[ 1
]
2
|
|
Posted: 2009-10-15 12:50:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-15 21:44:51 No horse found
Answer to: "12919"
|
Became a member:
Forum posts:
|
förfan när ska folk sluta fuska på detta spel!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-15 22:03:19 No horse found
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför har du pensionerat sonen till Thai Gear, hingsten Jackson Hornbill?
Hyfsade värden 3 på alla blå och 9 på tung bana, Dessutom vann han 40 000 idag och då pensionerar du honom???
Varför inte sälja den istället???
Jag bara undrar...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-15 22:08:16  förfan när ska folk sluta fuska på detta spel!!
Answer to: "förfan när ska folk sluta fuska på detta spel!!"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Varför skulle detta vara fusk? Hästen har drygt 100 poäng och mycket lätta pengar att tjäna i söndagsloppen. Jag betalade själv 1 miljone för ett 11-årigt sto som var nästan utan poäng men med tanke på alla lätta pengar som finns i dels stoloppen och i söndagsloppen för gamlingarna så köpte jag ändå. Lite överpris antagligen men "alla" hästar säljs ju till överpriser just nu.
Du behöver väl inte klandra andra för att du sumpat bort alla dina HEDERLIGT tjänade pengar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-15 22:40:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha 800 000 för den tycker jag e ett bra pris, den har ju bra möjlighet att få på sig några 100sp till och kunna springa i brons och silver. Värdena sitetr ju riktigt bra också
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-10-15 22:50:45  haha 800 000 för den tycker jag e ett bra pris, den har ju bra möjlighet att få på sig några 100sp till och kunna springa i brons och silver. Värdena sitetr ju riktigt bra också
Answer to: "haha 800 000 för den tycker jag e ett bra pris, den har ju bra mö"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Visst kan det vara ett rimligt pris, men man får se lite till hur mycket köparen har spelat? 24 min? Exakt dem minuterna det tagit att fått springa de 5 loppen som krävs för att bjuda? Uppenbart fusk enligt mig, trots att priset är rimligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 02:11:32 No horse found
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är alltid lika kul när den som har tjänat mest pengar på fusk och överpriser i spelet är den som är snabbast på att anklaga andra för fusk.  Jag köpte hästen för ca 700.000, men han har inte presterat som jag hoppats så därför så säljer jag honom för ett rimligt pris. Jackson Hornbill pensionerades för att ge plats i stallet för Lord Haart som för övrigt har bättre värden än den kossan redan som 1-åring. Att Jackson Hornbill sen går och vinner loppet som pensionär är ytterligare ett bevis på hur kass loppmotorn är. 
Så inget fusk här, hur är det själv kakan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 10:17:34  Det är alltid lika kul när den som har tjänat mest pengar på fusk och överpriser i spelet är den som är snabbast på att anklaga andra för fusk.  Jag köpte hästen för ca 700.000, men han har inte presterat som jag hoppats så därför så säljer jag honom för ett rimligt pris. Jackson Hornbill pensionerades för att ge plats i stallet för Lord Haart som för övrigt har bättre värden än den kossan redan som 1-åring. Att Jackson Hornbill sen går och vinner loppet som pensionär är ytterligare ett bevis på hur kass loppmotorn är. 
Answer to: "Det är alltid lika kul när den som har tjänat mest pengar p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok, jag bara undrade, tyckte att han verkade hyfsad så du kanske hade fått några kronor om du sålt den istället.
Anklagar inte, bara undrade. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 12:52:11  Ok, jag bara undrade, tyckte att han verkade hyfsad så du kanske hade fått några kronor om du sålt den istället.
Anklagar inte, bara undrade. 
Answer to: "Ok, jag bara undrade, tyckte att han verkade hyfsad så du kanske hade"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, men det fanns inte tid för någon försäljning av den så det fick bli tidig pension istället. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-16 22:46:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag ska själv erkänna att jag har funderat grovt på att lägga bud på den men dock inte plats... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 11:14:31  Det är alltid lika kul när den som har tjänat mest pengar på fusk och överpriser i spelet är den som är snabbast på att anklaga andra för fusk.  Jag köpte hästen för ca 700.000, men han har inte presterat som jag hoppats så därför så säljer jag honom för ett rimligt pris. Jackson Hornbill pensionerades för att ge plats i stallet för Lord Haart som för övrigt har bättre värden än den kossan redan som 1-åring. Att Jackson Hornbill sen går och vinner loppet som pensionär är ytterligare ett bevis på hur kass loppmotorn är. 
Answer to: "Det är alltid lika kul när den som har tjänat mest pengar p&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Antagligen för vi har varit med längst och verkligen kan avgöra vilket som är fusk eller inte, ruffe har varit online som puchmaxarn säger en mindre tid här och lägger en stor del direkt av sina pengar på den där och antagligen samma person men visst jag skiter fullständigt i det spelet kommer förstöras av fuskarna till slut bara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 11:15:18  Visst kan det vara ett rimligt pris, men man får se lite till hur mycket köparen har spelat? 24 min? Exakt dem minuterna det tagit att fått springa de 5 loppen som krävs för att bjuda? Uppenbart fusk enligt mig, trots att priset är rimligt.
