1
[ 2
]
|
Soberano
|
Posted: 2007-12-17 12:21:41
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Absolut,det är väl inget unikt med Gamblersfinest. Precis som du säger så ska man ju framhålla ett antal under dagen och inte stort antal per lopp. Jag har aldrig betalat för någon sådan tjänst så jag vet faktiskt inte exakt hur det fungerar men vad det gäller alla gratiskanaler och sånt så värmer ju halva fälten strålande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 15:05:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men vad förstår ni inte? Han utser EN värmning per lopp som är "loppets vassaste värmning" inget annat.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-17 15:18:16  Men vad förstår ni inte? Han utser EN värmning per lopp som är "loppets vassaste värmning" inget annat.
Answer to: "Men vad förstår ni inte? Han utser EN värmning per lopp som är "lo"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
varfor försvarar du honom så mycket?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 15:19:08  Men vad förstår ni inte? Han utser EN värmning per lopp som är "loppets vassaste värmning" inget annat.
Answer to: "Men vad förstår ni inte? Han utser EN värmning per lopp som är "lo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den som har "mulligast blick"...
Han var rätt ute, men han klantade sig ändå, nära är ett ord som borde förbjudas inom travspel, för det är ALLTID nära och det är ALLTID om, om han hade, om hon hade, tänk om....
Dom hade fel som dom flesta andra tipsexperter denna helgen.
Så varför ska vi hylla dom?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 15:28:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha håller med.
Jag vinner hellre 100 000 än är "50 cm från 20 millar"....
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-17 16:40:56
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
men det är fortfarande skandal att gamblerfinest tycker att ninotchka gjorde loppets bästa värmning. Testa med loppets sämsta värmning?
Kan säga att aleva käll värmde mycket fint!
sedan är det ju sant att även denna sidan har 4,5 "värmningsvinnare" till varje lopp, reklamen på förstasidan känns väldigt överreklamerad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-18 02:01:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Löjligt!
jag har haft 5 rätt 3 veckor irad och har varit målfoto, stolpe ut från MILJARDER i mitt liv! men så ser livet ut för en gambler.
Alla som spelar är alltid nära!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-18 02:10:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
travtjänst hade ninotchka som spik på förslaget men 13.45 hade de på spelet 8 hästar för ninotchka så kantig ut!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-18 10:08:41  Den som har "mulligast blick"...
Han var rätt ute, men han klantade sig ändå, nära är ett ord som borde förbjudas inom travspel, för det är ALLTID nära och det är ALLTID om, om han hade, om hon hade, tänk om....
Dom hade fel som dom flesta andra tipsexperter denna helgen.
Så varför ska vi hylla dom?
Answer to: "Den som har "mulligast blick"...
Han var rätt ute, men han klan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
HÅLLER EXAKT MED PLOKKO! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-18 11:39:55  HÅLLER EXAKT MED PLOKKO! 
Answer to: "HÅLLER EXAKT MED PLOKKO! ;D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men du "prima_crille" kan du svara mej en sak då?
Om du nu tycker det är en kingsida som är så jävla bra, vrf har du ett "konto" här då? när du
"påstår precis som detta är en skitsida.."
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-21 17:57:08  Detta med värmningsvinnare som skriks är ju bara blaha och trick för att sälja en produkt. Du nämner kanske 5-6 stycken som värmt bra och efteråt så plockar du ut vinnaren,kopierar in det du skrivit och det ser ut som att du skrikit ut vinnaren i varenda lopp. Precis som Ivarsson skriver så går aldrig ekonomin ihop om du spelar alla som värmt bra, särskilt inte inom V75 där de flesta är väl förberedda och värmer därefter.
Answer to: "Detta med värmningsvinnare som skriks är ju bara blaha och trick för att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Soberano...alltid kloka svar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-22 00:05:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
värmde inte alls bra vad jag såg.G.F hur bra är dom då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-22 01:49:07  värmde inte alls bra vad jag såg.G.F hur bra är dom då?
Answer to: "värmde inte alls bra vad jag såg.G.F hur bra är dom då?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med om att hon inte glänste i värmningen även om hon såg smidig och välmående ut, men alla ser ju på värmningen med olika ögon så det är ju svårt att säga att någon har fel osv.. även om jag har svårt å se hur det kunde varit loppets vassaste värmning..
Vårat värmningsintryck var iaf: Smidigt intryck, travar inte helt hundra, okej.
Mot Jägersro! Lycka till allihop.
/ Andreas
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|