräll också (eller outsider). Conchita Exclusive är nästan bästa draget i omgången denna vecka.
Ja det är ett pissläge o ja det är fel distans but she is smokin´ 
Answer to: "Borde funnits en knapp till att trycka på. Inte bara spets o vinnare "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, ULTRADIDACT F.
S 4, NELLE PELLE
|
Kul ide.. Draget/Varningen eller nåt liknande.. Maila bossen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 09:25:42  Kul ide.. Draget/Varningen eller nåt liknande.. Maila bossen
Answer to: "Kul ide.. Draget/Varningen eller nåt liknande.. Maila bossen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAVBERGS GIDDE
|
Du som vet hur man gör får väl starta en tråd där folk får säga vad dom tycker om iden ? Jag har nämligen inte en susning om hur det går till.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 11:16:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ESTER ZONETT
|
Varning för Torbjörns
|
|
Reply
|
|
jokern
|
Posted: 2010-09-29 13:56:33
|
Became a member: 2009-10-30
Forum posts: 123
|
Här finns många spelvärda skrällar. Flera hästar som är mer starka en speediga och gynnas av ett högt jämnt tempo. Jag är lite förundrad över hur Nostro Value endast är streckad på 3% i nuläget! Blir det tempo och ekipaget hittar position blir de farliga till slut! Hästen är bra rankad i speedtiderna också! Näst bäst i både si 1000 och si 500. Hästen var behandlad inför senaste starten och fick gå i dödens. Jag tror hästen är bättre nu. En annan rolig som nämnts ovan är Conchita Exclusive, som är en häst som har en vass speed men som klarar av allt för mkt grovjobb på vägen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-29 15:18:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, EL SUECO
|
1 Ultradidact F.- Galopp i derbykvalet och såg fin ut då näst senast. Grym från dödens i försöket senast. Lennartsson la sig då frivilligt i dödens och måste vetat vad han hade att köra med. Är bara hyfsad iväg och lär inte ta ledningen. Trivs med Johnny. Verkar gå bäst när han får vara med där framme direkt men har även visat bra fart bakifrån (Kalmar i somras). I den form han visade bör han ha chans med rätt lopp.
2 Jackpot Gelj- Pangstartade till dödens från tilägg senast men galopperade efter 500m, snubblade då till i en hålighet i banan. Fick visst något strul med hoven efter det men det ska vara tillrättat nu. Avslutade ganska bra till tredjeplatsen näst senast. Har resekamrat med sig då han inte gillar resa själv. Många frågetecken runt hästen tycker jag och i det här sällskapet åker han inte med på min kupong.
3 Majors Snapscho- Fick enligt tränaren inget fäste näst senast. Bra gången innan dess på V75. Bra senast som trea bakom 11 och 12 men tappade lite på dessa över upploppet. Bättre läge nu och med rätt resa kan han nog räcka en bit, jag tror dock inte det räcker till seger.
4 Nelle Pelle- Lätt till ledning i försöket. Kunde inte svara ut 1 över upploppet. Var mycket bra i starterna innan det. Fick backa sig sist senast och gick sedan inte sämre än någon annan över upploppet. Kanske bäst spår av de streckvärda. Barfota nu och bör ha chans. Snabb ut och tar troligtvis ledningen.
5 Cruising Cake- Satt sist in i sista kurvan senast. Plockade fler placeringar men tappade hela tiden på de två som gick framför honom. Tufft emot nu och måste vara mycket bättre för att räcka till.
6 Havbergs Gidde- Som han krigar på från dödens. Risk för samma resa igen nu. Radar upp fina insatser och står verkligen på tur att vinna. Han plockade ju ner ledaren senast men blev avslagen av utvändiga hästar så vinnarviljan bör finnas där. Ska med på kupongen.
7 Ester Zonett- Avslutade ganska bra senast efter resa långt bak. Har dock sett bätre ut tidigare. Inte så snabb iväg och lär backas från start. Kan bli väl långt fram för henne sedan. Obesegrad med Lennartsson (1/1)
8 Japanese Face- Kunde ingenting från ledningen senast. Avgjorde på snyggt sätt näst senast från kön då det hade varit riktigt hårt tempo där framme. Som det såg ut då tror jag inte han hade varit före Havbergs Gidde om den hade gått felfritt men omöjligt att säga. Övriga segrar i karriären har kommit som storfavorit. Kan vara dumt men jag plockar bort honom här.
9 El Sueco- Fick gå en ruskigt snabb 500ring mitt i loppet senast och höll klart godkänt till tredjeplatsen. Riktigt bra starten inna. Har enligt mig bäst kapacitet i fältet men startspåret och kusken talar emot. Har tidigare inte gillat att gå bakom hästar men har testat ny huva i träningen vilket sägs ha fungerat bra.
10 Conchita Exclusive- Fick allt serverat senast och visade då hur speedig hon är när hon tog ned Havbergs Gidde. Rygg på Nelle Pelle kan betyda bra position om SS bågar chansa framåt. Med rätt lopp kan hon speeda men det krävs ännu mer flyt den här gången. Ska med vid stor gardering
11 Nostro Value- Tillbaka efter vila senast och fick gå i dödens på 12. Jag trodde inte på honom det loppet men han höll bra som tvåa. Jag tycker han går bättre bakifrån och nu har han lopp i kroppen och bör vara bättre. 3 av 6 segrar har kommit från bakspår. Ska räknas.
12 Photo Diablo- Går bra bakifrån. Fick fuska bort loppet senast då mitt drag King Of Kings tjuvstartade ut sig. Björn upp verkade hon trivas med och är riktigt vass på speed med rätt resa.
Min ranking: 9-6-4-1-11-12-10-8-7
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 10:38:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HAVBERGS GIDDE
|
Läste att även Timo tror på 11 Nostro Value. Kan vara värt att beakta på 4% och när många säger att dom kommer köra för ledningen.
Nelle Pelle gick ju med skor senast o då brukar han inte vara som bäst. Troligen B.F nu? Kan vara en chansspik eftersom den tar ledningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-30 11:56:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ESTER ZONETT
|