[ 1
]
|
|
Posted: 2009-09-22 13:48:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu får fasiken nån ta arslet ur vagnen rent ut sakt innan detta spel kommer dras ner fullständigt av fuskarna..
just nu har jag ungefär hittat 4 account som e 1 o samma person som betalat 1-2 miljoner på olika hästar.. tino, och tino12345 elr va dom hette.. hjälper inte o maila eriksson de måste finnas någon online person här man måste kunna maila till annars kommer de sluta med att i toppen av detta spel kommer förr eller senare fuskarna som med sina pengar kommer köpa upp de bästa hästarna och sedan bli ett "topp" stall..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 13:50:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad ja märkt har de inte alls hjälpt att rapportera "misstänkt auktion fusk" när ja tryckt på den där knappen på helgivet fusk någon annan som upplevt samma sak?!?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 15:25:02  vad ja märkt har de inte alls hjälpt att rapportera "misstänkt auktion fusk" när ja tryckt på den där knappen på helgivet fusk någon annan som upplevt samma sak?!?
Answer to: "vad ja märkt har de inte alls hjälpt att rapportera "misst&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är precis lika för mig.
nu MÅSTE vi få stopp på fusket!!
jag tror jag vet 2 st som fuskar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 16:20:33  det är precis lika för mig.
nu MÅSTE vi få stopp på fusket!!
jag tror jag vet 2 st som fuskar...
Answer to: "det är precis lika för mig.
nu MÅSTE vi få stopp p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har väl rapporterat sisådär 8-10 "mistänkt" fusk .. inget händer
just nu e det 4-5 fuskare på auktionen, måste få stopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 17:19:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
aa det tycker jag med, sen är det en kille som lagt bud på båda mina 1 åringar eller max star och sergant tiger med 1 stall teamgustavsson sen jonte97 som är samma användare man ska inte få ha 2 st stall heller det e fusk det med?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 17:22:41  aa det tycker jag med, sen är det en kille som lagt bud på båda mina 1 åringar eller max star och sergant tiger med 1 stall teamgustavsson sen jonte97 som är samma användare man ska inte få ha 2 st stall heller det e fusk det med?
Answer to: "aa det tycker jag med, sen är det en kille som lagt bud på b&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hahahahahaha, rolig du är
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 17:56:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha?
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-09-22 18:30:42  jaha?
Answer to: "jaha?"
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
|
jag hoppas 10an efter namnet står för åldern annars är det ju bara pinsamt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 18:53:29  jag hoppas 10an efter namnet står för åldern annars är det ju bara pinsamt
Answer to: "jag hoppas 10an efter namnet står för åldern annars ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, 5 stjärnor.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-09-22 19:24:33
 haha, 5 stjärnor.
Answer to: "haha, 5 stjärnor."
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-09-22 19:25:04
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-09-22 19:49:16
 nej för mitt nr står det för, vad e dit problme för det första n00b?
väx upp
revenge haha sötrsta n00ben
Answer to: "nej för mitt nr står det för, vad e dit problme för de"
|
|
travspelarn
|
Posted: 2009-09-22 20:45:19
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Från ett gammalt mail från Daniel, jonte eller vad han nu heter...
 okej daniel93 var mitt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 23:06:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
aa lilla gubben det stämmer ganska så bra, du kan ju snacka med teamgustavsson och jonte97 och fråga om det e samma snubbe, garanterar till 10000 
aa travspelarn daniel93 var mitt gammla stall, sen fick jag damp då vart jag bannad, skaffade jag det här stallet istället och fuskar inte för jag vet då att man BLIR upptäckt så att, haha travspelarn skaffa ett liv istället för att sitta och hata en människa som heter daniel10 hahahhaha herregud
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-22 23:23:14  aa lilla gubben det stämmer ganska så bra, du kan ju snacka med teamgustavsson och jonte97 och fråga om det e samma snubbe, garanterar till 10000 
aa travspelarn daniel93 var mitt gammla stall, sen fick jag damp då vart jag bannad, skaffade jag det här stallet istället och fuskar inte för jag vet då att man BLIR upptäckt så att, haha travspelarn skaffa ett liv istället för att sitta och hata en människa som heter daniel10 hahahhaha herregud
Answer to: "aa lilla gubben det stämmer ganska så bra, du kan ju snacka med "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det finns medicin mot damp men det försvarar fortfarande inte att ha fler än ett stall... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-23 01:04:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ang. Daniel 10...då det är min bror så vet jag till 100 % att han enbart använder ett stall. Han har tidigare försökt att använda flera stall och blev då som han skrev avstängd och har lärt sig sin läxa. Nu i dagsläget använder han precis som han skriver enbart stallet Daniel10.
Sen kan jag verkligen förstå att man misstänker honom då ett flertal köp och sälj ifrån hans stall är oerhört kontroversiella, men det är pga lr tack vare att han mailar 3 miljarder användare och frågar om de vill köpa hans hästar och till slut så är det oftast någon dum stackare som nappar på det och betalar sjuka överpriser på riktigt dåliga hästar.
