[ 1
]
|
|
Posted: 2009-06-24 23:13:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Satt o kikade på detta numera otroligt kassa program..Erik lär ju känna sig som en travguru jämte Benny+en brud o en människa som inte kan uttala hästarnas namn.
Ska detta locka folk att spela trav så e dom fel ute ,eller har jag fel?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 00:46:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
prioriteringen av vilka travevenemang som ska sändas på tv är rätt konstiga, tycker jag.
man plockar bort v75 i flera månader och fortsätter mata ut dagens rätt och alla v65 och v64-rundor varje dag med en flera timmar lång live-sändning av v64 som omsätter 1/8 av av v75 gör.
jag fattar ingenting.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-25 01:13:26
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Det jag tycker är så konstigt är att man lägger otroligt mycket studiotid med trista ointressanta människor som skojar o pratar o vad fan de nu håller på med o sen snabbspolar man loppen??
Man missar grejen att folk som tittar på trav är intresserade av.. vad var det nu? hmm.. Jo just det att spela på hästar som springer!
Jävla idioti! O den här mtv-influerade 5minutersskiten man sänder i kulörta färger med nån fräck musik o powerpointade odds som flimrar förbi o man i bakgrunden kan skymta målgången i loppen i bästa fall..
Som att man måste ha en ursäkt o nån tuff image för att få visa travsändningar?
Hatahatahata!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 02:14:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker Tv4 gör dåliga travsändningar överhuvudtaget, ta bara elitloppshelgen, snackasdes om den bästa sändningen nånsin, resultatet blev att Ekwall och Jihde fick mer tid än loppen(lite överdrivet men inte mycket). Sen det här med att dom bryter v75 sändningarna för att visa nån extremt lågklassig fotbollsmatch, känns som om tv4 inte riktigt tar travet på allvar... ja menar dom har hur många kanaler som helst(tv4 plus, tv400 ,tv4 fakta...) som ändå bara visar skitprogram mesta tiden av dygnet. Dom borde kunna slänga in lite mer trav, skulle ju höja tittarsiffrorna om inte annat.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-25 03:26:27  Tycker Tv4 gör dåliga travsändningar överhuvudtaget, ta bara elitloppshelgen, snackasdes om den bästa sändningen nånsin, resultatet blev att Ekwall och Jihde fick mer tid än loppen(lite överdrivet men inte mycket). Sen det här med att dom bryter v75 sändningarna för att visa nån extremt lågklassig fotbollsmatch, känns som om tv4 inte riktigt tar travet på allvar... ja menar dom har hur många kanaler som helst(tv4 plus, tv400 ,tv4 fakta...) som ändå bara visar skitprogram mesta tiden av dygnet. Dom borde kunna slänga in lite mer trav, skulle ju höja tittarsiffrorna om inte annat.
Answer to: "Tycker Tv4 gör dåliga travsändningar överhuvudtaget, t"
|
|
Jo Ekwall o Jidhe är ett sånt bottennapp i en travsändning att jag inte ens orkar nämna det..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-25 04:54:11  Jo Ekwall o Jidhe är ett sånt bottennapp i en travsändning att jag inte ens orkar nämna det..
Answer to: "Jo Ekwall o Jidhe är ett sånt bottennapp i en travsändning "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med.
Sen ska vi inte glömma när Hans G ska briljera.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-25 10:51:19
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Såg också den där pinsamma V64-sändningen. Benny Haag som spelar AllanBallan, TobbeTrollkarls kusin? Eller vem är fjunisen som bara ler? En tjej som är kanske det mest okarismatiska vi sett i en tv-ruta. Herregud...
Sen har vi ju Hans G och Professorn som inte heller duger men det är ju en annan sändning.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-25 13:37:23
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Fyfan va dåligt det programmet är. Man skäms över att vara svensk! Klippa loppen för att istället få se idioten Benny Haag stå och försöka vara rolig med en massa trams. V64-Live på tv4 sport är det dock inget fel på, bara dom där jävla reklampauserna stup i kvarten.
Men som tur är så finns ju liveabonnemanget på atg.se. För 99 kr i månaden slipper du se på all skit på tv4, du kan kolla på praktiskt taget ALLA svenska travlopp live och 13 månader i efterhand.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-26 05:01:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mest retsam kanske den där Viktor är trots allt?
Skulle utan vidare betala några lax för att gå några ronder mot henne.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-26 23:57:32 Edited(1): 2009-06-26 23:57:59  Mest retsam kanske den där Viktor är trots allt?
Skulle utan vidare betala några lax för att gå några ronder mot henne.
Answer to: "Mest retsam kanske den där Viktor är trots allt?
Skulle utan vid"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Har ni kollar på Lindberg Orakat med Benny Haag !? Hahahaha ! Hur fan kan både tv4 ocg ATG låta den jävla tomten sitta och leka tipsexpert ?!?!?!?!
"Oj han står i 1,1" MEN BENNY DET ÄR FÖR FAN MÅNDAG!!!!!
"Jag bryr mig inte om hästen men Roger Malmqvist spelar jag alltid" OCH SAMMA SAK MED ERIK ADIELSSON OCH JOCKE LÖVGREN!!!!!
"Ejses Tooma" HAHAHAHAHAHAHAHA LÄR DEJ ENGELSKA!!!!!!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-27 00:47:59  Har ni kollar på Lindberg Orakat med Benny Haag !? Hahahaha ! Hur fan kan både tv4 ocg ATG låta den jävla tomten sitta och leka tipsexpert ?!?!?!?!
"Oj han står i 1,1" MEN BENNY DET ÄR FÖR FAN MÅNDAG!!!!!
"Jag bryr mig inte om hästen men Roger Malmqvist spelar jag alltid" OCH SAMMA SAK MED ERIK ADIELSSON OCH JOCKE LÖVGREN!!!!!
"Ejses Tooma" HAHAHAHAHAHAHAHA LÄR DEJ ENGELSKA!!!!!!!!
Answer to: "Har ni kollar på Lindberg Orakat med Benny Haag !? Hahahaha ! Hur fan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, det var pinsamt att se faktiskt. Inte ens jag var sådär jävla blåst när jag började tippa egna system... Och vem fan är Benny Haag utanför travet egentligen? Står att han är skådespelare, men har aldrig sett den där jäveln i någon film eller serie. Förstår inte vad skådespelare och teaterapor ska göra i travprogram heller, för den delen. Snart tar de väl in Torsten Flinck också...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-27 01:03:44
|
|
Vem fasen är Benny Haag i travet egentligen?? Är väl den egetliga frågan..
Han gör en del pjäser ofta monologer.. Big suprise?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2009-06-29 13:17:15
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Han o Sven Melander skämde ut sig för ett ex antal år sedan som tv experter, sen tävlande de om vem som fick flest rätt. Blev en flopp men fick hålla på alldeles för länge ändå trots folkstorm o protester.
Något för Kakan o Grenka att satsa på kanske ????  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-29 13:41:01  Han o Sven Melander skämde ut sig för ett ex antal år sedan som tv experter, sen tävlande de om vem som fick flest rätt. Blev en flopp men fick hålla på alldeles för länge ändå trots folkstorm o protester.
Något för Kakan o Grenka att satsa på kanske ????  
Answer to: "Han o Sven Melander skämde ut sig för ett ex antal år sedan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det hade jag kollat på i alla fall 
|
|
Reply
|
|
[ 1