[ 1
]
|
|
Posted: 2009-10-10 19:39:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
No horse found
Hon är inte född en, men hennes pappa (Set to play) som inponerat mkt. Set to play har startat 9 gånger (snart 10), men av domhära nio gångerna har han varigt sämst trea åtta gånger. Kolla in hans rad själv. Morsan är vell inge större fel på heller. Tror det kmr att bli roligt för den som köper henne... Hon kmr förmodligen att säljas diräkt efter födseln, redan nu kanske du ger mig ett bud? 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-10-10 19:44:23 No horse found
Hon är inte född en, men hennes pappa (Set to play) som inponerat mkt. Set to play har startat 9 gånger (snart 10), men av domhära nio gångerna har han varigt sämst trea åtta gånger. Kolla in hans rad själv. Morsan är vell inge större fel på heller. Tror det kmr att bli roligt för den som köper henne... Hon kmr förmodligen att säljas diräkt efter födseln, redan nu kanske du ger mig ett bud? 
Answer to: "46000
Hon är inte född en, men hennes"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Är du knäpp eller? Tror du man ger ett bud på en häst man inte alls vet hur den kommer se ut?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-10-10 20:21:40
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-10-10 22:13:29
No horse found
Answer to: "46000
Hon är inte född en, men hennes"
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-10-10 22:13:50
 haha skön grabb
Answer to: "haha skön grabb"
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-10-11 10:57:35
|
|
|
Posted: 2009-10-11 14:08:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Oh, herre gud, måste ni trycka ned alla som har skrivigt ett kort litet inlägg?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-11 18:48:20 Edited(1): 2009-10-11 18:49:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vivi har faktiskt en poäng...
Att bara tala om att ni fått skratta lite på någons bekostnad , det får det bara att framstå som att ni vill visa att ni är lite, lite bättre...och ser lite trist ut.
Sen Beci , så håller jag med PuchMaxarn om att det är en inte helt nödvändig och något konstig tråd/tanke, även om det kunde uttryckts snyggare. Du kan ju bara tänka dig hur det skulle se ut om alla börja lägga ut annonser på börsen för "kanske kan bli nå´t-hästar" ...lite smårörigt vá ? 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-12 11:14:52  Vivi har faktiskt en poäng...
Att bara tala om att ni fått skratta lite på någons bekostnad , det får det bara att framstå som att ni vill visa att ni är lite, lite bättre...och ser lite trist ut.
Sen Beci , så kan jag hålla med PuchMaxarn om att det är en inte helt nödvändig och något konstig tråd/tanke, även om det kunde uttryckts snyggare. Bara att tänka sig hur det skulle se ut om alla börja lägga ut annonser på börsen för "kanske kan bli nå´t-hästar" ...lite smårörigt vá ? 
Answer to: "Vivi har faktiskt en poäng...
Att bara tala om att ni fått skra"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag skulle vilja ge dig Perra Travzonens fredspris  Känns som att du stoppat betydligt fler konflikter det senaste året än vad Obama lyckats med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-12 11:34:38 Edited(1): 2009-10-12 11:57:12  Jag skulle vilja ge dig Perra Travzonens fredspris  Känns som att du stoppat betydligt fler konflikter det senaste året än vad Obama lyckats med.
Answer to: "Jag skulle vilja ge dig Perra Travzonens fredspris ;) Känns som att du"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ge han nobelpris i litteratur istället.
Han skriver ju en avhandling i känslosvall i varje inlägg 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-10-12 11:58:09  Ge han i litteratur istället.
Han skriver ju en avhandling i känslosvall i varje inlägg 
Answer to: "Ge han i litteratur istället.
Han skriver ju en avhandling i kän"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Han kan få båda två tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-12 12:04:31  Han kan få båda två tycker jag.
Answer to: "Han kan få båda två tycker jag. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, det kan han gott erhålla.
Hans kvalité sträcker sig längre än nedanstående.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-12 18:36:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
som parentes om obamas pris kan nämnas att när dead line för nomineringarna gick ut i februari i år hade han varit president i två veckor om jag förstått saken rätt. vad har han åstadkommit? ett förslag om att man ska dela jerusalem.
mannen kan ju inte ens tala sanning om vilken gud han ber till.
fast inget förvånar längre. kan arafat få fredpris så kan väl obama. för tio år sen nominerades bush och blair (var det väl som var minister i uk om jag inte minns fel?) efter att ha lett storkriget mot irak.
spännade intellekt i dom där nobelhjärnorna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-12 23:15:13 Edited(2): 2009-10-12 23:19:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2009-10-12 23:37:09 Edited(7): 2009-10-13 00:06:33
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 566
|
Eftersom den här hästbörstråden redan är urspårad så tycker jag om den här:
All you need is a fancy slogan ska det stå.
Och:"Peace" is brought to you by the US Army in cooperation with the Norwegian Nobel Committee.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-12 23:39:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
egentligen har du ju ungefär samma sak där; med kd. gå in på deras partisida och se hur många referat till guds ord (bibeln) du kan hitta. ett parti som kallar sig för KRIST-demokraterna bör rimligtvis använda sig av Jesus och bibeln som ledstjärnor i sitt program och sina ideal. har aldrig hört nån av dom nämna Jesus och hans ord nånstans nån gång. lunds biskop var med i sydsvenskan för ett par dag sen. hennes motto i livet var "gud är större", ett av muslimernas vanligaste "honörsord": "ali akbar". märkliga människor på märkliga poster.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 10:42:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara för att försvara mig lite (nu är mitt inlägg bortaget, men i alla fall). Anledningen till att jag garvade var att det var så uppenbart att trådskaparen ville lura på oss oerfarna användare ett ofött föl med kanske inte världens bästa stamtavla. Så om någon tror sig vara lite, lite bättre så är det väl Beci_. Hoppas att jag har fel och att det var en allvarligt menad "annons".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-13 10:46:09  Eftersom den här hästbörstråden redan är urspårad så tycker jag om den här:
All you need is a fancy slogan ska det stå.
Och:"Peace" is brought to you by the US Army in cooperation with the Norwegian Nobel Committee.
Answer to: "Eftersom den här hästbörstråden redan är ursp&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
De ser det lite annorlunda.
Om du läser på amerikansk utrikespolitik och den realism som det präglas av så ser du snart att de inte har den naiva bilden som Sverige har på internationellt arbete.
Inget är gratis.
Fred genom krig.
Jag älskar detta, även om Obama är en vänsterman.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|