[ 1
]
|
Post removed
|
Posted: 2009-07-08 19:47:24
Edited(1): 2009-07-08 22:30:56
|
|
|
Posted: 2009-07-08 22:34:21 Edited(1): 2009-07-08 22:34:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sorry, felraderat BenganB...Tog det för ännu ett av dessa halvfåniga spam-meddelanden....inte för det var mycket till meddelande nu heller , men jag fattar diskussionen du vill ha igång , sedan om Eriksson gillar diskussioner om SULKY här, det vet inte jag
Upp till honom att ta bort i så fall antar jag...
BenganB skrev :
 Är något på G
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-07-23 13:40:15
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
|
Kom igen nu dra igång sulky det var ju kung !
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-07-23 23:42:22  Kom igen nu dra igång sulky det var ju kung !
Answer to: "Kom igen nu dra igång sulky det var ju kung !"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
skitsida
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-24 01:46:49  skitsida
Answer to: "skitsida"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hller md
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-07-24 09:28:48
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
nej sulky.nu var en fantastisk sida
ett spel som krävde långsiktighet och planering , när man väl kände att man började förstå det mesta och på allvar börjar elitsatsningen tog det slut.
Hade så gärna velat se mina föl.
Sen var inte allt bra med sulky, loppmotor hade istort sett ingen slump isig och stämmningen på forumet var katastrof i slutet.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-07-24 12:15:48  nej sulky.nu var en fantastisk sida
ett spel som krävde långsiktighet och planering , när man väl kände att man började förstå det mesta och på allvar börjar elitsatsningen tog det slut.
Hade så gärna velat se mina föl.
Sen var inte allt bra med sulky, loppmotor hade istort sett ingen slump isig och stämmningen på forumet var katastrof i slutet.
Answer to: "nej sulky.nu var en fantastisk sida
ett spel som krävde lån"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Håller med dig ddmannen. Hade spelat i 1-1,5 år och hade börjat få ihop ett riktigt fint stall, inklusive en bra avelshingst, och såg mycket fram emot mina föl.
Tror det mycket var just den katastrofala, hätska, omogna stämningen på forumet på slutet som gjorde att dejwul inte såg någon mening i det hela längre (och vem kan klandra honom?). Det hade väl dock räckt med att stänga av en fyra-fem stycken användare, som var dem som förpestade forumet, för att få bukt med problemen.
Väldigt synd i alla fall att sidan las ner, saknar den faktiskt fortfarande.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-24 13:12:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
massor som gillade det, jag hade jättsvårt för spelet. Synd att det lades ner, annars kanske man hade gett sulky ett nytt försök...
Menar ni att det var så dålig stämmning i forumet att admin lade ner spelet alltså?? eller fanns andra orsaker?
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-07-24 13:21:49  massor som gillade det, jag hade jättsvårt för spelet. Synd att det lades ner, annars kanske man hade gett sulky ett nytt försök...
Menar ni att det var så dålig stämmning i forumet att admin lade ner spelet alltså?? eller fanns andra orsaker?
Answer to: "massor som gillade det, jag hade jättsvårt för spelet. Synd"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Det fanns säkerligen andra orsaker, men jag kan tänka mig att diskussionerna på forumet kanske var droppen som fick bägaren att rinna över. dejwul hade lagt sex år på sulky, och om man är lite allmänt less, och har svårt att hitta motivationen, så kan jag tänka mig att det faktum att man upplever användarna som otacksamma och krävande vara det som får en att få nog (det är ju tyvärr aldrig de nöjda användarna som skriker högst). Men vad vet jag? 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|