1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2009-06-29 18:08:38  vem hade trott att sainou madrik hade fått däng av red hot dynamite? 
Answer to: "vem hade trott att sainou madrik hade fått däng av red hot dynam"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, LISA'S BIG BOY
|
Sluta gnälla för fan, det här var ju ett solklart garderingslopp redan från första början. Kan inte förstå hur så många kunde spika Sinou Madrik rakt av. Som sagt, kollar man lopparkiven lite noga och lyssnar på tränarintervjuer/kuskintervjuer så går det. Tyckte inte Red Hot var svår att hitta, även fast det inte var förstahästen hos mig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-29 18:55:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, GLOBAL LAWBREAKER
|
Att de är orutinerade är ju en sak du får försöka ha med i analysen av V7:an...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-29 19:32:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
inget är konstigt för att en förstafavorit losar.
inget är heller konstigt när en häst galopperar. torvald galoperade igår. faksen galoperar. triton galopperar.
herre gud, andrafavoriten vann. sogå benito losade också till ungefär samma procent.
vad är det som är den stora gåtan???
personligen tycker jag att dom flesta i loppet har gjort mer eller mindre kanonfina lopp. även nemo har varit bra, streckad på 1%.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-29 19:46:51  inget är konstigt för att en förstafavorit losar.
inget är heller konstigt när en häst galopperar. torvald galoperade igår. faksen galoperar. triton galopperar.
herre gud, andrafavoriten vann. sogå benito losade också till ungefär samma procent.
vad är det som är den stora gåtan???
personligen tycker jag att dom flesta i loppet har gjort mer eller mindre kanonfina lopp. även nemo har varit bra, streckad på 1%.
Answer to: "inget är konstigt för att en förstafavorit losar.
inget &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
problemet kanske är att han är lack för scarlets aino inte tog ledning för att sedan pulla bortsig?
vägra bara att inse att red hots insats på nytt svenskt rekord var grym 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-29 19:55:37
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 4, SINOU MADRIK
S 1, TURBO VIKING
|
Han hade vunnit typ 300 elr nåt om Sinou varit före Red Hot. Brukar vara så. Inget att gnälla så satans över! Själv har man varit en nos eller två från 145 lakan, då är det okej att gnälla.
Synd att Sinou galopperade bort sig. Tror det hade blivit ett RIKTIGT sevärt lopp annars! Men jag hade fel (för en gångs skull) 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-06-29 21:50:05
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 4, SINOU MADRIK
S 1, TURBO VIKING
|
Hahaha nu när jag sitter och kollar på V64 listorna ser jag att Red Chili Leaf startar. Jag var helt säker på att det var den som var Red Hot Dynamite. Fyfan vad rörigt det blir ibland när man inte orkar kolla hästarna noga.
Narmo Streamline och Najo Streamline sen tror jag det finns en till likadan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-30 14:32:51  Hahaha nu när jag sitter och kollar på V64 listorna ser jag att Red Chili Leaf startar. Jag var helt säker på att det var den som var Red Hot Dynamite. Fyfan vad rörigt det blir ibland när man inte orkar kolla hästarna noga.
Narmo Streamline och Najo Streamline sen tror jag det finns en till likadan
Answer to: "Hahaha nu när jag sitter och kollar på V64 listorna ser jag att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja hästarna brukar ofta heta lika ibland och det händer att man blandar ihop dom
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|