[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2010-05-31 07:00:05
|
|
V75-1 | Rättviks Kommun Silverdivisionen, försök 2. 1:A PRIS 125 000 kr 2140 A 1. KARBO CAKE Haugstad Kenneth 2. MR NEW DAWN Sundberg Hans-Owe 3. VICTORY LOVE Svanstedt Åke 4. TARGET PLAYER Kontio Jorma 5. T.X.ZOOGOOD Goop Björn 6. PERSOS SEAMAN Sjunnesson Jörgen 7. LITTLE RAINBOW Adielsson Erik 8. FRATERNITY PARTY Kihlström Örjan 9. STOLEN IDENTITY Ohlsson Ulf 10. NIGHT QUEEN INDIKA Eriksson Ulf 11. CLASSIC TILE Takter Johnny 12. CASANOVA CHIP Eriksson Håkan
Turordning: 11-10-8-6-7-3-1-5-4-2-9-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-31 08:50:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, STOLEN IDENTITY
|
I enlighet med den Israeliska framgången på morgonen så drar jag på en oddsare, Target Player 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-31 10:53:19  I enlighet med den Israeliska framgången på morgonen så drar jag på en oddsare, Target Player 
Answer to: "I enlighet med den Israeliska framgången på morgonen så d"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 6, PERSOS SEAMAN
S 2, MR NEW DAWN
|
Ja du vet hur man provocerar du Plokko....ska du inte vänta åtminstone tills de fått fram vad som hänt innan du firar det som en framgång, enligt dig existerade väl inte förintelsen heller skulle jag tro.....får du en häst ngn gång så ska han heta The Triggerman tycker jag skulle passa bra.  
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-31 10:55:33
|
V 6, PERSOS SEAMAN
S 2, MR NEW DAWN
|
Här drar jag på med en 5 rankare....Mr New Dawn med hiss-Holger....nej hiss-Hans-Ove!! 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-05-31 11:04:28
Edited(1): 2010-05-31 11:05:38
Answer to: "Ja du vet hur man provocerar du Plokko....ska du inte vänta åtmi"
|
|
|
Posted: 2010-05-31 11:29:48
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VICTORY LOVE
|
Tar Karbo Cake Mr New Dawn i starten??
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-05-31 11:44:23
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, TARGET PLAYER
|
Helt hopplös omgång, precis som man kunde vänta sig i kölvattnet av Elitloppshelgen.
Detta lopp bör stå mellan 1, 2, 3 och 4. Men ingen känns helt chanslös.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-31 11:59:22
|
V 6, PERSOS SEAMAN
S 2, MR NEW DAWN
|
Håller med om att de är idioter som leker med elden, jag gillar inte heller PLO-sjalare som ska hålla på med protester överallt, de får ofta skylla sig själv.
Jag tänkte mest bara när man slår upp första loppet på ny V75 så ligger ett lite politiskt paket fint inbakat av dig som vanligt, hade faktiskt lite svårt att hålla mig för skratt.
Vem annars tänkte jag....hehe.....så det var inget illa menat. Kanske lite dålig jämnförelse av mig då men ibland vet man inte med dig.....man är väl inte lika insatt i politiken som du verkar vara, du lägger gärna in den mellan raderna i hästanalyserna så att säga. Skulle nog bli dött här inne utan dig så det var bara så typiskt så här dagen efter.
Själv så hatar jag yrkesdemostranter som står och kastar gatstenar, sprejar på väggarna, släpper ut minkar osv.
Veganer o skit kan dom köra ut på den där ön de har för alla terrorister utanför Kuba eller vad den låg. Samma pack. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-05-31 12:03:38
|
V 6, PERSOS SEAMAN
S 2, MR NEW DAWN
|
Cosby....ja det kan bli hårdkubbning mellan dessa....gynnar kanske Svanstedt....Victory Love går man bara liksom o väntar på att det ska smälla till igen, var ju ruggig ifjol men inte släppt till än i år....läste att Åke hade tyckt att han kändes bättre i träningen igen inför förra starten, så det kanske lossnar nu....den får man inte Åke på 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-31 16:18:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Första tanken var s.o.s Mr New Dawn, men vette tusan om man vågar lämna åke utanför kupongen.
Har vissat sig vara mycket dumt ett antal gånger 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-05-31 21:19:21  Tar Karbo Cake Mr New Dawn i starten??
