[ 1
]
|
urquell
|
Posted: 2009-07-26 20:36:49
|
Became a member: 2008-10-28
Forum posts: 272
|
hej alla ni som bättre kan bedöma ett seriöst bud, se nedan, underligt bjuda 2 miljoner för den hästen, och den ev köparen spelat 38 m 45 s
seriöst eller icke??
40917)
--------------------------------------------------------------------------------
2 år Hingst
Kalmar
Frisk
Styrka 2
Snabbhet 1
Startsnabbhet 1
Spurt 0
Galopprisk 9
Form 10
Rutin 0
Tung bana 3
Vinterbana 3
Medel 1.6
Startpoäng 0p
Insprugna pengar 0 kr
Loppstatistik Totalt: 0 : 0 : 0 : 0
I år: 0 : 0 : 0 : 0
Tider kort :
- : medel :
- : lång :
- :
Avel
Stamtavla
Köp / Sälj
Nuvarande bud:
1 999 995 kr (goosen)
Tiden tar slut:
2009-07-27 13:42:55
Tid kvar!
0 dagar 17:10:20
Köp / Sälj historik
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-07-26 20:42:06
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
nej fusk givetvis. Skulle inte Eriksson göra något åt fusket på transfern? Har han gjort det eller är det som vanligt?
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2009-07-26 20:44:23
|
|
var rapporterar vi fusk ? direkt till eriksson?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-07-26 20:49:20
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Mitt tips är att alla tjatar på Eriksson tills han gör något åt saken. Inte konstigt att hästpriserna är bisarra på börsen när nykomlingar kommer in och fuskar till sig massor med miljoner direkt. Hittade mer fusk när jag kikade på hästarna i hans stall. Nisse_sebbe sålde hästid 30717 för 2 miljoner. Man blir så less.
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2009-07-26 21:08:19 Edited(1): 2009-07-26 21:10:06
|
|
så jävla trist, urholkar hela spelet, risken är att det till slut bara är fuskare kvar på spelet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-26 23:25:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
fitta vad tråkigt.. 2millar är ju massor för oss småstall som verkligen försöker
|
|
Reply
|
|
urquell
|
Posted: 2009-07-27 17:45:25
|
|
skriv in på asets gästbok, skriv till skithögen lägger ner sitt stall
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-27 18:51:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eriksson verkar göra precis samma sak som sista 2 etapperna ; Han tittar in här lite inför nya etapperna, lägger in någon rad om att något är på gång ...och sedan försvinner han väl även denna gång för resten av etappen !
Jag skrev ett mail till honom för flera veckor sedan, då det här med fusket var uppe, men där jag även kommenterade att jag tyckte att han gott kunde titta in och säga hej lite då och då och bara uppdatera oss lite...
Jag har inte ens fått ett svar på mailet, men jag är inte helt överraskad....
Tror mer och mer på att det här är ett lite "vilande" projekt som just nu lagom går runt på lite annonser m.m, medans Eriksson själv inte alls har tid/inte vill lägga tiden där för närvarande.
Däremot är han väl inte dummare än att han ser potential och borde vilja ta tag i det när han får tid och lust.
Men just nu vill Eriksson tydligen inte ens bemöda sig om att styra upp ens det mest akuta. Samma sak nu i 2-3 etapper. Tittar in för att ge oss hopp om att nå´t händer..men väldigt lite märks här inne i varje fall...
Det sura som är grymt irriterande är ju att en hel packe sk*thögar profiterar på det under tiden , och det är faktiskt Erikssons ansvar ! Det är inte så svårt att titta in då och då, och visa lite intresse. Har han sedan inte tiden finns det flera som erbjudit sig att hjälpa...men han gör inte ett vettigt åt fusket som det är nu.
Så tror jag de flesta tycker och det suger fett !!!  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-27 18:58:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och tycker nå´n jag låter bitsk kan ni ju bara kolla utvecklardelen/bloggen här på forumet ....
Komiskt lite där på sistone...Tror t.om Anna Books gästbok är hetare 
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2009-07-27 19:30:49  Och tycker nå´n jag låter bitsk kan ni ju bara kolla utvecklardelen/bloggen här på forumet ....
Komiskt lite där på sistone...Tror t.om Anna Books gästbok är hetare 
Answer to: "Och tycker nå´n jag låter bitsk kan ni ju bara kolla utve"
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
urdrag från spelreglerna Det är endast tillåtet att ha ett stall per person. Brott mot detta resulterar i omedelbar avstängning.
haha...vilket skämt...varför ens ha regler då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 13:36:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
en del måste ju fuska för att ha nån chans över huvudtaget!!!
tycker det är för jävla tråkigt att det ska behöva bli så 
varför inte göra ett maxbud på auktionen där man har en person som bestämmer en viss maxsumma för hästarna.
olika priser beroende på hur bra dom är.
var detta ett dumt förslag???
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 13:37:48  en del måste ju fuska för att ha nån chans över huvudtaget!!!
varför inte göra ett maxbud på auktionen där man har en person som bestämmer en viss maxsumma för hästarna.
Answer to: "en del måste ju fuska för att ha nån chans över huvud"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-29 16:36:27  en del måste ju fuska för att ha nån chans över huvudtaget!!!
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ja. Vem fan ska bestämma det?
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2009-07-29 16:44:51  en del måste ju fuska för att ha nån chans över huvudtaget!!!
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
va e det för skitsnack då???!?..antar du snackar om dig själv då? annars va det bland det dummaste inlägget jag sett! förklara för mig vilka som MÅSTE fuska för att ha en chans? chans på vad undrar jag då? att slå sig in på top 10???
Ja men då vet jag hur vi gör en lunchtravetmedelmåtta till gulddivisionenvinnare...vi pumpar i den stereoider och grisfösare mm....för vissa måste ju fuska för att lyckas... IDIOT!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-29 21:46:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
sluta fuska och bli lite mognare och försök lära er spelet..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-30 08:00:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror han var irronisk när han skrev så.