1
[ 2
]
|
dujorha
|
Posted: 2009-08-18 16:56:39  märklig artikel av nybrink, att dajmen skulle vara så fantastisk som lirare. om man räknar snabbt på hur stora deras system är, dvs ca 20 000 kr/vecka på ett joker-system... dom har en spik och sen har dom 6-7 hästar i alla lopp. minst! hur svårt kan det vara? dom har en ram på säkert 100 000 rader.
kulladals tobak hade en liten spelbutik mellan värnhem och kirseberg för ett par år sen. i denna affär var det så mycket fusk och fiffel så dom fick stänga. samma lirare öppnar sen kulladal tobak, men inte i sina egna namn, utan i en helt annan persons. därefter blir denna spelbutik en av sveriges största.
för övrigt var det inga konstiga vinnarhästar förra veckan. spelarna hade streckat helt vansinnigt, som jag ser det. helt vansinniga favoriter.
Answer to: "märklig artikel av nybrink, att dajmen skulle vara så fantastisk"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
kulladals tobak hade en liten spelbutik mellan värnhem och kirseberg för ett par år sen. i denna affär var det så mycket fusk och fiffel så dom fick stänga. samma lirare öppnar sen kulladal tobak, men inte i sina egna namn, utan i en helt annan persons. därefter blir denna spelbutik en av sveriges största.
Kan kanske vara det utbredda sättet att göra extra pengar på vinstbongar, folk som vill bli av med Skattefolket o köper vinstbongar för svartisarna. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-18 17:01:27  Olganina och Beanie MM är dom enda hästar som var "skrällar" enligt mig. Dom åker med på gigantiska system eller jävligt stora jokersystem 
Answer to: "Olganina och Beanie MM är dom enda hästar som var "skrä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var inte bitter nu. Hade du kollat infon på express så hade du sett att den skulle vara skolös. Att det var kanonform var också lättfunnet. Tycker nyckeln till skrällen var att Öjje gav sig attan på att sabba för Colombian Necktie. Hade C.N kommit till spets så hade inte Benie M.M vunnit tror jag.
Varför den annars så sansade Ö.K fick en ryck helt plötsligt kan ni fundera på. Tänk på hur det gick i vad 1 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 13:29:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag är inte alls bitter men jag tycker aldrig man ska strecka en häst från spår 12 i Guld. Lär väl vinna 1 gång av 10000 typ. Tjänar mer på att ta bort den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-21 20:47:25  Jag är inte alls bitter men jag tycker aldrig man ska strecka en häst från spår 12 i Guld. Lär väl vinna 1 gång av 10000 typ. Tjänar mer på att ta bort den.
Answer to: "Jag är inte alls bitter men jag tycker aldrig man ska strecka en h&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är just den gången den vinern som man får pröjs med, så vill men ha bra pröjs så är det upp till en själv
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|