Answer to: "Tar Karbo Cake Mr New Dawn i starten??"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VICTORY LOVE
|
Nej tror jag inte..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-01 08:48:56  Nej tror jag inte..
Answer to: "Nej tror jag inte.."
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VICTORY LOVE
|
OkOk
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-06-01 09:00:45  Första tanken var s.o.s Mr New Dawn, men vette tusan om man vågar lämna åke utanför kupongen.
Har vissat sig vara mycket dumt ett antal gånger 
Answer to: "Första tanken var s.o.s Mr New Dawn, men vette tusan om man våga"
|
V 6, PERSOS SEAMAN
S 2, MR NEW DAWN
|
Precis så tänkte jag också....Mr New Dawn första tanken men vill att det lossnar för Victory Love snart för man vet hur mycker mer än visats i år den har inombords. Och när jag blev påminnd av Cosby om kanske en eventuellt kubbning mellan 1-2 kan det verkligen öppna sig för Åke här..så den ska med....fräck chansspik kanske?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-01 17:47:39  Precis så tänkte jag också....Mr New Dawn första tanken men vill att det lossnar för Victory Love snart för man vet hur mycker mer än visats i år den har inombords. Och när jag blev påminnd av Cosby om kanske en eventuellt kubbning mellan 1-2 kan det verkligen öppna sig för Åke här..så den ska med....fräck chansspik kanske?? 
Answer to: "Precis så tänkte jag också....Mr New Dawn första tank"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Karbo Cake är väl bara medelsnabb ut ?
Target Player är rejält snabb har jag för mig.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2010-06-01 20:15:03  Karbo Cake är väl bara medelsnabb ut ?
Target Player är rejält snabb har jag för mig.
Answer to: "Karbo Cake är väl bara medelsnabb ut ?
Target Player är rej"
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
V 4, TARGET PLAYER
|
Frågan är väl om Hans-Ove svarar Target Player ist blir det en tredje häst som blandar sig i.
Melander har ju stallet i toppform så han ligger bra till isf.
men jag lägger min röst på Target Player som efter 2 starter närmar sig toppformen....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-01 20:17:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, VICTORY LOVE
|
Victory Love ska vinna detta om han hittar sin form.
Tycker det är konstigt att Åke startar om den INTE är i form..det är lagom att den vinner nu när alla har "glömt" hur bra han var...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-01 21:08:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spontant känns 3,4 som ett ganska starkt lås att inleda omgången med.
Letar man kantbollar så varför inte Little Rainbow. Tror den blir väldigt bortglömd men snart börjar den nog leverera
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-01 21:24:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
1, 2, 3, 4 ska med, men även 7 LITTLE RAINBOW borde vara med på kupongen här.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-06-02 14:01:56  1, 2, 3, 4 ska med, men även 7 LITTLE RAINBOW borde vara med på kupongen här.
Answer to: "1, 2, 3, 4 ska med, men även 7 LITTLE RAINBOW borde vara med p&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Little Rainbow var usel senast trots ett fint lopp i ursinnigt tempo hade han ingenting att ge över upploppet. Tycker han bara ser trött ut och lär hamna på vingel därifrån.
Tycker det känns som upplagt för MR NEW DAWN denna gången då formen verkar sitta och läget är bästa tänkbara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-02 17:11:34  Little Rainbow var usel senast trots ett fint lopp i ursinnigt tempo hade han ingenting att ge över upploppet. Tycker han bara ser trött ut och lär hamna på vingel därifrån.
Tycker det känns som upplagt för MR NEW DAWN denna gången då formen verkar sitta och läget är bästa tänkbara.
Answer to: "Little Rainbow var usel senast trots ett fint lopp i ursinnigt tempo hade h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm, nej Little rainbow har varit en besvikelse, men det känns som att Stig och Reijo har förhoppningar om hästen. De pratar alltid väldigt gott om den i intervjuer. Men självklart blir det tufft här från sjunde spåret mot det här motståndet.
Victory love borde vinna i det här motståndet, men formen känns osäker tycker jag, verkar ha tappat vinnargnistan.
Target player minns jag som rejält startsnabb från i fjol och här blir det nog att ladda för ledning. Timo Nurmos låter uppåt på hästen och den tror jag kommer att vara bland de tre. Vilka är de tre? 2,3,4 ??
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|