Vet inte om det är fusk lr enbart oerhört oetiskt men det är så det går till i hans "affärsvärld".
Riktigt tråkigt i mina ögon men som sagt svårt att säga att det är fusk, jag har själv gått i denna fälla när man började spela som nybörjare och den goda kakan mailade och tyckte att man skulle köpa hans superhästar för fyndpris, vilket man då nappade på och så blev det pannkaka då man köpte dåliga hästar för alldeles för höga pengar.
Försöker absolut inte hålla honom om ryggen utan enbart ge rätt sida av myntet och jag står verkligen inte bakom varken hans metoder för att sälja sina hästar eller hans språkval.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-23 01:38:44 Edited(3): 2009-09-23 01:44:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas verkligen han bara har ett stall...och om nu så är fallet hoppas jag han kollar igenom lite i regler , forum o.dyl. vad som är sagt om massmail/spam m.m
Var ett rejält hallå och många som var fruktansvärt irriterade, främst på kakan som du nämner, då han körde samma stil för att lura på folk halvskrala hästar och framför allt att avla med hans hingstar. Eriksson gjorde dock inget större, mer än markerade med några rader i forumet om att det inte var "acceptabelt" och kakan behöll ett antal tveksamt intjänade miljoner (gissningsvis) . Något som säkerligen hjälpte honom en bra bit upp för stegen mot toppen och 1a-platsen...
Dock, det måste också medges att Kakan har en förmåga att matcha sina hästar och få ut resultat av stallets material, så även om jag kan vara tveksam och inte särskilt imponerad av hans 1a-plats på grund av tvivelaktigt intjänade pengar, kan jag tycka den var förtjänt för han kanske är en av de bästa här på att matcha hästarna...
Kakan har heller aldrig direkt hymlat för mig om att han tutat och kör och om Eriksson inte sätter upp en stoppskylt utan bara på sin höjd en "varning , lekande barnskylt" och en lite vägbubbla så kan jag inte direkt klandra de som tutar och kör vidare...
Med det sagt måste jag ändå säga att det alltid blir lite komiskt i mina ögon varje gång Kakan slår på gong-gongen och går igång på fusk då han själv spelade ganska friskt i gråzonen i början av detta spelet
Konstigt nog verkar somliga, inklusive din bror , alltid vilja vara så långt in i den där gråzonen de bara kan, så länge de inte går över den och in i minfältet...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-23 01:59:19  Hoppas verkligen han bara har ett stall...och om nu så är fallet hoppas jag han kollar igenom lite i regler , forum o.dyl. vad som är sagt om massmail/spam m.m
Var ett rejält hallå och många som var fruktansvärt irriterade, främst på kakan som du nämner, då han körde samma stil för att lura på folk halvskrala hästar och framför allt att avla med hans hingstar. Eriksson gjorde dock inget större, mer än markerade med några rader i forumet om att det inte var "acceptabelt" och kakan behöll ett antal miljoner . Något som säkerligen hjälpte honom en bra bit upp för stegen mot toppen och 1a-platsen...
Dock, det måste också medges att Kakan har en förmåga att matcha sina hästar och få ut resultat av stallets material, så även om jag kan vara tveksam till hans 1a-plats på grund av tvivelaktigt intjänade pengar kan jag tycka den var förtjänt för han kanske är en av de bästa här på att matcha hästarna
Med det sagt måste jag ändå säga att det alltid blir lite komiskt i mina ögon varje gång Kakan slår på gong gongen och går igång på fusk då han själv spelade ganska friskt i gråzonen i början av detta spelet
Konstigt nog verkar somliga, inklusive din bror , alltid vilja vara så nära den där gråzonen de bara kan, så länge de inte går över den...
Answer to: "Hoppas verkligen han bara har ett stall...och om nu så är fallet"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig helt i det du skriver.
I mina ögon så ligger problemet i att reglerna som sagt är relativt oklara. Det står inte skrivet någonstans att det är helt förbjudet att göra reklam för sina hästar genom att skicka ut massmail/spam men samtidigt så är det en väldigt tvivelaktig metod. Så klararare regler på den fronten vore bra. Som jag ser det skall man absolut kunna skicka ut mail om att man har en häst till salu (jag har själv gjort det), men där går gränsen, man skall inte hålla på att lura folk genom att skriva saker som inte stämmer, typ att det är en superhäst som kommer bli hur bra som helst när hästen i själva verket är usel och den stackaren som får mailet är en nybörjare som inte vet bättre.
Det vore kanske lättast och bäst för alla om man helt förbjöd massmail och reklam för sina hästar genom att skicka mail? Därmed skulle alla enbart behöva använda sig av hästbörsen.
En väldigt svår och komplex fråga, som det kanske inte finns något klockrent svar på...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|