Answer to: "Visst kan det vara ett rimligt pris, men man får se lite till hur myc"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fem stjärnor.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-17 11:25:22  Antagligen för vi har varit med längst och verkligen kan avgöra vilket som är fusk eller inte, ruffe har varit online som puchmaxarn säger en mindre tid här och lägger en stor del direkt av sina pengar på den där och antagligen samma person men visst jag skiter fullständigt i det spelet kommer förstöras av fuskarna till slut bara.
Answer to: "Antagligen för vi har varit med längst och verkligen kan avgö"
|
|
Men var det inte precis sådana användare du lurade på dina hästar för inte SÅ länge sen? Ett mejl om en RIKTIGT bra häst (skit i själva verket,antagligen skadad också  och sen är vi kompisar och ett bud på 1.5 miljon.... Känns det igen kakan? Om inte kanske du borde uppsöka läkare för ditt minne kanske börjar svikta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 12:01:34  Men var det inte precis sådana användare du lurade på dina hästar för inte SÅ länge sen? Ett mejl om en RIKTIGT bra häst (skit i själva verket,antagligen skadad också  och sen är vi kompisar och ett bud på 1.5 miljon.... Känns det igen kakan? Om inte kanske du borde uppsöka läkare för ditt minne kanske börjar svikta.
Answer to: "Men var det inte precis sådana användare du lurade på dina"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske för jag just då hade någon ev bra häst , eller så va de för att de va nån nybörjare som skrev " hej ditt toppstall har bra hästar kan inte ja få köpa någon?" , och visst ja tar höga priser för jag vill gå med vinst, men de va ju som sakt ett tag sedan mer än ett år sedan och jag vet att de är många som gjort likadant grenka skickade ut massmejl han med när growing ship blev tillgänglig för aveln .. och de va allt om han va 3 i hambletonian och har toppvärden osv .. men jag tycker inte det är så stor grej, NU.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-17 12:36:16  Kanske för jag just då hade någon ev bra häst , eller så va de för att de va nån nybörjare som skrev " hej ditt toppstall har bra hästar kan inte ja få köpa någon?" , och visst ja tar höga priser för jag vill gå med vinst, men de va ju som sakt ett tag sedan mer än ett år sedan och jag vet att de är många som gjort likadant grenka skickade ut massmejl han med när growing ship blev tillgänglig för aveln .. och de va allt om han va 3 i hambletonian och har toppvärden osv .. men jag tycker inte det är så stor grej, NU.
Answer to: "Kanske för jag just då hade någon ev bra häst , eller"
|
|
Ok. Du är fanimej otrolig.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 17:35:51  Antagligen för vi har varit med längst och verkligen kan avgöra vilket som är fusk eller inte, ruffe har varit online som puchmaxarn säger en mindre tid här och lägger en stor del direkt av sina pengar på den där och antagligen samma person men visst jag skiter fullständigt i det spelet kommer förstöras av fuskarna till slut bara.
Answer to: "Antagligen för vi har varit med längst och verkligen kan avgö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hmm..det kan inte vara så att användaren Ruffe har startat om sitt stall. Om man kollar på Köp/Sälj historiken för hans stall så har han bland annat köpt 2 hästar av dig Chokladboll. Var av ett köp verkar väldigt konstigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 19:33:51  Hmm..det kan inte vara så att användaren Ruffe har startat om sitt stall. Om man kollar på Köp/Sälj historiken för hans stall så har han bland annat köpt 2 hästar av dig Chokladboll. Var av ett köp verkar väldigt konstigt.
Answer to: "Hmm..det kan inte vara så att användaren Ruffe har startat om si"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilket köp är konstigt? Art Director var grym i min regi , den andra var nog en 1 åring som tränade rätt okej inget minne av den iaf.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-17 21:27:21  Vilket köp är konstigt? Art Director var grym i min regi , den andra var nog en 1 åring som tränade rätt okej inget minne av den iaf.
Answer to: "Vilket köp är konstigt? Art Director var grym i min regi , den an"
|
|
Intressant.... Du anklagar alltså i princip Roleng för att ha 2 stall och så kommer det fram att hans "andra" stall har köpt hästar av DIG för länge sedan....Där ser man.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 22:04:12  Hmm..det kan inte vara så att användaren Ruffe har startat om sitt stall. Om man kollar på Köp/Sälj historiken för hans stall så har han bland annat köpt 2 hästar av dig Chokladboll. Var av ett köp verkar väldigt konstigt.
Answer to: "Hmm..det kan inte vara så att användaren Ruffe har startat om si"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Erkänn nu istället att du hade fel när du anklagade mig för fusk så glömmer vi det här. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-17 22:51:33  Intressant.... Du anklagar alltså i princip Roleng för att ha 2 stall och så kommer det fram att hans "andra" stall har köpt hästar av DIG för länge sedan....Där ser man.
Answer to: "Intressant.... Du anklagar alltså i princip Roleng för att ha 2 "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad ser man?
att det var 1 år sedan han köpte en medioker unghäst av mig för en relativt billig peng och en Art Director som va en kanon i min regi, tappade bara lite sp sedan har ja inte koll hur han gick .. 1 mille va billigt för den. Sedan har den ju gått lopp och sålts vidare , nej ja står fast vid att de där va ett misslyckat fuskförsök av ruffe menmen .
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|