[ 1
]
|
|
Posted: 2010-07-02 08:08:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vet inte om det gick ut i ATG Live-etern men den normalt så lugna Ulf Ohlsson gav en riktig känga igår i vinnarintervjun på Bodentravet efter lopp 7 igår. Han sågade sin kollega Dick Sjöström som livsfarlig och tyckte ordagrant att "ATG måste gå in och ta av honom licensen för han är livsfarlig för alla andra på banan". Inte ofta man hör något sådant i en vinnarintervju 3 lopp efter incidenten!
Har vi tidigare haft några sådana här riktiga sågningar i vinnarintervjuer?
|
|
Reply
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-07-02 09:46:37
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
|
haha...Dick Sjöström...ja jag förstår Uffe fullt ut och håller verkligen med....han är som man säger på gatorna...en trafikfara fast på travbanan....tror nog det är dags för Dicken o lägga körspöet på hyllan, och ägna sig åt mocka stallskit istället, för jag vet inte om han kan träna häst heller, men det är tveksamt...bara kolla hans statistik som kusk(biltjuv)???  
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-07-02 19:43:22
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Gissar att Robban håller med Uffe... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-07-26 00:13:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mina föräldrar såg loppet på datorn då mina dom känner Dick och fick höra om det av farfar och man såg att Dick blev störd av en annan häst så att han verkade inte ha något annat val än gå ner och det störde Ulf Ohlsson. Och även om det inte är meningen så skyller oftast proffskuskar på amatörer som är helt oskyldiga.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|