[ 1
]
|
|
Posted: 2009-11-17 15:50:55 Edited(2): 2009-11-17 16:00:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
nån mer än jag som inte kommer in ens på huvudsidan på classic eller atg?
edit 1: funkar igen. ett av flera fel idag.
edit 2: väck igen... en minut senare.
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2009-11-17 16:17:16
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 451
|
mm samma här, kom in först men den segade ner sig helt och nu kommer jag inte åt den alls  så du är inte ensam om det är nån tröst
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2009-11-17 16:24:01
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
|
jag kommer inte heller in på ngn atg-sida.....!!!
|
|
Reply
|
|
torro1
|
Posted: 2009-11-17 16:50:41
|
Became a member: 2008-05-18
Forum posts: 551
|
Samma här..Va så till och från i Lördags också..Tjänade 200 kr på det 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-17 17:50:12 Edited(1): 2009-11-17 17:52:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
funkar den för nån av er?
hos mig är den nere.
edit obetalbart! nu! efter flera timmars total nedstängning lyckas dom få upp en skylt som säger just nu har vi tekniska problem... hallå??? det har ni haft i flera år.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-17 18:12:49  funkar den för nån av er?
hos mig är den nere.
edit obetalbart! nu! efter flera timmars total nedstängning lyckas dom få upp en skylt som säger just nu har vi tekniska problem... hallå??? det har ni haft i flera år.
Answer to: "funkar den för nån av er?
hos mig är den nere.
edit o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
starten är uppskjuten, dont worry. 19:10 börjar lopp 1.
|
|
Reply
|
|
torro1
|
Posted: 2009-11-17 18:14:00  funkar den för nån av er?
hos mig är den nere.
Answer to: "funkar den för nån av er?
hos mig är den nere.
edit o"
|
|
Nu kommer jag in på atg.se
|
|
Reply
|
|
torro1
|
Posted: 2009-11-17 18:17:23
|
|
 På grund av tekniska problem är tävlingsstart framflyttad både på Jägersro och på Axevalla. Första start på Jägersro är 19.00 och på Axevalla 19.10.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-17 18:18:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
kommer också in igen.
tror dom borde anställa några nya programmerare där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 11:32:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
utloggad två gånger inom en halvtimme. samma igår. nån mer än jag som kontinuerligt utsätts för detta atg-sabotage?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 11:37:17  utloggad två gånger inom en halvtimme. samma igår. nån mer än jag som kontinuerligt utsätts för detta atg-sabotage?
Answer to: "utloggad två gånger inom en halvtimme. samma igår. n&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja ständigt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 11:46:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
märkligt.
hade dom arbetat på andra sidan sundet hade fom fått sparken på eftermiddagen och aldrig behövt komma tillbaka till jobbet mer. anställningsskydd? till gagn för vem?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:03:46  märkligt.
hade dom arbetat på andra sidan sundet hade fom fått sparken på eftermiddagen och aldrig behövt komma tillbaka till jobbet mer. anställningsskydd? till gagn för vem?
Answer to: "märkligt.
hade dom arbetat på andra sidan sundet hade fom f&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
gagn för den korporatism som leds av LO och alla andra lågutbildade män/kvinnor som fick välja mellan sjukpensionär eller fackligt arbete.
därför vi handlar på Lidl, det enda stället som inte tar emot fackmedlemmar som anställda.
guldstjärna på det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:07:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
låter rimligt.
lo? är det inte dom leds av den den miljardärskan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:09:54 Edited(2): 2009-11-19 12:11:12  låter rimligt.
lo? är det inte dom leds av den den miljardärskan?
Answer to: "låter rimligt.
lo? är det inte dom leds av den den miljard&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
http://sv.wikipedia.org/wiki/Wanja_Lundby-Wedin
Tror inte hon är så rik.
 Vanja Elisabeth Lundby Vedin föddes som äldsta dotter av tre till Bosse, som var lastbilschaufför, och Ingrid Lundby, som var hemmafru, och växte upp i Enskede. När hon var 14 år praktiserade hon på Damernas värld, men kom sedan inte in på gymnasiet och kunde därmed heller inte bli journalist som hon önskade. Efter att ha haft timvikariat vid Högdalen, läste hon till undersköterska
 leds av LO och alla andra lågutbildade män/kvinnor som fick välja mellan sjukpensionär eller fackligt arbete.
Så skönt när jag får rätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:19:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
men visst har det varit snack om hennes enorma förmögenhet? eller minns jag helt fel?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:27:14 Edited(1): 2009-11-19 12:29:25  men visst har det varit snack om hennes enorma förmögenhet? eller minns jag helt fel?
Answer to: "men visst har det varit snack om hennes enorma förmögenhet? eller"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hon och ett gäng andra kommunister var med och beviljade AMF topparnas sjuka pensioner.
Vilket det sen blev ett jävla liv om... så hon var tvungen gråta lite.
Kämpar för arbetarna men sparkar igenom bonusar på hur mycket som helst.
Frågan är dock, om Wanja trots allt inte är boven här, utan det är alla sjukt lågintelligenta arbetare som går med i facket och betalar galna summor för att få ett "skydd" som de likväl kan få från en juridisk instans.
En kamrat gjorde en uppsats om detta.
Intervjuade 10 st arbetare, som hade slitit i 30 år på samma ställe, alla var med i facket och det visade sig att de tillsammans hade betalat summor jag inte kommer ihåg, men ekvationen är inte så svår.
Transport tar väl 700 kr för a-kassa + fack / månad. x 10 pers, sen har väl priserna ev, gått upp, men räkna på du.
Det intressanta var dock att ingen av de här arbetarna hade på 30 år hamnat i konflikt, vilket betyder att de har betalat fack-pengarna i onödan.
Hade man lagt undan lite i månaden i "tvist-kontot" så hade man den dagen det brann, kunnat ta Silbersky eller motsvarande, och frågan är, vem löser ett litet arbetsrätt ärende bäst, en sjukpensionär till fackanställd i manchester-jeans, eller Leif?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:28:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan säga att en schimpans kan tyda arbetsrättslagar i Sverige.
Det är väldigt svart/vitt, så det finns liksom inget att betala för längre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-11-19 12:44:30 Edited(2): 2009-11-19 12:51:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
vill minnas att man dessutom inte är berättigad till a-kassa om man inte arbetar över 18 el 20 (?) h per vecka. det lönar sig att ha socialbidrag jämfört med att arbeta ca 50%, fömodligen även mer, med tanke på alla avgifter och räkningar man får betalt.
såg även en sammanställning av kommunens löner från en av stadsdelarna här. männen är underbetalda kvinnorna i i pincip alla kategorier där ålder och yrke matchas. detta enligt kommunes egen statistik. dock knäpptyst om detta i media. anställda inom kommunen underbetalas och diskrimineras systematiskt här. människor lever i en konstant lögn.
men man kan ju alltid gå med i lo...
detta om detta kanske... tror det var en atg-tråd...
edit: på tal om atg... blev precis utloggad för tredje gången idag. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|